Re: kaspar hauser

Data: 2009-04-17 14:38:50
Temat: Re: kaspar hauser
Od: "Fragile" <s...@o...pl>

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gsa16m$lc7$11@atlantis.news.neostrada.pl...

> Mysle, ze na stanowisko Jadrysa w kwestii komunizmu mogly miec wplyw Jego
> osobiste doswiadczenia, tzn. _moim zdaniem_ brak doswiadczen
> negatywnych,
> brak cierpienia, bolu i krzywd zaznanych ze strony komunistow. Jesli ktos
> np. "spija(l) smietanke", trudno by nie gloryfikowal zrodla i przyczyny
> owego stanu...

Oczywiscie daleka jestem od generalizowania. Dla niektorych owa "smietanka"
moze rzeczywiscie byc na pierwszym miejscu, ale sa i tacy, ktorzy maja inne
priorytety, sa i tacy, dla ktorych swiadomosc krzywdy innych ludzi
przekresla lub
przynajmnniej znacznie umniejsza wartosc ich wlasnych korzysci.
I wreszcie sa ludzie, dla ktorych "smietanka" nie stanowi zadnej
wartosci... :)

Pozdrawiam,
F.