kampania

71. Data: 2009-11-25 12:31:08

Temat: Re: kampania
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:01:19 +0100, Jadrys napisał(a):

> I tu wcale nie chodzi o poparcie heteryków, tu chodzi o tolerancję. O
> pozwolenie na normalne życie. Pozwólmy im żyć tak jak normalnym ludziom.

A ktoś ich więzi, piętnuje, rozdziela, przydziela na siłę kobiety, czy coś
w tym stylu?
Nie propaguję tego typu dzialań, więc niech sobie w zaciszu domowym robią,
co im się podoba. jedyne, o co mi chodzi, to to, że nie pozwolę, aby
występowali z tym na zewnątrz jako "grupa uciśnionych", bo nikt ich nie
uciska.
--

Ikselka.

72. Data: 2009-11-25 12:38:02

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Normalni faceci nie odbywają stosunków homoseksualnych.

To jak (Twoim zdaniem) wpadają w homoseksualizm? Trochę logiki by sie
wam homofobom przydało. A nie tylko powtarzać bezmyślnie za jakimś
homofobicznym idiotą z paroma tytułami naukowymi.

73. Data: 2009-11-25 12:41:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:38:02 +0100, Jadrys napisał(a):

> To jak (Twoim zdaniem) wpadają w homoseksualizm?

W zaburzonym oglądzie świata - pod wpływem alkoholu, namowy, dla pieniędzy
itp, nie zaś z powodu ukrytych własnych popędów.

> Trochę logiki by sie
> wam homofobom przydało. A nie tylko powtarzać bezmyślnie za jakimś
> homofobicznym idiotą z paroma tytułami naukowymi.

OK, jestem więc homofobem. Oczywiście, że tak.

--

Ikselka.

74. Data: 2009-11-25 17:45:04

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> co im się podoba. jedyne, o co mi chodzi, to to, że nie pozwolę, aby
> występowali z tym na zewnątrz jako "grupa uciśnionych", bo nikt ich nie

Miałem na myśli coś innego. Dlaczego im się nie pozwala zawierać
związków małżeńskich? Prawa do opieki nad dziećmi itp.?

75. Data: 2009-11-25 17:45:10

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> W zaburzonym oglądzie świata - pod wpływem alkoholu, namowy, dla pieniędzy
> itp, nie zaś z powodu ukrytych własnych popędów.

To jest niestety tylko błędna teoria lansowana przez homofobów. Teoria
nie mająca wiele z rzeczywistością.

> OK, jestem więc homofobem. Oczywiście, że tak.

I nikt Ci tego nie zabrania.. Nikt nie mówi że musisz lubić homków. Ale
powtarzanie bzdetów wyssanych z palca na temat homoseksualizmu to już
nie przystoi "człowiekowi rozumnemu".

76. Data: 2009-11-25 17:51:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 18:45:04 +0100, Jadrys napisał(a):

> Miałem na myśli coś innego. Dlaczego im się nie pozwala zawierać
> związków małżeńskich?

Jeśli im naprawdę chodzi o zwiazek, a nie o awanturę, to nazwa nie powinna
być ważna - mogą się wzajemnie choćby adoptować i niech siebie nazywają w
swoich czterech scianach tuptusiem i cipcilinką, mężusiemem i żoneczką -
broni ktoś?

> Prawa do opieki nad dziećmi itp.?

Jeśli mają własne, nikt im tego prawa nie odbiera.

--

Ikselka.

77. Data: 2009-11-25 17:53:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 18:45:10 +0100, Jadrys napisał(a):

> To jest niestety tylko błędna teoria lansowana przez homofobów. Teoria
> nie mająca wiele z rzeczywistością.

Dokładnie tak niewiele, jak niewielu Facetów to robi.

> I nikt Ci tego nie zabrania.. Nikt nie mówi że musisz lubić homków. Ale
> powtarzanie bzdetów wyssanych z palca na temat homoseksualizmu to już
> nie przystoi "człowiekowi rozumnemu".

A co mam powtarzać i po kim?
--

Ikselka.

78. Data: 2009-11-25 18:48:22

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> swoich czterech scianach tuptusiem i cipcilinką, mężusiemem i żoneczką -

I nie jest ważna nazwa. Ważne są prawne aspekty takiego związku, tj.
sprawa dziedziczenia, opieki itp. sprawy.. I tego "ktoś broni".

> Jeśli mają własne, nikt im tego prawa nie odbiera.

Takim lakoniczny zdaniem pozbawiasz być może szczęścia i dzieci i
potencjalnych opiekunów.

PS. Czy takie samo zdanie masz co do opieki nad dziećmi przez zakonnice?

79. Data: 2009-11-25 18:48:29

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dokładnie tak niewiele, jak niewielu Facetów to robi.

Cieszę się że choć w tym punkcie się zgadzasz..

> A co mam powtarzać i po kim?

Jak napisałem.. - bzdety wyssane z palca.

80. Data: 2009-11-25 19:04:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:48:22 +0100, Jadrys napisał(a):

> I nie jest ważna nazwa. Ważne są prawne aspekty takiego związku, tj.
> sprawa dziedziczenia, opieki itp. sprawy..

W związku adopcyjnym dziedziczenie jak najbardziej funkcjonuje.
Ponadto w Polsce można zawrzeć umowę cywilno-prawną z dowolną osobą, w
której będą ujęte sprawy dziedziczenia. Dlaczego nazywać ją AŻ małżeństwem,
zaprawdę nie widze powodu.

> I tego "ktoś broni".

> Takim lakoniczny zdaniem pozbawiasz być może szczęścia i dzieci i
> potencjalnych opiekunów.

Ja? O żesz, nie wiedziałam, że mam moc prawodawczą...

> PS. Czy takie samo zdanie masz co do opieki nad dziećmi przez zakonnice?

A co, mogą adoptować???
--

Ikselka.

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?