katalog zakładów pracy chronionej

1. Data: 2003-02-28 10:10:12

Temat: katalog zakładów pracy chronionej
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ściągnęłam sobie ze strony PFRON katalog zakładów pracy chronionej,
rozpakowałam i nie mogę uruchomic. Przy próbie otwarcia, po naciśnieciu
setup.exe wyswietla sie komunikat: nie mozna otworzyć pliku SETUP.LST. I
dalej: The SETUP.LST file could not be copied. Septup cannot continue. \
I wszystko zastyga w bezruchu.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

koralina

2. Data: 2003-02-28 12:29:50

Temat: Re: katalog zakładów pracy chronionej
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2003 11:10:12 +0100, k...@o...pl napisał(a):

>Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Odp. poszła na priv
Jarek

3. Data: 2003-02-28 13:02:04

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odp. poszła na priv
----------------------
Fe, Jarek , kto tak odzywa się do damy?

Koralina, sprawdzilem co jest z tym plikiem. Prawdopodobnie "nie dociągnęłaś
wszystkich plików" i dlatego błąd. Plik katalog.exe ściąga się z witryny
PFRON bardzo oprnie, jeśli jednak ściągnie się go w komplecie, z
zainstalowaniem nie ma problemów.
W ostatecznośći mogę "pociąć " go na kawałki np. 1,5 MB i przesłać Ci
e-mailem, jeśli nie poradzisz sobie inaczej.
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

4. Data: 2003-02-28 13:36:49

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003 14:02:04 +0100, "Zbigniew Andrzej Gintowt"
<z...@c...net.pl> napisał(a):

>Fe, Jarek , kto tak odzywa się do damy?

Jakie Fe!!! w toalecie miejskiej jesteś? Skąd wiesz jaką odpowiedź
wysłałem Karolinie na Priv? Nie przyszło Ci do glowy, że mógł to być
ten właśnie uszkodzony pliczek? Miałem go może wysłać na grupę? Tak
lubisz załączniki na usenecie? Wraz z pliczkiem wysłałem też
wskazówki...
Jarek

5. Data: 2003-02-28 13:58:51

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten właśnie uszkodzony pliczek? Miałem go może wysłać na grupę? Tak
> lubisz załączniki na usenecie? Wraz z pliczkiem wysłałem też
--------------------------------
Ty mówisz fe tylko w toalecie? Zareagowałem na "poszła". Nie unoś się, ale
"poszła" wielu osobom kojarzy się z np. "poszła won". Ponadto nikt Ci nie
każe wysyłać załączników na Grupę (i tak by zostały ucięte). Co mi przyszło
do głowy przeczytaj w moim poście, bo wygląda, że nie przeczytałeś. A tak na
przyszłość nie wkurzaj się jak ktoś starszy zwróci Ci uwagę na wyrażenia
typu "poszła" , "wio" lub tp. zrobione zresztą w formie żartobliwej (osoby,
które się dobrze znają używają wobec siebie dość niewybrednych wyrażeń i
nikogo to nie obchodzi..., zwłaszcza, jeśli nie dzieje się to na forum
Grupy.
Pozdrowienia
Zbig A Gintowt

6. Data: 2003-02-28 14:25:18

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003 14:58:51 +0100, "Zbigniew Andrzej Gintowt"
<z...@c...net.pl> napisał(a):

>Ty mówisz fe tylko w toalecie?

To był tylko jeden z przykładów

> Zareagowałem na "poszła". Nie unoś się, ale
>"poszła" wielu osobom kojarzy się z np. "poszła won".

A czy ja przypadkiem przed tym wyrazem nie użyłem skrótu odp.? Nie
zwracałem się tu do Karoliny. Podmiotem w tym moim krótkim zdaniu był
wyraz odpowiedź, czy "odpowiedź" jest damą? Fakt, rodzaj żeński, ale
nie przesadzajmy bo dojdziemy do tego, że gumka i np. żarówka też jest
damą :)

>Ponadto nikt Ci nie
>każe wysyłać załączników na Grupę (i tak by zostały ucięte).

Dlatego wysłałem na priv

Jarek

7. Data: 2003-02-28 14:55:47

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie wszystkim dziekuję za pomoc i rady. Ponownie ściagnęłam plik z
katalogami i - o dziwo - zaczeło działać. Najprosztsze rzeczy sa zwykle
najtrudniejsze do zastosowania :)

koralina

Czy warto kruszyc kopie o odpowiedź, która "poszła (sobie, a nie won!) na priw"?
Wprawdzie mozna było napisać: została wysłana, wysłałem - ale i tak wszyscy
wiedzą o co chodzi. Mniej ważne jest słowo, bardziej intencja. Jeszcze raz
dziekuje.

8. Data: 2003-02-28 14:55:49

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-02-28 18:11:36

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja przypadkiem przed tym wyrazem nie użyłem skrótu odp.? Nie
> zwracałem się tu do Karoliny.
----------------------------
Istotnie, nie zwróciłem na to uwagi i dlatego przepraszam Cię Jarek za moje
niesprawiedliwe uwagi.
Niniejszym "odszczekuję" je publicznie.
Pozdrowienia
Zbig A Gintowt

10. Data: 2003-02-28 18:32:23

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003 19:11:36 +0100, "Zbigniew Andrzej Gintowt"
<z...@c...net.pl> napisał(a):

>Istotnie, nie zwróciłem na to uwagi i dlatego przepraszam Cię Jarek za moje
>niesprawiedliwe uwagi.
>Niniejszym "odszczekuję" je publicznie.
Nic nie szkodzi :) Ludzką rzeczą jest się mylić :)
Jarek

zostań veganką / veganem
Wieści unijne
Wymiana
dobór sprzętu rehabilitacyjnego
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna