Re: kapusta kiszona a zielone liscie

Subject: Re: kapusta kiszona a zielone liscie
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Krycha <k...@p...onet.pl>
Date: Fri, 23 Oct 2015 22:11:36 +0200

W dniu 2015-10-23 o 18:47, Dirko pisze:
> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hejka. My już drugi raz kupiliśmy dzisiaj szatkowaną kapustę bowiem
> powoli zaczyna brakować nam sił żeby szarpać się z kapustą z grządki. Na
> naszym rynku można kupić poszatkowaną kapustę w foliowych workach albo
> wskazać główki kapusty, które na oczach nabywcy zostają poszatkowane
> przez maszynę, którą dysponuje sprzedawca kapusty.
> Praktycznie w naszym przypadku trudno było odróżnić w zeszłym roku
> smaki zakiszonej kapusty z własnych zbiorów i kapusty z rynku.
> Pozdrawiam konserwatywnie Ja...cki

> [...]

Nie wyrzuciłam jednak. Dziś, po wczorajszym nakłuwaniu i odgazowaniu,
ma lepszy zapach, a sąsiadka sprowadzona do oceny smaku powiedziała, że
jest dobrze.

Też dodaję marchewkę, aby potem zimą dodać tylko jabłko, cebulę, olej
pieprz i cukier.

U mnie na działce kapusta "wybrzydza", jest mała często popękana i
zjadana przez gąsienice. Nie do jedzenia ;-), więc nie sadzę.

Krycha.