co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu

41. Data: 2005-05-08 20:45:26

Temat: Re: jurek teraz sie juz nie wykrecaj!
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:opsqgzr2xaz5whxy@krzys...

> No cóż, zasromalem się. W rzeczy samej muszę chyba być malointeligenty.

to prawda ,nie da sie tego ukryć

> Przyznaję ze niewiele, ale jednak troche mi do Dalaj Lamy brakuje:)

brakuj ci skromnosci ,a własciwie brakuje ci rozumu

> [.....]

> Ciebie o dietę???

o jaka??

proszę delikatniej bo dostanę rozpuku:))

z glupoty czy moze cos zjadłes?

> Ty wiesz wszystko tylko o wszystkich dietach szkodliwych i jakiejś
> jednej jedynie slusznej...

czy przemyslałes to zdanie ??

42. Data: 2005-05-09 15:57:30

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> poniewaz masz sie za speca o diet wszelakich(wiedz masz bogata
biblioteke),
> to poszperaj w ksiazkach o relacji zdrowie-jedzenie, co te ksiazki z przed
> lat np. dziesieciu -pietnastu zalecaly czy zakazywaly, co mowily o jajkach
> dopuszczalnych ich ilosciach (na tydzien), o tluszczach i wszczegolnosci
> tych nasyconych.

> a jak oceniaja te autorytety "piramide" OMS-u z przed lat 10-ciu (np)
ktora
> [...]
zwiekszenie
> dopuszczalnych ilosci jaj w diecie tygodniowej jest bardzo interesujace.
> Dlaczego na stronach o dietach az roi sie sformulowan w stylu "przesadzono
> to bardzo z tym odsadzaniem od czci i wiary jaj", "nie ma dowodow
naukowych
> na to ze spozywanie duzych ilosci jaj ma wplyw na wzrost ilosci
choresterolu
> we krwii" itd itp

> jeszcze trzeba ustalic ktore "nazwiska" mozna uznac za znaczace

> wiem ze lubisz takie "argumenty", ale zasmuce Cie, dla mnie to nie sa

Akademii

> bardzo ladna nazwa, a gdzie w necie mozna to skosultowac?

> czy mowisz o tym pismie?
>
> http://www.medical-tribune.pl/?d=czasopisma&dd=medyc
yna

> nic w temacie!
>
> bo tutaj nazwa sie nie zgadza:
>
> Komitet Terapii i Nauk o Leku Wydział VI - Nauk Medycznych Komitety
Naukowe
> [...]
> duzo mozna poczytac
>
> a teraz kilka pytan:
> - ktora z tych osob pracowala (nad)i opublikowala cos o zaleznosciach
> zywnosc-zdrowie?
> - ilu opublikowalo cos co wykroczylo by poza ich scisla specjalnosc
medyczna
> i rzucalo szersze swiatlo na organizm ludzki? (nie mowimy o
> zainteresowaniach spoleczno-politycznych)
> - ktora z tych osob traktuje organizm czlowieka jako jednosc?
>
> i zasadnicze pytanie, jak dlugo ludzie wymienieni przez ciebie pracowali
> zespolowa nad zaleznoscia zywienie-zdrowie?

Jurek ja tu nie widze zadnych konkretów .napisałes duzo o niczym ,zero
tresci merytorycznej tylko jakies posadzenia o spiski bez podania
jakichkolwiek dowodow .

43. Data: 2005-05-09 16:13:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> A moze to?
>
> http://www.polonijka.com/uroda2.htm

imho kiepska ta strona i dowody naciagane
cytat

W obronie jajka

W ciągu ostatnich kilkunastu lat przeprowadzono wiele badań w celu
sprawdzenia wpływu spożywania jajka na poziom cholesterolu we krwi. A oto
wyniki niektórych z nich:

przeprowadzono wiele badań ,a wybrano tendencyjnie kilka pasujacych

trzynastu pacjentów Highland Hospital w Okland w Kalifornii zjadało 15
jajek dziennie w ciągu trzech tygodni. Po tym okresie nie stwierdzono
znacznego wzrostu poziomu cholesterolu w ich krwi, za wyjątkiem dwóch
pacjentów, cierpiących na inne choroby,

czy nie za mala grupa pacjentow i czy nie zakrotki okres badania jak na tak
powazna sprawe???

ciekawe badania przeprowadzono w Stanach Zjednoczonych w Bostonie.
Przetestowano tam 600 Irlandczyków między wiekiem 30 i 60 lat, którzy
mieszkali w Bostonie przez 10 lub więcej lat. Poddano też badaniom ich
braci, którzy nigdy nie opuścili Irlandii. Podczas dwóch tygodni
Irlandczycy jedli dwa razy więcej jajek niż ich amerykańscy bracia. Okazało
się, że mieszkańcy Irlandii mieli w rezultacie mniejszy poziom cholesterolu
we krwi niż mieszkańcy USA, a ich serce było od 2 do 6 razy zdrowsze,

to chyba jakies badania z dziedziny antropologi kultury. jak mozna po dwuch
tygodniach badań ocenic wpływ diety i to od 2 do 6 razy zdrowsze serce to
mnie najbardziej ubawiło .
bde sie obzerał jajkami i juz po 2 tygodniach mioje serce bedzie od 2 do 6
razy zdrowsze .az strach pomyslec co bedzie po np 6 lub 36 tygodniach

dr. Robert Itchiness, kardiolog z Nowego Jorku przeprowadził badania na
ośmiu tysiącach pacjentów mających problemy z sercem. Okazało się, że wśród
63 procent pacjentów nastąpiła obniżka poziomu cholestorolu we krwi po
zastosowaniu diety bogatej w mięso, mleko i jajka. Twierdzi on natomiast,
że większość sercowych kłopotów związana była, między innymi ze znacznym
zwiększeniem spożycia cukru,

wynika jasno ,że to nie cudowna uzdrowicielska moc jajek tylko szkodliwosci
cukru .to sie zgadza jak najbardziej nikt nie zaprzeczy ,że cukier jest
zdrowy

według ojca Grante, zakonnika z klasztoru bonifratrów we Wrocławiu, jaja
mogą jadać wszyscy bez względu na wiek, ale nie powinno ich się łączyć z
cukrem, lup popijać słodkimi płynami,

a co to za badania ?? nie było zadnych innych?? miały byc badania a
przedstawiaja zdanie zakonnika.moze jeszcze przedstawia opinie na temat
jajek baby z targu handujacej jajkami/ bedzie rownie wiarygodna jak ten
dominikanin

najbardziej miarodajnym są badania rozpoczęte w roku 1948 w Framingham
pod Bostonem w USA. Przez ponad 20 lat 5000 ludzi nie zmieniało swoich
zwyczajów żywieniowych. Wszystkie te osoby prowadziły dokładny zapis tego
co zjadły w dany dzień. W badaniach brano pod uwagę cztery podstawowe
czynniki mające wpływ na choroby serca, tj. wysokie ciśnienie, podniesienie
poziomu cholesterolu we krwi, palenie papierosów, otyłość. Ostateczny
raport donosił: "Nie udowodniono zależności między dietą a chorobami serca
w badanej grupie."

miały byc badania z ostatnich kilkunastu lat ,a podaje sie badania sprzed
prawie 40 lat. chyba tylko po to oby ukryc fakt,ze od tego czasu nauka
poszła do przodu i przeprowadzono wiele inych badan nad wpływem jajek na
nasze zdrowie,ktore to badania nie potwierdzaja wiary autora strony

badania dr Wandy Howell i jej kolegów z Uniwersytetu Arizony prowadzone
przez 25 lat nad wpływem diety na poziom cholesterolu we krwi na 8000
pacjentów, zakończyły się wnioskiem, że to nie cholesterol, ale tłuszcze
nasycone są odpowiedzialne za wzrost poziomu cholesterolu we krwi,

a gdzie tu jest coś o jajkach??

A zatem żadne z powyższych badań nie stwierdziło, że ludzie jedzący
więcej jajek mają wyższy poziom cholesterolu we krwi i częściej chorują na
serce.

ciekawe sa te wnioski .nie wiem na jakiej podstawie wyciagniete ale zwrot "a
zatem żadne z powyzszych badań nie stwierdziło" wiele tłumaczy jesli chodzi
o autora tresci zawartych na tej stronie

44. Data: 2005-05-09 17:04:44

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
d5o19t$418$...@n...onet.pl...

> Jurek ja tu nie widze zadnych konkretów .napisałes duzo o niczym
>,zero
> tresci merytorycznej tylko jakies posadzenia o spiski bez podania
> jakichkolwiek dowodow .

"wrzuciles " cos czego nie ma (nie ma mozliwosci przeczytania), zrodle
jakie podales jest bledne (nie istnieje pod taka nazwa), jedyna
"argumentem"("miazdzacym ")miala byc dluga lista "profesorow". Bardzo mi
przykro, prof. przed nazwiskiem nie robi na mnie wrazenia. Poszukalem
informacji i okazuje sie ze "twoi" profesorowie sa specjalistami w waskich
(niektorzy bardzo waskich) specjalnosciach, z osobistego doswiadczenie mam
uraz do "waskich" specjalistow, jedynym wyjatkiem jaki absolutnie uznaje to
chirurdzy. Teraz wytlumacz mi co ma wspolnego :

Nauk; "Medycyna po dyplomie" 1999; 8(5), 22)<<.

(przypominam ze wydzial VI tak sie nie nazywa)

z wplywem pozywienie na zdrowie?
czy ci profesorowie tworza zespol?
ilu (i czy ) z nich pracuje (pracowlo -jeden z listy juz nie zyje) nad
zaleznosci zywienie - zdrowie?

bez odpowiedzi na te pytania, twoj jest czyms w rodzaju straszaka. Zasmuce
Cie , nie jestem lekliwy

Jurek

45. Data: 2005-05-09 18:03:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "argumentem"("miazdzacym ")miala byc dluga lista "profesorow". Bardzo mi
> przykro, prof. przed nazwiskiem nie robi na mnie wrazenia.

w takim razie co na tobie robi wrazenie ?? 7 klas szkoły powszechnej??

> [...]
> uraz do "waskich" specjalistow, jedynym wyjatkiem jaki absolutnie uznaje

taki to jest juz stan naszej wiedzy,ze aby w miare poznac jakąs dziedzine
potrzebna jest waska specjalizacja .nie ma omnibusow wszystkowiedzacych.
jesli ktoś ci mowi,ze posiadł cala wiedze to ..... to mozeszmu uwierzyc jak
chcesz .ale to bedzie tylko twoja i jego wiara ,nie bedzie to stan
faktyczny.
w tej chwili nikt nie dokonuje juz przełomowych odkryc w pojedynke, ale jest
to praca wielu specjalistow z roznych dziedzin ,czasami bardzo odległych od
siebie.
jesli ktos mowi,ze odkryjł panaceum na całe zło tego swiata jesli ktos
wmawia ci ,że potrafi wykeczyc wszystkie choroby trapiace ludzkosć to....
możesz mu uwierzyć jak chcesz , twoja sprawa ja sie na taki bełkot nie
nabieram.

Teraz wytlumacz mi co ma wspolnego :

Akademii
> Nauk; "Medycyna po dyplomie" 1999; 8(5), 22)<<.
>
> (przypominam ze wydzial VI tak sie nie nazywa)

czy sadzisz ,że jan kwasniewski jest schizolem ,ktory polemizuje z czyms
czego nie ma ????
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=21

oj jurek ,jurek . myslałem,ze pan janek jest dla ciebie idolem a ty
twierdzisz ,że on odpowiada instytucjom ktorych nie ma .ktory z was sie
myli??jesli załozymy ze doktor janek jest nieomylny to musisz chyba
odszczekać to co napisałeś wyzej ,a może on sie myli???mam nadzieje ,ze uda
ci sie rozwiazać ten jakze wazny dla ciebie problem

> z wplywem pozywienie na zdrowie?

co ma wspolnego stanowisko KTW VI NM PAN ,ktory wg ciebie nie istnieje na
wpływ pozywienia na zdrowie ? nie ma żadnego bo co ma placowka naukowa do
wplywu pozywienia na zdrowie

> czy ci profesorowie tworza zespol?

tak oni tworza Komitet Terapii Wydzialu VI Nauk Medycznych Polskiej
Akademii Nauk,ktory tak sie wg ciebie nie nazywa

> ilu (i czy ) z nich pracuje (pracowlo -jeden z listy juz nie zyje) nad
> zaleznosci zywienie - zdrowie?

pragne zwrocic ci uwage na fakt ,ktory umknal twojej uwadze. a mianowicie
to,ze medycyna zajmuje sie zdrowiem i wszystkim tym co jest z nim zwiazane

> bez odpowiedzi na te pytania, twoj jest czyms w rodzaju straszaka. Zasmuce
> Cie , nie jestem lekliwy

to prawda lekliwy nie jestes ale ........

46. Data: 2005-05-09 20:19:42

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
d5o8m0$6k3$...@n...onet.pl...

> w takim razie co na tobie robi wrazenie ?? 7 klas szkoły powszechnej??

zeby bylo jasniej, nie jestem zwolennikiem tytolomani. Jak ktos cos soba
reprezentuje to mu tytulu niepotrzebne. Ale jest wielu takich dla ktorych
tytul jest celem samym w sobie.

> taki to jest juz stan naszej wiedzy,ze aby w miare poznac jakąs dziedzine
> potrzebna jest waska specjalizacja .nie ma omnibusow wszystkowiedzacych.
(..........;)
> [...]
> wmawia ci ,że potrafi wykeczyc wszystkie choroby trapiace ludzkosć to....
> możesz mu uwierzyć jak chcesz , twoja sprawa ja sie na taki bełkot nie

w technice mozna oddzielnie badac/analizowac/konstruowac kazdy element.
Czlowiek to jest "jedno" , i ci ktorzy zajmuja tylko sercm, tylko nerkami,
tylko miesniami oczu(!!!) sa do ........ niczego. Lecza zawziecie, tylko z
wyleczeniem maja klopoty.

> [...]
> uda
> ci sie rozwiazać ten jakze wazny dla ciebie problem

tak sie nazywa ten komitet:

Komitet Terapii i Nauk o Leku
Wydzial VI - Nauk Medycznych
Komitety Naukowe przy Wydzialach PAN
Polska Akademia Nauk

i jest bardzo ciekawe slowko po .. i Nauk o......
czyli biorac doslownie nazwe tego komitetu, to jest komitet zajmujacy
leczeniem (terapia) lekami? Czy sie myle? Gdzie jest miejsce na
pozywienie?

> co ma wspolnego stanowisko KTW VI NM PAN ,ktory wg ciebie nie istnieje na
> wpływ pozywienia na zdrowie ? nie ma żadnego bo co ma placowka naukowa do
> wplywu pozywienia na zdrowie

zauwazyles ze sam sobie odpowiedziales? Bo ten zespol przeciez nie zajmuje
sie relacjami miedzy zywieniem a chorobami, ale relacjami miedzy leczeniem
i lekarstwami. Czyli jezeli uda sie wyeliminowac lekarstwa to ten zespol
pojdzie na zielona trawke ;)

> tak oni tworza Komitet Terapii Wydzialu VI Nauk Medycznych Polskiej
> Akademii Nauk,ktory tak sie wg ciebie nie nazywa

pelna nazwa powyzej

> pragne zwrocic ci uwage na fakt ,ktory umknal twojej uwadze. a mianowicie
> to,ze medycyna zajmuje sie zdrowiem i wszystkim tym co jest z nim
> zwiazane

wszystkim? byc moze. Ale miazdzaca wiekszosc lekarzy "olewa" sie na to co
jedza pacjencji. A szczytem "gownianego" jedzenia sa wlasnie szpitale,
osobiscie poznalem "walory" tego pozywienia w szpitalach polskich i
francuskich. Nie jest to zadne pocieszenie, ale we francuskich tez jest do
d... .

> to prawda lekliwy nie jestes ale ........

ale zamierzam szerokim lukiem obchodzic wszelkiego "sortu" specjalistow od
miesni oka czy malego palca od lewej stopy.

Jurek

47. Data: 2005-05-09 21:27:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reprezentuje to mu tytulu niepotrzebne. Ale jest wielu takich dla ktorych

jurek ,to nie chodzi o reprezentowanie cos soba ale o poziom wiedzy ,a
wyznacznikiem poziomu wiedzy jestwykształcenie i stopień naukowy.
jakie sa dla ciebie kryteria reprezentowania soba ??jak ty to mierzysz?

> (..........;)
>
> w technice mozna oddzielnie badac/analizowac/konstruowac kazdy element.

mylisz sie nie tylko w technice .sugerujesz ,że w medycynie nie ma
konsultacji pomiedzy lekarzami,specjalistami roznych specjalizacji?? LOL
rozbawiłes mnie
czy sadzisz ,ze nie bada sie i nie analizuje w medycynie pod katem wielu
specjalizacjji? gdzieś ty sie człowieku ichował ?

> Czlowiek to jest "jedno" , i ci ktorzy zajmuja tylko sercm, tylko nerkami,
> tylko miesniami oczu(!!!) sa do ........ niczego. Lecza zawziecie, tylko
> wyleczeniem maja klopoty.

a jakaż to wg ciebie specjalizacja upowaznia do holizmu w medycynie??
człowiek to jedno składajace sie z wielu.

> tak sie nazywa ten komitet:
>
> Komitet Terapii i Nauk o Leku
> Wydzial VI - Nauk Medycznych
> Komitety Naukowe przy Wydzialach PAN
> Polska Akademia Nauk

skoro twierdzisz ,ze kwasniewski w swoim geniuszu sie myli wiec racz podac
zródło swoich rewelacyjnych dla kwasniewskiego informacji.
ciekawe jest to czy kwasniewski zweryfikuje swoje poglady czy tylko pokia
głowa mruczac pod nosem jurek ach ten jurek

> [...]
> czyli biorac doslownie nazwe tego komitetu, to jest komitet zajmujacy
> leczeniem (terapia) lekami? Czy sie myle? Gdzie jest miejsce na

moglby to byc komitet leczenia pradami selektywnymi ,kadzidłami lub
zakleciami ale nie jest
jesli chcesz dowiedzieć sie wiecej i wyjsc z błedu w jakim sie znalazłes
zajrzyj tu:

http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/instyt/13000/i1
3753.htm

i kto ma racje kwasniewski czy ty?? :))

> [...]
leczeniem
> i lekarstwami. Czyli jezeli uda sie wyeliminowac lekarstwa to ten zespol

i tu sie mylisz gdyz w skład

Wydział VI - Nauk Medycznych
Komitety Naukowe przy Wydziałach PAN
Polska Akademia Nauk

wchodza nastepujace instytucje podrzedne:

Komitet Epidemiologii i Zdrowia Publicznego
Komitet Fizyki Medycznej, Radiobiologii i Diagnostyki Obrazowej
Komitet Genetyki Człowieka i Patologii Molekularnej
Komitet Immunologii i Etiologii Zakażeń Człowieka
Komitet Nauk Fizjologicznych
Komitet Nauk Neurologicznych
Komitet Nauki o Żywieniu Człowieka
Komitet Patofizjologii Klinicznej
Komitet Rehabilitacji, Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej
Komitet Rozwoju Człowieka
Komitet Terapii i Nauk o Leku

mam nadzieje,ze przeczytałes dokładnie i zrozumiałes swoj bład i odczuwasz
potrzebe odszczekania tego co napisałes

> pelna nazwa powyzej

nadal tak twierdzisz????

> [...]
> osobiscie poznalem "walory" tego pozywienia w szpitalach polskich i
> francuskich. Nie jest to zadne pocieszenie, ale we francuskich tez jest

jurek znow zaczynas ze swoimi projekcjami , ale twoje projekcje to nie fakty
tylko twoje rojenia

> ale zamierzam szerokim lukiem obchodzic wszelkiego "sortu" specjalistow od
> miesni oka czy malego palca od lewej stopy.

zostanie ci tylko szaman okadzajacy ci dymem z palonych paznokci,
odmawiajacych zaklecie i podłanczajacy cie do aparatu do pradow
selektywnych.
skoro ci to pomoze to nie widze przeciwskazań abys odwrociłsie od medycyny
i zwrocił sie w strone magii i szarlataneri

48. Data: 2005-05-10 06:46:05

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
d5okl4$hmd$...@n...onet.pl...

> i kto ma racje kwasniewski czy ty?? :))

jak zwykle racje ma ..............dr Jan Kwasniewski z Ciechocinka :)))

mnie zabraklo "czujnosci" optymalnej , ale juz nad tym pracuje. To zajmie
troche czasu (30 nazwisk to sporo) ale doczekasz sie odpowiedzi :)

Jurek

dot. atkinsa
zbliza sie lato :)))
Dieta atkinsa - pare pytan