katalog 06/2004 - nowości

1. Data: 2004-03-09 17:53:39

Temat: katalog 06/2004 - nowości
Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem długotrwale nawilżający 50 ml 18+ 24,90 -?

Nowa linia Naturals z mango i passiflorą (ślicznie pachnie)
Odświeżająca mgiełka do twarzy 16,90 -> 8,90
odżywcza maseczka 17,90 -> 8,90
krem do twarzy 18,90 -> 8,90
żel pod prysznic 16,90 -> 9,90

kremowy cień w pudełeczku (6 kolorów) 34,90 -> 27,90
kremowa szminka w pudełeczku (6 kolorów) 34,90 -> 27,90

Mata plażowa 45,90 -> 22,90 (przy zakupach z calego katalogu za 49,90)
Chłodzący żel do stóp 17,90 -> 7,90
Separator "ślimaczek" (przydatny przy malowaniu paznokci u stóp) 5,90 ->
3,90

Płynne mydlo w kulce dla dzieci 9,90 -> 4,90
Pelerynka Avon Kids 26,90 -> 21,90

1. Data: 2004-03-09 18:09:58

Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam najmocniej za szybko mi sie wysłało, jeszcze raz przesyłam
całość:

krem długotrwale nawilżający 50 ml 18+ 24,90-> 14,80

balsam naprawczy do ciala avew 59,90 -> 44,90
dwustopniowy peeling do twarzy anew 35+ 89,90 -> 59,90

połyskliwy lakier do paznokci (nowe odcienie) 19,90 -> 13,90
połyskliwy błyszczyk do ust 29,90 -> 19,90
[...]

Nowa seria AT do pielęgnacji i ochrony włosów blond
szampon 10,90 -> 7,90
odżywka 10,90 -> 7,90
maseczka 18,90 -> 12,90

woda perfumowana lyrical 69,90 -> 49,90

full speed
woda 69,90 -> 49,90
dezodorant w kulce 14,90 -> 6,90

płyn do kąpieli frezjowy 15,90 -> 9,50

Mata plażowa 45,90 -> 22,90 (przy zakupach z calego katalogu za 49,90)
Miniradio 25,90 -> 0,50 przy zakupie 2 produktów Avon Bronze
A produkty Avon Bronze mają się następująco:
wodoodporny olejek do opalania spf 2 24,90 -> 19,90
mleczko spf 20 35,90 -> 27,90
mleczko spf 10 24,90 -> 19,90
mleczko spf 6 24,90 -> 19,90
emulsja w sprayu spf 8 35,90 -> 27,90
złocisty balsam przeciwsloneczny spf 25 39,90 -> 29,90
samoopalacz 29,90 -> 19,90
samoopalacz w sprayu 29,90 -> 19,90
samoopalacz do twarzy 19,90 -> 16,90
spray po opalaniu z wit. c 19,90 -> 12,90
mleczko po opalaniu 19,90 -> 12,90
żel aloesowy po opalaniu 19,90 -> 12,90
zlocisty balsam podkreślający opaleniznę 22,90 -> 16,90
pomadka do ust spf 10 9,90 -> 7,90
emulsja dla skory wrazliwej spf 15 35,90 -> 27,90
krem dla dzieci spf 30 19,90 -> 15,90
mleczko spf 25 35,90 -> 27,90
kolorowe mleczko dla dzieci w sprayu spf 30 39,90 -> 29,90
kolorowe mleczko dla dzieci w kulce spf25 23,90 -> 17,90

Chłodzący żel do stóp 17,90 -> 7,90

Separator "ślimaczek" (przydatny przy malowaniu paznokci u stóp) 5,90 ->
3,90

biżuteria lacy
kolczyki 24,90 -> 16,90
bransoletka 34,90 -> 22,90

Płynne mydlo w kulce dla dzieci 9,90 -> 4,90
Pelerynka Avon Kids 26,90 -> 21,90

Uffff.... to już wszystko.
Pozdrawiam serdecznie
H.

1. Data: 2004-03-09 18:28:05

Temat: Re: katalog 06/2004 - nowości
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nowa linia Naturals z mango i passiflorą (ślicznie pachnie)
>
> krem do twarzy 18,90 -> 8,90

A krem to jaki jest? Taki "rzadki" jak brzoskwiniowe Naturalsy czy "gęsty"
jak te mleczno-miodowe?
Ola

1. Data: 2004-03-09 18:45:18

Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> A krem to jaki jest? Taki "rzadki" jak brzoskwiniowe Naturalsy czy "gęsty"
> jak te mleczno-miodowe?
> Ola

Na zdjęciu nie widac ;-)

Pozdrawiam
H.

1. Data: 2004-03-09 18:57:43

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zdjęciu nie widac ;-)

Myślałam, ze jesteś konsultantką i oglądasz po prostu rzeczy, które masz
"konsultować", "polecać" i odlecać".
Przepraszam.
Ola

1. Data: 2004-03-09 20:10:22

Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałam, ze jesteś konsultantką i oglądasz po prostu rzeczy, które masz
> "konsultować", "polecać" i odlecać".
> Przepraszam.
> Ola

Oglądam. Jak tylko wpadną mi w ręce.
Na razie do dyspozycji mam niestety sam katalog.
Przepraszam.
H.

1. Data: 2004-03-09 20:30:47

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Oglądam. Jak tylko wpadną mi w ręce.
> Na razie do dyspozycji mam niestety sam katalog.
> Przepraszam.
> H.

Nie ma za co. Nie znam się na tym i wyobrażałam sobie naiwnie, ze
konsultantki maja jakąś prezentację nowości, żeby mogły coś powiedzieć
konkretniejszego klientkom.
Ola

1. Data: 2004-03-10 07:57:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga napisał/a w news:c2l911$qm9$1@opat.biskupin.wroc.pl:

> Nie znam się na tym i wyobrażałam sobie naiwnie, ze
> konsultantki maja jakąś prezentację nowości, żeby mogły coś
> powiedzieć konkretniejszego klientkom.

Tylko się nie rozpłacz ze swojej naiwności.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-10 15:32:58

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga <o...@b...wroc.pl> napisał(a):

> Nie ma za co. Nie znam się na tym i wyobrażałam sobie naiwnie, ze
> konsultantki maja jakąś prezentację nowości, żeby mogły coś powiedzieć
> konkretniejszego klientkom.
> Ola

owszem, mają, ale z reguły tuż przed wejściem w obieg nowego katalogu, a nie
3 miesiące wcześniej :) teraz obowiązuje katalog nr 4 (w okręgach
prognozujących nr 5), a nie 6.

1. Data: 2004-04-06 07:28:57

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest woda toaletowa Wink?

Piernix
--
Sprawdzony sposób na kasę w internecie
- sprawdź i ty, zapisz się i poklikaj na linki, a pieniążki

katalog 06/2004 - promocje
Balsam do ciala-tylko nie krzyczcie plizzzz
a ja siedze...
krem na narty
aparat ortodontyczny