Re: kasztany jadalne

From: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kasztany jadalne
Date: Wed, 24 Jan 2001 00:12:16 +0100

Jakoś się udało.

:))))
Wlasnie przed chwila sie przekonalem
ze mi sie udalo zamiescic tu w koncu ten post
:))))

Na temat kasztana odpowiem jutro. Będziemy mieli podobne "problemy" gdyż też
zagospodarowuję siedlisko od trzech lat.

:)))))
Ja dopiero zaczne na wiosne i tak naprawde jeszcze sam nie wiem od czego
zaczac:
ziemia jest generalnie klasy VIz, podobno nawet z trawa beda tam klopoty
tzn mam albo ze trzy sezony siac i zaorywac tam np.kukurydze lub zrobic
podklad z torfu
?
Zazdroszczę stawu naturalnego. Ja dopiero kopię.
:)
Staw jest niewielki takie 20x15 metrow ale mamy zamiar ze znajomymi wykopac
obok drugi wiekszy

Kasztana kupiłem jako sadzonkę.
:)))

Zdradz jesli mozesz gdzie to sie Tobie udalo kupic sadzonke bo moje kasztany
sa przywiezione z wloch
i moze nie uda sie ich tu zaaklimatyzowac

Orłem na grupie jeżeli chodzi o nasiona i co dalej jest Jacek, chyba się
odezwie do Ciebie.
Powodzenia w zadrzewianiu i zakrzaczaniu.
Pozdrawiam Tadeusz

Dziekuje i na marginesie zastanawiam sie
czy jest jakies ogrodnicze pozdrowienie
w rodzaju wedkarskiego : POLAMANIA KIJOW czy mysliwskiego : DARZBOR
:)

z pozdruuufffkami
tez Tadek vel _hehehe
ps. czy mozna na grupie uzywac nickname?