margaryna

1. Data: 2005-12-27 09:33:46

Temat: margaryna
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, która jest dobra.Najczęściej korzystam z masła, oliwy czy oleju.
Jednak od czasu do czasu również z margaryny. I chyba nie trafiłam na dobrą.
Bo albo ma w sobie tyle wody że szok, albo dziwnie kwaśno pachnie, a
ostatnio to sprawiała wrażenie, po rozpuszczeniu jakby się zważyła. Może
macie jakiś faworytów margarynowych i możecie jakąś polecić?

Anet

2. Data: 2005-12-27 09:51:43

Temat: Re: margaryna
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anet napisał:

> [...]
> ostatnio to sprawiała wrażenie, po rozpuszczeniu jakby się zważyła. Może
> macie jakiś faworytów margarynowych i możecie jakąś polecić?

Nie znam takiej, mam tylko masło. Albo olej, oliwę, smalec. A margaryny
są wszystkie ohydne. Może gdzieś są dobre, ale nie trafiłam, a i nie
szukałam specjalnie.
--
pa, BBjk
www.republika.pl/bajarka

3. Data: 2005-12-27 10:00:09

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam takiej, mam tylko masło. Albo olej, oliwę, smalec. A margaryny
> są wszystkie ohydne. Może gdzieś są dobre, ale nie trafiłam, a i nie
> [...]

O właśnie o smalcu zapomniałam, ale ten mam tylko wtedy jak od mamy domowy
przywiozę, może jakiś kupny jest OK? Czyli widzę, że nie tylko ja z
margaryną mam problemy.

Anet

4. Data: 2005-12-27 10:25:28

Od: "Janina Zeman" <j.zemanUSUN@_nospam_racer.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od wielu, bardzo wielu lat uzywm margaryny "Palma"
opakowana w złotko z murzynkiem.
Smaże naniej z domiezka Planty.Pozdrawiam Janka

5. Data: 2005-12-27 10:36:40

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O właśnie o smalcu zapomniałam, ale ten mam tylko wtedy jak od mamy domowy
> przywiozę, może jakiś kupny jest OK? Czyli widzę, że nie tylko ja z
> margaryną mam problemy.

Kupny smalec taki w kostkach - czysty tłuszcz prawie bez zapachu, jest
całkiem w porządku
Pozdrawiam - Agnieszka

6. Data: 2005-12-27 10:39:06

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a ostatnio to sprawiała wrażenie, po rozpuszczeniu jakby się zważyła. Może
> macie jakiś faworytów margarynowych i możecie jakąś polecić?

Spróbuj "Smakowitę" jest chyba najbardziej znośna :)

Gosia

7. Data: 2005-12-27 18:48:31

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anet napisał:

> O właśnie o smalcu zapomniałam, ale ten mam tylko wtedy jak od mamy domowy
> przywiozę, może jakiś kupny jest OK?

Nie ryzykuję i wytapiam sama. Wychodzi rewelacja.

tapta
GG:4082847

8. Data: 2005-12-27 22:29:34

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwaśno pachnie, a ostatnio to sprawiała wrażenie, po rozpuszczeniu
> jakby się zważyła. Może macie jakiś faworytów margarynowych i możecie

Margaryna do czego? Smarowania, pieczenia, smażenia, czy do jeszcze
czegoś innego?
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

9. Data: 2005-12-28 06:25:35

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> >

> Margaryna do czego? Smarowania, pieczenia, smażenia, czy do jeszcze
> czegoś innego?
> Ania

Dana margaryna jest... do niczego :)
Osobiscie wlasciwie nie uzywam margaryny ani mixow (z drobnymi wyjatkami...
niedawno kupilem "smaselko" smakowe-
1. cebulka smazona
2. czosnkowe
3. ziolowe
4. szczypiorek
i bardzo mi smakuja. Oczywiscie jako smarowidlo do chleba
Kiedys tez kupilem chyba Delme smakowa mix i bylo zjadliwe (tez jako
smarowidlo do chleba)
Pozostale "potrawy" robie na masle. A smazenie to na oleju lub oliwie

Dodatkowo csesto do smazenia na oliwie dorzucam swierzego masla> Daje to
doskonala kompozyje

10. Data: 2005-12-28 09:13:03

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Margaryna do czego? Smarowania, pieczenia, smażenia, czy do jeszcze czegoś
> innego?
> Ania
> --
Pieczenia i smażenia, bo one jakieś takie dziwne się robią po rozpuszczeniu.

Anet

jak sie robi kutie?
Co podaliscie na Wigilie?
KUCHENKA GAZOWA A BLACHA ZE SZKLANYM DNEM
CHRIST: THE ARRIVAL
CHRIST: THE ARRIVAL