co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu

31. Data: 2005-05-02 11:16:40

Temat: Re: co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Golo" <k...@t...pl> a écrit dans le message de news:
opsp473lmvz5whxy@krzys...

> jaka dieta tak bardzo Ci szkodzi??:P:P

on nie lubi sie chwalic, ale to jest MM ;)

Jurek

32. Data: 2005-05-05 15:58:18

Temat: jurek odpowiesz na pytania??
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto sie przeprosił z jajkami?kto przyznał ,ze tłuszcz to nie jest
> straszliwa trucizna.
> kto uważał,ze tłuszcz  nie jest niezbednym składnikiem diety?
>

> co rozumiesz pod pojęciem oficjalna dietetyka ?? kto wg ciebie kryje sie za
tym
> stwierdzeniem?
>
> oczywiscie  wkontekscie twoich rewelacji na temat przepraszania sie z jajkami
> uznania tłuszczu jako cudu
>

> bo jak na razie sam sobie zaprzeczasz, nie widzisz ze pytasz o to co
>
> no to teraz odpowiedz na pytania, które ci przypomniałem

no co jest nie jestes w stanie odpowiedzieć na pytania ??
czyzbys jak zwykle nie miał nic do powiedzenia??
napewno masz cos do powiedzenia bo inaczej nie zaczynałbys dyskusji
nie daj sie prosic odpowiedz .przy twojej obszernej wiedzy na temat dietetyki
nie bedziesz miał problemow z odpowiedzia

33. Data: 2005-05-05 20:47:57

Temat: Re: jurek odpowiesz na pytania??
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie daj sie prosic odpowiedz .przy twojej obszernej wiedzy na temat
> dietetyki
> nie bedziesz miał problemow z odpowiedzia

biedny czarny, jestes dowodem na to ze brak mozgu jest jednak klopotliwy.
Postaram sie prosciej i jasniej sformulowac to co napisalem:

przypominam ze TO TY uzyles sformulowania "dietetyka oficjalna" i dla
przypomnienia powtorze cala twoja wypowiedz z postu : (CYTUJE!!!!!!)

kwasniewskiego.powiem wiecej odzegnuje sie od niego i go potepia jako
dietetyka ,a nie biznesmena oczywiscie
jesli wierzysz ,?e jest inaczej tio wspolczuje ci bardzo<<

poniewaz masz problem z czytaniem to na wszelki wypadek podaje : pierwsza
linia 4 i 5 slowo od lewej!

a poniewaz mnie pytasz co to jest ta "dietetyka oficjalna" rozumiem ze nie
masz bladego pojecia o czym piszesz (ale to nic nowego :)

Jurek

34. Data: 2005-05-06 13:47:18

Temat: jurek teraz sie juz nie wykrecaj!
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a poniewaz mnie pytasz co to jest ta "dietetyka oficjalna"  rozumiem ze nie
> masz bladego pojecia o czym piszesz (ale to nic nowego :)

jurek !! mnie nie interesuje twój swiatopoglad,twoje leki,fobie,manie
przesladowcze i spiskowe teorie dziejów jakie wyznajesz.mnie interesje twoja
wiedza na tematy dietetyczne.jesli piszesz,że ktos przeprosił sie z jajkami i
tłuszczem to napisz kto! jesli oczywiscie posiadasz taka wiedze ,a nie sa to
twoje wymysl majace byc dowodem prawdziwosci teorii spiskowych w ktore wierzysz.

kiedy pisze o odzegnywaniu sie oficjalnej dietetyki od diety kwasniewskiego mam
na myslsi konkretnych ludzi ,ktorzy poki co sa autorytetami w dziedzinie
medycyny i dietetyki.
podam ci liste nazwisk i licze,ze ty równiez podasz nazwiska i zrodlo swoich
rewelacji dietetycznych.chyba,że takich nie posiadasz i tak na poczekaniu sobie
wymysliłes "jakichś " naukowcow.

jesli uwazasz,ze ktroras z wymianionych osob nie jest kompetentna to napisz
dlaczego i co masz konkretnie do zarzucenia jesli chodzi o wiedze w temacie.
to,ze ktos jest gejem a inna sie puszcza i jest bita przez meża nie jest dla
mnie dostatecznym argumentem aby zakwestionowac jego wiedze i kompetencje

prof. dr Halina Adamska-Dyniewska,
prof. dr Tadeusz Bogdanik,
prof. dr Włodzimierz Buczka,
prof. dr Tadeusz Chrusciel,
prof. dr Andrzej Członkowski,
prof. dr Andrzej Dziatkowiak,
prof dr Kornel Gibiński,
prof dr Zbigniew Gonciarz,
prof dr Jan Hasik,
prof dr Zbigniew Herman,
prof dr Maria Hoffman,
prof drJanuszJeljasiewicz,
prof dr Zdzisław Kleinrok,
prof dr Zbigniew Knapik,
prof dr Stanisław Kochlmunzer,
prof dr Elżbieta Kostka-Trqbka,
prof dr Wojciech Kostowski,
prof. dr Marek Krawczyk,
prof dr Jerzy Maj,
prof. dr Aleksander Mrozikiewicz,
prof dr Jan Nielubowicz,
prof dr Jerzy Polański,
prof dr Tadeusz Popiel&plusmn;,
prof dr Stanistaw Pużyński,
prof dr Zbigniew Religa,
prof. dr Wojciech Rowiński,
prof dr Andrzej Szczeklik,
prof dr Roman Szulc,
prof dr Marian Wilimowski,
prof dr Jerzy Wójcicki

zródło:

Stanowisko Komitetu Terapii Wydziału VI Nauk Medycznych Polskiej Akademii
Nauk; "Medycyna po dyplomie" 1999; 8(5), 22).

a co ty masz do napisania?
w temacie diety oczywiscie

35. Data: 2005-05-06 19:11:55

Temat: Re: jurek teraz sie juz nie wykrecaj!
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tłuszczem to napisz kto! jesli oczywiscie posiadasz taka wiedze ,a nie sa
> twoje wymysl majace byc dowodem prawdziwosci teorii spiskowych w ktore

poniewaz masz sie za speca o diet wszelakich(wiedz masz bogata biblioteke),
to poszperaj w ksiazkach o relacji zdrowie-jedzenie, co te ksiazki z przed
lat np. dziesieciu -pietnastu zalecaly czy zakazywaly, co mowily o jajkach i
dopuszczalnych ich ilosciach (na tydzien), o tluszczach i wszczegolnosci
tych nasyconych.

> kiedy pisze o odzegnywaniu sie oficjalnej dietetyki od diety
> kwasniewskiego mam
> na myslsi konkretnych ludzi ,ktorzy poki co sa autorytetami w dziedzinie
> medycyny i dietetyki.

a jak oceniaja te autorytety "piramide" OMS-u z przed lat 10-ciu (np) ktora
byla super-extra-hyper , a ktora ulega "poprawkom" i to wlasnie zwiekszenie
dopuszczalnych ilosci jaj w diecie tygodniowej jest bardzo interesujace.
Dlaczego na stronach o dietach az roi sie sformulowan w stylu "przesadzono i
to bardzo z tym odsadzaniem od czci i wiary jaj", "nie ma dowodow naukowych
na to ze spozywanie duzych ilosci jaj ma wplyw na wzrost ilosci choresterolu
we krwii" itd itp

> [...]
> swoich
> rewelacji dietetycznych.chyba,że takich nie posiadasz i tak na poczekaniu

jeszcze trzeba ustalic ktore "nazwiska" mozna uznac za znaczace

> [...]
> dla
> mnie dostatecznym argumentem aby zakwestionowac jego wiedze i kompetencje

wiem ze lubisz takie "argumenty", ale zasmuce Cie, dla mnie to nie sa
argumenty

(lista profesorow wycieta)
i co ta lista nazwisk ma oznaczac?

> zródło:

zrodlo czego?

> Stanowisko Komitetu Terapii Wydziału VI Nauk Medycznych Polskiej Akademii
> Nauk; "Medycyna po dyplomie" 1999; 8(5), 22).

bardzo ladna nazwa, a gdzie w necie mozna to skosultowac?

> a co ty masz do napisania?
> w temacie diety oczywiscie

czy mowisz o tym pismie?

http://www.medical-tribune.pl/?d=czasopisma&dd=medyc
yna

nic w temacie!

bo tutaj nazwa sie nie zgadza:

Komitet Terapii i Nauk o Leku Wydział VI - Nauk Medycznych Komitety Naukowe
przy Wydziałach PAN Polska Akademia Nauk

czyzbys znowu cos pomylil?

teraz co do kilku nazwisk:
Jan Hasik : przez 23 lata przewodniczacy Komitetu Dietetyki PAN w
Watrszawie -wg ciebie jest to powod do dumy? a co do fitoterapi, to wyzej
cenie o.Klimuszko
Halina Adamska-Dyniewska : specjalistka od nadcisnienia tetniczego
Tadeusz Bogdanik : toksykolog
Tadeusz Chrusciel : o roznych rzeczach znalazlem informacje o pracach na
temat dieta-zdrowie nic
Marek Krawczyk : chirurg
Jerzy Polański: chirurg
Zbigniew Religa - nie rozsmieszaj mnie bo mi sie zajady porobia :)
Jerzy Wójcicki - nieznany w Googlaach

wiekszosc z tych osob ktore sprawdzilem ma bogata reprezentacje w googlach,
duzo mozna poczytac

a teraz kilka pytan:
- ktora z tych osob pracowala (nad)i opublikowala cos o zaleznosciach
zywnosc-zdrowie?
- ilu opublikowalo cos co wykroczylo by poza ich scisla specjalnosc medyczna
i rzucalo szersze swiatlo na organizm ludzki? (nie mowimy o
zainteresowaniach spoleczno-politycznych)
- ktora z tych osob traktuje organizm czlowieka jako jednosc?

i zasadnicze pytanie, jak dlugo ludzie wymienieni przez ciebie pracowali
zespolowa nad zaleznoscia zywienie-zdrowie?

i to by bylo natyle (narazie) :)

Jurek

36. Data: 2005-05-06 19:44:16

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 May 2005 15:47:18 +0200, czarnyjanek <c...@p...onet.pl>
napisał:

[...]Bardzo duze ciach....

> jesli uwazasz,ze ktroras z wymianionych osob nie jest kompetentna to
> napisz
> dlaczego i co masz konkretnie do zarzucenia jesli chodzi o wiedze w
> temacie.
> to,ze ktos jest gejem a inna sie puszcza i jest bita przez meża nie jest
> dla
> mnie dostatecznym argumentem aby zakwestionowac jego wiedze i kompetencje

> [...]

Powyzsza lista jest niepelna.Brakuje tam papieza , prezydenta USA,
krolowej brytyjskiej i premiera Indii.Nie wspomne o Dalaj Lamie.

A tak przy okazji,zwyklemu smiertelnikowi wystarczy jak sie podeprze
w dyskusji jednym autorytetem.jak ktos bardzo zakompleksiony to
przywołuje dwóch utytulowanych , no , gora trzech.Tu zas przywolano
ponad trzydziesci nazwisk:) niezle...Tojuz nie kompleks, ale fobia
albo cos bardziej zaawansowanego

> [...]
> Akademii
> Nauk; "Medycyna po dyplomie" 1999; 8(5), 22).

A co Ty masz do napisania w temacie diety?czytam ta grupe od dosc dawna.
nic w temacie diety nie wnosisz.Nic, albo bardzo malo.

Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

37. Data: 2005-05-06 19:45:14

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twoje wymysl majace byc dowodem prawdziwosci teorii spiskowych w ktore

A moze to?

http://www.polonijka.com/uroda2.htm

pozdro Dana

38. Data: 2005-05-06 22:23:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> wierzysz.
>
> A moze to?
>
> http://www.polonijka.com/uroda2.htm

Dzięki Dana za ładną stronkę :)
Jeszcze spodobał mi się wierszyk, chyba nawet pasuje do toczących się
tu nieustających dyskusji ;)))

http://www.polonijka.com/wiersz9.htm

Krystyna

39. Data: 2005-05-08 17:23:08

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Powyzsza lista jest niepelna.Brakuje tam papieza , prezydenta USA,
> krolowej brytyjskiej i premiera Indii.Nie wspomne o Dalaj Lamie.

to jest lista osob ,ktore sie podpisały .
jesliby przyjąc twoj małointeligentny sposob rozumowania to nalezy dopisać
,że brakuje tam twojego i mojego podpisu,oraz podpisow kilku nnych osob

> [...]
> przywołuje dwóch utytulowanych , no , gora trzech.Tu zas przywolano
> ponad trzydziesci nazwisk:) niezle...Tojuz nie kompleks, ale fobia

to była odpowiedz na pytanie o oficjalna dietetyke .nie zrozumiałes tego??
LOL

> w temacie diety oczywiscie
>
> A co Ty masz do napisania w temacie diety?czytam ta grupe od dosc dawna.
> nic w temacie diety nie wnosisz.Nic, albo bardzo malo.

a o co konkretnie chcesz zapytać?

40. Data: 2005-05-08 18:46:40

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 May 2005 19:23:08 +0200, czarnyjanek
<c...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> dopisać
> ,że brakuje tam twojego i mojego podpisu,oraz podpisow kilku nnych osob

No cóż, zasromalem się. W rzeczy samej muszę chyba być malointeligenty.
Przyznaję ze niewiele, ale jednak troche mi do Dalaj Lamy brakuje:)

[.....]

> a o co konkretnie chcesz zapytać?

Ciebie o dietę??? proszę delikatniej bo dostanę rozpuku:))
Ty wiesz wszystko tylko o wszystkich dietach szkodliwych i jakiejś
jednej jedynie slusznej...

dot. atkinsa
zbliza sie lato :)))
Dieta atkinsa - pare pytan