kiepska kondycja łydek:/

1. Data: 2005-04-21 05:27:24

Temat: Re: kiepska kondycja łydek:/
Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sojda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d4a08o$tb3$1@news.dialog.net.pl...
> Zwykle wznoszenie się na palce. Nie potrzebne żadnę przyrządy i całkowicie
> za darmo ;-) Minimum po 100 razy, ze 2-3 razy dziennie. Gwarantuję efekt.
> Ale na początek jedna setka będzie nawet za dużo, bo na drugi dzień nie
> będziesz mogła wejść po schodach ;-)

a takie cwiczenie nie wplywa na rozrost miesni? :) bo kiedys czytalam o tym
w jakiejs gazetce (ja mam znowu zbyt chude lydki w stosunku do reszty ciala)
:)

pozdrawiam serdecznie
Ola

1. Data: 2005-04-21 09:51:37

Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> To nie kwestia ćwiczenia, ale sposobu jego wykonywania.
> Mało powtórzeń [<8] z dodatkowym obciążeniem jest "na masę" czyli rozrost
> mięśni.
> Dużo powtórzeń [np min. 3 serie po 15] bez dodatkowych obciążeń to
ćwiczenia
> rzeźbiące ciało, i takie właśnie pozwolą spalić tłuszczyk w tych
miejscach.

aaaaaaaaaa :) dzieki Kaczko :)
od dzisiaj zaczynam cwiczyc :D

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2005-04-22 00:07:47

Temat: kiepska kondycja łydek:/
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto mój kłopot z którym zdecydowałam się na wiosnę powalczyć:)
Wszystko mam raczej szczupłe i wymiarowe, poza łydkami :/
Sa jakieś takie tłustawe, mają cellulit gdy je ścicnąc, a i bez ściskania
nie za dobrze wyglądają... Obwód mają taki, że trudno mi dobrać kozaki, bo
mało które chcą się dopiąć....
Domyślam się, że powodem ich rozmiarów może być to, że przezdługie lata
tańczyłam w balecie i miałam (jak każda tancerka) potężne mięśnie w łydkach.
Już od dawna nie tańczę, mięśnie zarosły tłuszczykiem... Co robić?
Na siłownie nie mam teraz czasu, kupienie steppera nie wchodzi raczej w
grę... Prosze o rady co zrobić w warunkach domowych z tymi łydami??
:))
Kroofka

1. Data: 2005-04-22 04:58:06

Od: "sojda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Monika Czyż

1. Data: 2005-04-22 06:57:25

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d4a23m$qbq$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Ola z adresu <o...@w...o2.pl> napisał(a):

> [...]

rzeźbiące ciało, i takie właśnie pozwolą spalić tłuszczyk w tych miejscach.

# gg: 4464129 #

1. Data: 2005-04-22 07:39:34

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" wrote
> a takie cwiczenie nie wplywa na rozrost miesni? :) bo kiedys czytalam o
tym
> w jakiejs gazetce (

Mi też się tak wydaje. Na schudnięcie lepsze są IMO ćwiczenia rozciągające.
A na sam tłuszczyk i cellulit to smarowidła.

Małgośka

1. Data: 2005-04-22 07:42:11

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):

> Mi też się tak wydaje. Na schudnięcie lepsze są IMO ćwiczenia rozciągające.

cw rozciagajace mają sens, jeżeli są wykonywane po innych...

np aerobowych...

> A na sam tłuszczyk i cellulit to smarowidła.

taaaaaa... jasne... tak samo jak to, ze można schudnąć dzięki jakimś
preparatom nie stosując żadnej diety i ćwiczeń...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-04-22 08:37:33

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Emi" wrote
> cw rozciagajace mają sens, jeżeli są wykonywane po innych...
> np aerobowych...

Mnie na jodze i tai-chi mówiono co innego. Ale kłócić się nie będę.

> taaaaaa... jasne... tak samo jak to, ze można schudnąć dzięki jakimś
> preparatom nie stosując żadnej diety i ćwiczeń...

Z tego, co zrozumiałam, to Kroofka ma problem miejscowy, nie całościowy. A
cellulit to i młode tancerki mają. Poza tym nie wiem, dlaczego smarowidła
kojarzą Ci się z brakiem diety i ćwiczeń.

Małgośka

1. Data: 2005-04-22 08:56:01

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Kroofka:
> Już od dawna nie tańczę, mięśnie zarosły tłuszczykiem... Co robić?
> Na siłownie nie mam teraz czasu, kupienie steppera nie wchodzi raczej w
> grę... Prosze o rady co zrobić w warunkach domowych z tymi łydami??

Jeśli masz w miarę nowy komputer z Windows i nie masz nic przeciwko
podskakiwaniu, to polecam matę do tańca i Stepmanię. ;)

Saddie rozsiewająca
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-04-22 09:36:52

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> cw rozciagajace mają sens, jeżeli są wykonywane po innych...
>
> np aerobowych...

*koff* Przed. Poszlam ostatnio na Fat Burning, instruktorka zagonila nas
bez rozciagania i rozgrzewki, 4 dni utykalam...

> taaaaaa... jasne... tak samo jak to, ze można schudnąć dzięki jakimś
> preparatom nie stosując żadnej diety i ćwiczeń...

Aerobowe i chwatit' :) Jak ktos nie lubi silowni, to mozna
biegac/chodzic po okolicy...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman