Re: kierownik wyciecxzek szkolnych

From: "Ja" <j...@n...tpi.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.edukacja.szkola
Subject: Re: kierownik wyciecxzek szkolnych
Date: Mon, 18 Apr 2005 17:07:58 +0200

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d40gts$6ip$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
a&lr=

> Zadałem sobie odrobinę trudu by przeczytać to co w linku poleciłeś,
> myśląc, że dowiem się czegoś nowego...
> Niestety...
> Sugeruję zatem przeczytanie najpierw tego co później na grupie polecasz.

Poleciłem Google... i MENiS
Szukaniem konkretnych tekstów dla udowodnienia komukolwiek czegokolwiek
tu na Grupie nie będę sie zajmował - i tak szanse na przekonanie części są
zerowe...

> Wskaż konkretne miejsce w polecanych przez Ciebie przepisach mówiące, że
> kierownik wycieczki- nauczyciel musi mieć ukończony kurs.
> Chyba, że mylisz pojęcia kierownika wycieczki i (np.) przewodnika
> górskiego, ale to już Twój problem.

Chcesz jechać bez kursu? Jedź...
(o ile Cię dyt\rektor puści)
Dopóki nikt nie będzie miał pretensji o cokolwiek - problemu nie będzie
A kierownik wycieczki szkolnej powinien wiedzieć, kiedy mu będzie
potrzebny przewodnik (a właśnie to jest na kursie)