juz wiem, co zaloze na slub brata :-))

41. Data: 2006-07-28 15:27:20

Temat: Re: juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kkk wrote:

> ogólnie urokliwa :)

Modelka zreszta tez :-)

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

42. Data: 2006-07-28 15:31:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Modelka zreszta tez :-)

Fakt i jak ładnie piwo umie nalewac;-)

--

Gosia

43. Data: 2006-07-28 15:41:44

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fakt i jak ładnie piwo umie nalewac;-)

Ojej ile komplementow:) Wbrew pozorom to piwo to nie tak latwo bylo nalac:),
przynajmniej jak sie wczesniej tego nie robilo.

--
pozdr,
ewka

44. Data: 2006-07-28 15:50:28

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> Ojej ile komplementow:) Wbrew pozorom to piwo to nie tak latwo bylo nalac:),
> przynajmniej jak sie wczesniej tego nie robilo.

Wiem, dlatego chwalę;-)

--

Gosia

45. Data: 2006-07-28 18:48:53

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

http://www.allegro.pl/item117110932_piekna_lososiowa
_suknia_slubna_r_38.html

> normalnie zaczynam licytować
>
> hania

wiesz co? oświeć mnie co w niej takiego pieknego? Wybacz szczerość, ale
nawet za karę bym jej nie załozyła.

46. Data: 2006-07-28 19:04:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 28 lipca 2006 20:48 użytkownik
niekompatybilna, sącząc kawkę, wyklepał:

> wiesz co? oświeć mnie co w niej takiego pieknego? Wybacz szczerość, ale
> nawet za karę bym jej nie załozyła.

Toż przeca to było żartobliwie, ironicznie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

47. Data: 2006-07-29 07:16:20

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> nawet za karę bym jej nie załozyła.

Toż przeca to było żartobliwie, ironicznie :)

Ufffffffffffffffff - myślałam, że na poważnie...

--
__
pozdrawiam,

48. Data: 2006-07-29 13:47:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ufffffffffffffffff - myślałam, że na poważnie...

Słuchaj, myśl sobie co chcesz, ale formatuj posty jak człowiek i nie nadawaj
w HTML-u, OK?

--
JoP

49. Data: 2006-07-30 14:56:02

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> Ufffffffffffffffff - myślałam, że na poważnie...

Słuchaj, myśl sobie co chcesz, ale formatuj posty jak człowiek i nie nadawaj
> [...]

jasne, wybacz :)

_

50. Data: 2006-07-30 23:54:38

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jul 2006 08:53:31 +0200, ewka wrote:

> Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poszly 2 zdjecia na prv, nie sa najszczesliwsze, ale jakos ciezko znalezc
> takie na ktorych akurat suknie widac w calej okazalosci, jesli sie spodoba
> to moge porobic jakies dokladniejsze i podeslac.

ja tez bym poprosila: na boska(at)mensa.org.pl :) dziekuje ;}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

Dionet.pl