kapusta czerwona

1. Data: 2005-12-28 08:25:51

Temat: kapusta czerwona
Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę jeśli ktoś może podać przepis na kapustę czerwoną- taką na ciepło
do obiadu. Dzięki. Kasia

2. Data: 2005-12-28 09:51:05

Temat: Re: kapusta czerwona
Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę jeśli ktoś może podać przepis na kapustę czerwoną- taką na ciepło
> do obiadu. Dzięki. Kasia
=========
Wiem, ze to nic nie wnosi do watku... ale nic nie bylo w stanie mnie
powstrzymac od napisania:

Fuj! Ble! Ble! Ah! Fuj!

Przepraszam i pozdrawiam!

3. Data: 2005-12-28 10:52:23

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@o...pl> wrote:
> proszę jeśli ktoś może podać przepis na kapustę czerwoną- taką na
> ciepło do obiadu. Dzięki. Kasia

Robię podobną do tej, ale daję mniej wody, zamiast cytryny ocet
balsamico, więcej goździków i nie daję kostki rosołowej. Czasem dodaję
troszkę posiekanej cebuli, czasem pokrojone jabłko. Acha i dodaję ziele
angielskie.
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis123.html

M.K.

4. Data: 2005-12-28 14:49:59

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

X napisał(a):

> =========
> Wiem, ze to nic nie wnosi do watku... ale nic nie bylo w stanie mnie
> powstrzymac od napisania:
>
> Fuj! Ble! Ble! Ah! Fuj!
>
> Przepraszam i pozdrawiam!

ze fuj ???
ja sobie dan moich ulubionych z dziczyzny (rodzina mysliwi) bez
czerwonej (modrej) kapuchy nie potrafie wyobrazic...
slaskich rolad albo schabow po sztygarsku rowniez...
czemu fuj ???
czemu ble ???
Marsjasz

5. Data: 2005-12-28 15:43:39

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dothnu$ttj$3@srv.cyf-kr.edu.pl> Kasia napisał(a):
> proszę jeśli ktoś może podać przepis na kapustę czerwoną- taką na ciepło
> do obiadu. Dzięki. Kasia

Najlepiej jeść na surowo. Pokrojoną, nie sparzoną. Można dodać soli,
pieprzu i soku z cytryny.

T.N.

6. Data: 2005-12-29 06:55:01

Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> =========
> Wiem, ze to nic nie wnosi do watku... ale nic nie bylo w stanie mnie
> powstrzymac od napisania:
>
> Fuj! Ble! Ble! Ah! Fuj!

Teraz przypomnialo mi sie jak kupujac moje "ukochane" sery plesniowe, jedna
z pan krecac noskiem przy wazeniu porcji sera wyrazila swoj poglad "...ale
to smierdzi ,jak mozna to jesc..." Nie komentowalem blizej szczerego
oburzenia pani ekspedientki, mam nadzieje ze ta pani juz tam nie pracuje.
juras

7. Data: 2005-12-29 20:54:03

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę jeśli ktoś może podać przepis na kapustę czerwoną- taką na ciepło
> do obiadu. Dzięki. Kasia
Ja robie takpodobnie do zwyklej bialej, gotuje dodaję soli cukru tyciut,
zakwaszam - jablkiem lub cytryna itp, przesmażam na koniec sloninke i dodaje.
u mnie lubia
grazyna

8. Data: 2005-12-29 21:20:27

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja robie takpodobnie do zwyklej bialej, gotuje dodaję soli cukru tyciut,
> zakwaszam - jablkiem lub cytryna itp, przesmażam na koniec sloninke i
> [...]

Spróbuj zakisc ja kiedy...nie trzeba zakwaszac bo kwas juz ma...
wspaniała do surówek

Marek

Nowy przepis na skrzydelka
nie ta grupa ale spytam
Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Piernikowa porażka.
margaryna