Re: katalog avon 22/23

Data: 2003-08-28 07:18:30
Temat: Re: katalog avon 22/23
Od: mips <m...@p...pl>

Kruszynka (Wroclaw) napisał/a w
news:bik8m4$am$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Sorry, ze zadaje glupie pytanie, ale chce sie dowiedziec: co to
> jest to DEMO?

Żadne głupie, ja nawet nie wiedziałam o takich produktach zanim nie
nawiązałam bliższej znajomości i współpracy z moją konsultantką;)

Każda konsultantka co miesiąc otrzymuje wraz z paczką z kosmetykami
nowy katalog oraz specjalną gazetkę - broszurkę o nazwie Panorama. Jest
tam napisane, jak skutecznie wciskać produkty Avonu swoim klientkom,
jakie próbki można zamówić (płatne oczywiście), etc. oraz są
zaprezentowane wybrane dwa nowe kosmetyki, wchodzące od następnego
katalogu, które można zamówić po jednej sztuce w określnej kampanii za
połowę ceny katalogowej, a czasem nawet jeszcze mniej.
Szkoda tylko, że są to zazwyczaj edt albo kolorówka, więc nie znając
zapachu ani pasującego odcienia, raczej jest to kupowanie w ciemno.
No i tylko konsultantka tak może, bo to teoretycznie produkt do
DEMOnstracji;)

--
mips

You can logoff, but you can never leave.