Re: kadus

1. Data: 2004-03-18 07:38:08

Temat: Re: kadus
Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aba" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3056b12.0403170418.5b41da7a@posting.google.com.
..
> Hej!
>
> Co sądzicie o szamponach, odżywkach i innych wynalazkach firmy Kadus.
> Zastanawiam się nad kupnem toniku w ampułkach do przetłuszczających
> sie włosów i szamponu do włosów delikatnych tej firmy. Napiszcie mi
> czy warto, czy lepiej zostac przy "normalnych" kosmetykach.
> Szukam również odzywki do włosów farbowanych i nie wiem co wybrać.
> Dzieki.
> Pozdrawiam.
> aBA

ja mam design texturizer, czyli taki lotion do modelowania- bardzo fajny,
nie obciąża, lekki, jednym słowem dla mnie bomba. miałam też wosk i to samo,
w dodatku cudnie pachniał. a generalnie jedtem przeciwna woskom, ten był
świetny.
miałam też maski i kiedyś szampony i odżywki. gdyby nie cena to na pewno bym
ich uzywała regularnie. a tak to robię sobie tylko co jakiś czas prezent z
tych pielęgnacyjnych (inna sprawa ze jak są trzy kobity w domu, każda
codziennie lub co dwa dni myje włosy, to nawet najbardziej wydajny kosmetyk
szybko schodzi;)....
ale naprawdę z czystym sercem mogę polecić te kosmetyki.
pozdrawiam
maja