kaczkobator

1. Data: 2017-07-05 14:16:41

Temat: kaczkobator
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

co tam slychac w temacie?
jak sie skonczylo?

2. Data: 2017-07-07 20:31:34

Temat: Re: kaczkobator
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 lipca 2017 14:16:43 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> co tam slychac w temacie?
> jak sie skonczylo?

Tak jak dyskutanci przewidywali, jajko puste ;) Pogrzało się trochę
a co jakiś czas prześwietlaliśmy latarką i nic tam nie było widać.
Ale jest w narodzie wola klucia, toteż matka rozmyśla co by tu
wykluć (ostatnio paw się przewinął i chyba bażant, przezornie nie wnikam)
a ja dłubię obracarkę i czujnik wilgotności, tudzież może jakiś zraszacz
o ile to też trzeba będzie zautomatyzować :>

L.

3. Data: 2017-07-07 22:23:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> [...]
> a ja dłubię obracarkę i czujnik wilgotności, tudzież może jakiś
> zraszacz o ile to też trzeba będzie zautomatyzować :>

Najpewniejsza chyba będzie kukułka.

Jarek

--
But after many, many years
Jajco became to zbuk

4. Data: 2017-07-07 22:56:37

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lipca 2017 22:23:44 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
> Najpewniejsza chyba będzie kukułka.

A ićpan bo wykraczesz, albo wykukułkujesz czy jak one tam robią.
Dopiero co kobita oddała jakieś 2 sokoły czy inne sępy, co z gniazda
wypadły pod drzewo i prawie ducha oddały, ale napojone i nakarmione
robalami poszły do jakiś obrońców przyrody. Srokę też kiedyś tam
wychowała na psiej karmie i inne tam podrzutki, gadzina do niej lezie
jak góra do Mahometa czy jak tam było. Ja to muszę z dobrodziejstwem
inwentarza znosić, chyba że się wyniosę do domku ogrodnika...

L.

5. Data: 2017-07-07 23:37:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> [...]
> jak góra do Mahometa czy jak tam było. Ja to muszę z dobrodziejstwem
> inwentarza znosić, chyba że się wyniosę do domku ogrodnika...

W tym domku pewnie trzeba będzie razem z psem...

--
Jarek

plaga
"Rozluźnienie" gleby
Żywopłot - co polecacie
Koper
młode drzewka i skoszona trawa układana wokół pnia.