karkowka

1. Data: 2001-09-18 08:40:15

Temat: karkowka
Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kawalek karkowki (ok. 0,5 kg.). Chce ja zrobic dzisiaj na obiad.
Poradzcie, jak ja upitrasic zeby byla miekka i soczysta

Z gory dziekuje
Dorota

1. Data: 2001-09-18 08:54:47

Temat: Re: karkowka
Od: "Claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze najpierw nacieram karkowke przyprawami. Robie w niej male dziurki
i wpycham po kawalkach czosnku a nastepnie dusze w rondlu na wlasnym
tluszczu a potem zalewam woda.
Pod koniec duszenia kroje na kawaleczki. Palce lizac.
Sos mozna urozmaicic jakimis warzywkami - papryka, baklazanem albo cukinia -
pamietajac o tym, zeby dodac je pod koniec duszenia, bo inaczej bylyby w
postaci papki.

smacznego
C.

1. Data: 2001-09-18 09:23:58

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Claudie wrote:

> (...) Robie w niej male dziurki
> i wpycham po kawalkach czosnku a nastepnie dusze w rondlu na wlasnym
> tluszczu a potem zalewam woda.

A jak sobie odsysasz ten tluszcz? :-)
(Bardzo, bardzo przepraszam, ale nie moglam sie powstrzymac :-)))

Maria

1. Data: 2001-09-18 10:14:53

Od: "Claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczywiscie niezle napisalam
..no wiesz, nachylam sie nad garnkiem i tluszcz kapie sam :-)

1. Data: 2001-09-18 12:06:26

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Claudie wrote:

> rzeczywiscie niezle napisalam

Mam nadzieje, ze sie nie gniewasz? Nie chcialam sie czepiac, tak jakos mi
sie to nasunelo :-)

> ..no wiesz, nachylam sie nad garnkiem i tluszcz kapie sam :-)

:-))) Trzeba to opatentowac jako super kuracje odchudzajaca!
(hmm... gdzies byl taki garnek do smazenia powidel, na cztery palniki...
Tylko trzeba by sie jakos zawiesic nad kuchenka... )

Maria

1. Data: 2001-09-18 12:33:32

Od: "Claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze sie nie gniewasz? Nie chcialam sie czepiac, tak jakos mi
> sie to nasunelo :-)

oczywiscie, ze nie - sama sie usmialam

> (hmm... gdzies byl taki garnek do smazenia powidel, na cztery palniki...
> Tylko trzeba by sie jakos zawiesic nad kuchenka... )

moze by hamak zamontowac :-)

1. Data: 2001-09-19 07:47:36

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Claudie wrote:

> moze by hamak zamontowac :-)

O, to jest to! juz chyba jestesmy blisko przelomowego wynalazku :-)

Maria

reklama skrzydelek w TV
Obśmiałem się jak norka...
PIWO DROŻDŻOWE