kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?

1. Data: 2001-08-16 09:04:08

Temat: kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
Od: eArts sztuki walki i nie tylko <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore tabletki hormonalne od 4 miesiecy (Harmonet), ktore zreszta nie
najlepiej na mnie dzialaja. Niedawno mialam dostac okres, ktorego nie dostalam...
czekam juz prawie 2 tygodnie, by kupic test. slyszalam,ze dopiero po 2 tygodnaich
mozna
poznac prawde.
Przebywam w tej chwili w Niemczech. Wiem, ze w Polsce aborcja jest zakazana, a tu?
Kiedy jest maxymalny okres , kiedy mozna ja wykonac - chodz mi tu o "wiek" plodu...

mam dopiero 17 lat...

2. Data: 2001-08-16 14:59:21

Temat: prosze o pomoc: kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy?
Od: eArts sztuki walki i nie tylko <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-08-23 09:43:10

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Aug 2001, eArts sztuki walki i nie tylko wrote:

> Przebywam w tej chwili w Niemczech. Wiem, ze w Polsce aborcja jest zakazana, a tu?
> Kiedy jest maxymalny okres , kiedy mozna ja wykonac - chodz mi tu o "wiek" plodu...
>
> mam dopiero 17 lat...

w Polsce, jak zauwazylas w ogole nie mozna niezaleznie od wieku
plodu, jesli pytasz jakie zasady obowiazuja w innych krajach
musisz zapytac kompetentne osoby w tamtych krajach

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
zwiazki ketonowe w moczu
~~~ Hot XXX Pics ~~~~ 942 [1/2]
Długość cyklu u kobiety ?