kamelia

11. Data: 2004-09-27 20:37:20

Temat: Re: kamelia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:cj9tqj$lus$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
| wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNMEGCCDAA.radzimierski@toya.
net.pl...

| Napiszcie prosze jeszcze kilka postów do siebie, jestem ciekawa jak można
| się naj...najseredczniej się pozdrowić:)
|
| Pozdrawia pod wrażeniem sredeczności Bogusława

Na wszelki wypadek przeszliśmy na priva, coby nie gorszyć:-)

Pozdrawiam (wszystkich) szalenie serdecznie, Basia.

12. Data: 2004-09-27 20:50:29

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

(...)

> Na wszelki wypadek przeszliśmy na priva, coby nie gorszyć:-)
>
> Pozdrawiam (wszystkich) szalenie serdecznie, Basia.

Pozdrawiam Wszystkich po szaleństwie na priva :-) Bogusław, Bogusław..

13. Data: 2004-09-28 13:02:26

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał w wiadomości
net.pl...

> Wiosną nie będziesz miała co pisać, bo po kamelii zostaną wspomnienia..
> Kup sobie pseudokamelię..
> :-) Bogusław

No ale... tam jest rysunek zeby wyjąc z doniczki i posadzic;-) poza tym
kupilam to u ogrodnika ktory ma wszystko na zewnątrz, nic nie mowil o
trzymaniu tego w domu. Jak odróznic kamelie od tej "pseudo"?;-)
pozdrawiam
alda

14. Data: 2004-09-28 13:28:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cjbnb0$1sh$1@atlantis.news.tpi.pl ..alda..
<w...@w...pl.wytnijcyferki> napisał(a):

> ...kupilam to u ogrodnika ktory ma wszystko na zewnątrz, nic nie
> mowil o trzymaniu tego w domu.

Hejka. Ten ogrodnik, to jakiś ekshibicjonista, czy co? ;-)
Pozdrawiam wystawowo Ja...cki

15. Data: 2004-09-28 15:19:36

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:cjbnb0$1sh$1@atlantis.news.tpi.pl ..alda..

> Hejka. Ten ogrodnik, to jakiś ekshibicjonista, czy co? ;-)
> Pozdrawiam wystawowo Ja...cki

Yhym, na zime wszystko chowa;-)
pozdrawiam
alda

16. Data: 2004-09-28 19:22:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale... tam jest rysunek zeby wyjąc z doniczki i posadzic;-)
> pozdrawiam
> alda

Jak długo żyję ( 25 września minęło 30 lat) to nigdy nie słyszałam aby
kamelię trzymać na dworze przez zimę. Nawet największe chochoły jej nie
pomogą, nawet te Wyspiańskiego ;-)
Przecież to tak wybredne stworzonko .. niczym primadonna !!!
To tak jakbym zapomniała na czas zimy schować gardenię do domu. A co do tej
zawieszki, to widziałam podobną, czyli o nie cięciu na perukowcu ;-)

Serdecznie Miłka

17. Data: 2004-09-29 04:02:40

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> wrote in message

> [...] Jak odróznic kamelie od tej "pseudo"?;-)

Kamelia ma skorzaste, blyszczace zimozielone liscie.
Stewartia pseudocamelia ma liscie sezonowe, matowe i luszczaca sie kore
(na starszych galeziach).

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2004-09-29 04:05:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> wrote in message

> No ale... tam jest rysunek zeby wyjąc z doniczki i posadzic;-) [...]

Ten rysunek pewnie z Holandii. Tam mozna ja uprawiac w gruncie.

Pozdrawiam,
Bpjea

19. Data: 2004-09-29 11:42:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jak długo żyję ( 25 września minęło 30 lat) > ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Piękny wiek
Spóźnione najserdeczniejsze życzenia spełnienia wszystkiego czego sobie
zamarzysz i oby Ci się mnożyło w ogrodzie.

Życzy TeresaR

20. Data: 2004-09-29 11:58:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piękny wiek
> Spóźnione najserdeczniejsze życzenia spełnienia wszystkiego czego sobie
> zamarzysz i oby Ci się mnożyło w ogrodzie.
>
> Życzy TeresaR

Dziękuję serdecznie ... Miłka :-)

670 zdjęć
Nowe forum
Projektant(-ka) terenów zielonych [praca] [Wrocław]
Co to jest ?
Co zamiast trawy ?