kiedy zabezpieczac drzewka na zime

1. Data: 2012-11-03 08:24:13

Temat: kiedy zabezpieczac drzewka na zime
Od: "t" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

posadziłem drzewka owocowe i chciałbym je zabezpeczyć przed ewentualnymi
mrozami w zimie
chcę je obsypać ziemią - kopczyki i gałęzie w miare możliwości obłożyć agro
włukniną

moje pytanie jest kiedy to zrobić, bo rozumiem że zbyt wcześnie to też nie
dobrze

(drzewka to orzechy włoski i laskowy wiśnie czereśnie kabłonie grusze
sliwy)
część wymarzła mi zeszłej zimy i nowo pozadzone chcę dobrze zabezpieczyć

t.

2. Data: 2012-11-03 09:42:21

Temat: Re: kiedy zabezpieczac drzewka na zime
Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 09:34:23 UTC+1 użytkownik t napisał:
> [...]
>
> sliwy)
>
> część wymarzła mi zeszłej zimy i nowo pozadzone chcę dobrze zabezpieczyć

Nadchodząca zima będzie według naszych prognoz łagodna z temperaturami powyżej normy,
niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim dziesięcioleciu.
http://www.twojapogoda.pl/polska/slaskie/pawlowice/s
ezonowa

Pozdaswiam synoptycznie
skryba

3. Data: 2012-11-03 16:34:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 02:42:21 -0700 (PDT), skrybaogrodowy napisał(a):

> [...]
normy, niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim dziesięcioleciu.

Szkoda, kuligi szlag...
(by XL)

4. Data: 2012-11-03 22:14:37

Od: "Randy" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrybaogrodowy" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

Nadchodząca zima będzie według naszych prognoz łagodna z temperaturami
powyżej normy, niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim

Ale czy zające o tym wiedzą?
Randy (moon)

5. Data: 2012-11-05 14:58:50

Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 23:14:28 UTC+1 użytkownik Randy napisał:

> Nadchodząca zima będzie według naszych prognoz łagodna z temperaturami
>
> powyżej normy, niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim

> [...]

Nie wiedzą, ale jeśli znajdą dość jadła w swoich włościach, to na Twoich drzewkom
kory nie obeżrą.

Pozdrawiam ogrodzeniowo
skryba

truskawki