kam bek...

1. Data: 2002-09-05 11:26:21

Temat: kam bek...
Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

no matko kochana no!
czlek sobie pojedzie na pracujace wakacje
nie czyta grupy nie czyta cafe
wraca i....
malo ze listow i postow mam tyle, ze od razu poczynilam 'mark all
read' - za co z gory przepraszam
to w dodatku miriardy nowych twarzy na grupie widze i przepisy rodem z
za slupa, typu frytki aviko, kolka, ze o goracym kubku nie wspomne

jakas rewolucja byla, jak mnie nie bylo????
--
oshin

1. Data: 2002-09-05 11:37:18

Temat: Re: kam bek...
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "oshin" <o...@d...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> za slupa, typu frytki aviko, kolka, ze o goracym kubku nie wspomne
>
> jakas rewolucja byla, jak mnie nie bylo????

Witaj;-)))))))

Rewolucji nie bylo, ale mnostwo nowych twarzy, wiec stare grupowicze nie
maja sil uswiadamiac wszystkich co sie je w kuchni a co za slupem;-))

fajnie ze jestes
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-05 12:09:39

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to w dodatku miriardy nowych twarzy na grupie widze i przepisy rodem z
> za slupa, typu frytki aviko, kolka, ze o goracym kubku nie wspomne

eh, mój post o gorącym kubku był westchnieniem nad niemocą zrobienia sobie
porządnego, smacznego obiadu...
ale jak tylko wrócą funduszę, znowu zacznę przekładać pl.rec.kuchnia na
swoje garnki :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

Nocne wcielenie Ti:
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-09-05 12:43:12

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin <o...@d...pl> napisał(a):

> to w dodatku miriardy nowych twarzy na grupie widze i przepisy rodem z
> za slupa, typu frytki aviko, kolka, ze o goracym kubku nie wspomne

heja!
no... sama wiesz... pewne rzeczy są a innych nie ma...
teraz jest czas na te rzeczy, które teraz są, a wcześniej ich nie było...
potem będzie czas na rzeczy, które będa a teraz ich nie ma...

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-05 13:16:38

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> napisał:
> no... sama wiesz... pewne rzeczy są a innych nie ma...
> teraz jest czas na te rzeczy, które teraz są, a wcześniej ich nie było...
> potem będzie czas na rzeczy, które będa a teraz ich nie ma...

Ladnie to ujales, pomimo iz jestes nudny ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-05 14:37:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Sep 2002 11:26:21 GMT, oshin <o...@d...pl>
wrote:

> [...]
>za slupa, typu frytki aviko, kolka, ze o goracym kubku nie wspomne
>
>jakas rewolucja byla, jak mnie nie bylo????

taaa,c hcialabys, hehehehe

zaslupie wszystko tlumaczy

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-05 18:15:30

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za slupa, typu frytki aviko, kolka, ze o goracym kubku nie wspomne
>
> jakas rewolucja byla, jak mnie nie bylo????
czesc - oshin - mnie tez dlugo nie bylo a jak jestem to nie moge zlapac
watku tez ;-)
Herbatka odstajaca

1. Data: 2002-09-05 18:17:46

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz jest czas na te rzeczy, które teraz są, a wcześniej ich nie było...
> potem będzie czas na rzeczy, które będa a teraz ich nie ma...

madrze chlopak gada - a ja bym jeszcze chciala zeby czasem wrocily rzeczy,
ktore byly a ich nie ma i nie wiadomo czy beda...
Herbatka

1. Data: 2002-09-06 10:17:42

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine wrote:

> [...]
>teraz jest czas na te rzeczy, które teraz są, a wcześniej ich nie było...
>potem będzie czas na rzeczy, które będa a teraz ich nie ma...

raaaany
doczekalam sie ze ktos cytuje i transformuje moje mysli
chyba czas zeby sie udac na wieczny spoczynek
;O
--
oshin
--