kamienie nerkowe

1. Data: 2007-01-03 20:44:38

Temat: kamienie nerkowe
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakis preparat medyczny na rozkruszenie kamieni nerkowych jeśli tak
to proszę napiszcie jaki nazwe jego
pozdawiam

2. Data: 2007-01-03 21:17:25

Temat: Re: kamienie nerkowe
Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy jest jakis preparat medyczny na rozkruszenie kamieni nerkowych jeśli
> tak
> to proszę napiszcie jaki nazwe jego

Nie ma. Nie ma środka który byłby w stanie rozpuścic kmien nerkowy bez
rozpuszczania pacjenta. Nie ma tabletek, nie ma wód mineralnych
rozpuszczających kamienie nerkowe.
Kamień nerkowy to nie kamyczek czy piasek - w moim przypadku była to bryłka
metalu :)

Prosze NIE KUPUJ żadnych tabletek z ameryki od znachorów - to zwykli
oszuści.

Jest kilka rodzai kamienia nerkowego - część z nich daje się rozbic
ultradźwiekami ( w Polanicy Zdrój koszt około 1000zł jakiś czas temu )
jednak nie ma gwarancji, ze taki zabieg się powiedzie, gdyż nie ma
możliwości zbadania kamienia bez jego wyjęci ( takoż mi przynajmniej
poowiedziano )

Kamien wydalic pomagają:

leki rozkurczowe
leki moczopędne
gorące kąpiele

Lekarz powinien także przepisać jakiś medykament aby nie wdało sie zakażenie
gdy kamień bedzie wędrował i drapał. Ponad to moga byc konieczne silne leki
przeciwbólowe.

Sądze, że resztę dopowiedzą fachowcy.

Współczuję strasznego bólu, życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Pozdrawiam

PS. Czy ktoś wie gdzie można dać kamien na badanie, celem ustaleni
prawidłowej diety dla chorego na kamice?

3. Data: 2007-01-03 21:19:00

Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mazda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Kamien wydalic pomagają:
>
> leki rozkurczowe
> leki moczopędne
> gorące kąpiele

Zapomniałem jeszcze napisac o konieczności spożywania duzych ilości płynów
( woda mineralna, niegazowana, nisko mineralizowana- jakiś Żywiec lub Kropla
Beskidu )

4. Data: 2007-01-04 01:35:38

Od: "wk_s" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy jest jakis preparat medyczny na rozkruszenie kamieni nerkowych jeśli
> [...]

Idź do lekarza, niech ci zrobią badania i zdiagnozują na jakiego typu
kamienie cierpisz. Niektóre rodzaje (moczanowe) można rozpuścić lekiem o
nazwie "Cytrolyt" lub (moim zdaniem znacznie lepszym) "Uralyt U" (drogi i
dość ciężko dostępny).
Ja, w kilka miesięcy, pozbyłem się dzięki tym preparatom centymetrowego
kamienia. Tylko byłem cały czas pod kontrolą urologa. Przesadzenie z dawkami
wspomnianych medykamentów może ponoć spowodować powstanie innego rodzaju,
nierozpuszczalnych kamieni.

Nie daj się wysłać na kruszenie kamieni ultradźwiękami bez zdiagnozowania
rodzaju kamieni. Mnie tak pierwszy lekarz wysłał niepotrzebnie dwa razy.

Życzę zdrowia

5. Data: 2007-01-04 11:25:03

Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie daj się wysłać na kruszenie kamieni ultradźwiękami bez zdiagnozowania
> rodzaju kamieni. Mnie tak pierwszy lekarz wysłał niepotrzebnie dwa razy.

No ślicznie, a ja do tej pory mam nie zdiagnozowany kmień ( na szczeście -
już w szufladzie ;) :/ i tez dwa razy mi w niego bili ;)

6. Data: 2007-01-04 14:59:10

Od: LUKY <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia napisał(a):
> czy jest jakis preparat medyczny na rozkruszenie kamieni nerkowych jeśli tak
> to proszę napiszcie jaki nazwe jego
> pozdawiam

Podepme się do tematu, mam takie pytanie:
Kilka dni założyłem wątek: "dziwny ból w kroczu" dziś już jestem po
badaniu moczu: wyniki są bardzo dobre, czy to oznacza że nie mam
kamieni? czy wynik moczu może być dobry, a kamienie/piasek mogą być?
czym się różnią kamienie od piasku w sensie leczenia?

zostałem już skierowany do urologa.
lekarz ogólny twierdzi że ból pleców jest bólem "kręgosłupowym" z racji
mojego trybu życia(często siedzenie na krześle przed komputerem nawet do
14 h dziennie)

Pozdrawiam.

7. Data: 2007-01-06 10:15:57

Od: "evuncia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni założyłem wątek: "dziwny ból w kroczu" dziś już jestem po
> badaniu moczu: wyniki są bardzo dobre, czy to oznacza że nie mam
> kamieni? czy wynik moczu może być dobry, a kamienie/piasek mogą być?

Kamyk, gdy jest dobrze przyczepiony i spokojnie sobie rośnie, zwykle
nie
powoduje alarmujących wyników analitycznych. Dopiero gdy się uwolni
i swobodnie sobie wędruje, zaczyna się krwiomocz, duża ilość
śluzu i nabłonka,
a trochę później bakterie i ropomocz. "Ból w kroczu" może
wystąpić, gdy wędrowiec
poharata, a podążające za nim bakterie - skolonizują pęcherz i
cewkę moczową.

Dobrym środkiem, żeby do tego nie dopuścić jest Ginjal, niedrogi
lek ziołowy
zawierający bakteriobójczy błękit metylowy. W trakcie jego
przyjmowania
można obserwować barwę moczu:
- niebieska = w porządku
- zielonkawa = trzeba więcej pić (wody oczywiście)
- brudnoszara = krwiomocz
- żółta = zapomniałeś wziąć tabletkę ;-)
Oczywiście powyższą "analitykę" należy traktować jak najbardziej
na luzie
i sumiennie oddawać mocz do laboratorium.

Deprim-co o tym sadzicie
Dlugie tertminy na zabiegi
OTĘPIENIE organizmu (senność , zmęczenie), a wysiłek fizyczny
ktory pierwiastek obniza cisnienie ?
nol okolice barku/obojczyka