Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
-for-mail
From: "Inwalida" <i...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
References: <dtph5b$ij8$1@atlantis.news.tpi.pl>
Subject: Re: kampanie spoleczne w TV
Date: Tue, 28 Feb 2006 00:27:53 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 24
Message-ID: <44039a3f$0$1445$f69f905@mamut2.aster.pl>
NNTP-Posting-Date: 28 Feb 2006 00:33:03 GMT
NNTP-Posting-Host: 62.121.93.188
X-Trace: 1141086783 mamut2.aster.pl 1445 62.121.93.188:3820
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:47290
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dtph5b$ij8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> co myslicie na temat kampani spolecznych w tv. Np niepelnosprawni ( rok
> osob niepelnosprawnych 2003 ogromna kampania medialna w tv) czy reklamy
> jakis fundacji gdzie sa pokazywane chore dzieci i prosba o wysylanie
> smsow. Czy te
> reklamy do was przemawiaja? Co myslicie o sposobie ich wykonania? Co
> waszym
> zdaniem nalezaloby zmienic? Jaki jest wedlug was obraz niepelnosprawnego w
> tych reklamach? Pozytywy czy negatywy?
Myślę że takie programy przechodzą bez większego echa.
Dla przecietnego widza, jest to temat mało istotny.
Bo tak naprawde kto to widział, gdzie to zyje i jak naprawdę wygląda.
Z nami jest tak jak z UFO. Są tacy co przysięgają że widzieli.
I do nich taki temat może trafić. Dla reszty nie ma różnicy ON czy Dosia w
TV.
Z tą różnicą że po zobaczeniu reklamy Dosi, w każdym sklepie temat powróci.
Pozdrawiam
Przekorny Czterokołowiec.
|