kiszona papryka

1. Data: 2004-09-06 10:12:25

Temat: kiszona papryka
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Próbnie zakisiłem 3kg. Wyszła wspaniała. Teraz będę kisił 15kg z
przeznaczeniem do pasteryzacji.
Robi się bardzo prosto, a efekt przeszedł moje oczekiwania. Szkoda, że
kiszona papryka jast tak mało u nas znana. Polecam.

waldek
===

1. Data: 2004-09-06 10:14:48

Temat: Re: kiszona papryka
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> ===
> Próbnie zakisiłem 3kg. Wyszła wspaniała.

a jak kisiles ? (bo google podaje rozne wersje)

wiku

1. Data: 2004-09-06 10:20:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <chhd70$2tk$1@inews.gazeta.pl>,
"waldek" <A...@o...pl> wrote:

> ===
> Próbnie zakisiłem 3kg. Wyszła wspaniała. Teraz będę kisił 15kg z
> przeznaczeniem do pasteryzacji.

Masz możliwość pasteryzowania produktów?

Władysław

1. Data: 2004-09-06 12:16:21

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Robi się bardzo prosto, a efekt przeszedł moje oczekiwania. Szkoda, że
> kiszona papryka jast tak mało u nas znana. Polecam.

Spooko ja już pare lat tak robie..:))

ale najlepsza do kiszenia jest ta ostatnia papryka zielona pod koniec sezonu
;))

mozna ja bardzo tanio kupić..:))

Jakie przyprawy stosujesz??

czy coś jeszcze oprócz czosnku??

Marek

Cukinia sie swietnie kisi..
a w tym roku chce spróbować zakisić zielone pomidory..znalazłem przepis...

M.W>

1. Data: 2004-09-06 14:11:39

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:

> a jak kisiles ? (bo google podaje rozne wersje)
>
> wiku
===
Wyguglałem kilka przepisów i z każdego wziąłem to, co najlepsze :-)
Podstawą był ten przepis:

http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=4421

Tyle, że wymieszałem wszystkie kolory papryk i dodałem do tego kilka
czuszek.

waldek
===

1. Data: 2004-09-06 14:20:15

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=4421
>
> Tyle, że wymieszałem wszystkie kolory papryk i dodałem do tego kilka

A nie rozleciała sie ta papryka??

bo mnie jakos wszystkie inne kolory poza zieloną sie rozlatuja...
a zielona jest jędrna i chrupiąca...oczywiście nie kisze papryki razem z
ogórkami tylko samą..

Marek

1. Data: 2004-09-06 14:21:38

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-06 14:40:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <chhrqf$659$1@inews.gazeta.pl>,
"waldek" <A...@o...pl> wrote:

> ===
> Tak.

A jak to robisz?

Władysław

1. Data: 2004-09-06 15:05:22

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.W. wrote:

> A nie rozleciała sie ta papryka??
>
> bo mnie jakos wszystkie inne kolory poza zieloną sie rozlatuja...
> a zielona jest jędrna i chrupiąca...oczywiście nie kisze papryki
> razem z ogórkami tylko samą..
===
Nic się nie rozleciało. Jest jędrna i nie wykazuje żadnych skłonności do
rozpadu. Kisiła się przez trzy dni w kuchni, potem powędrowała do lodówki.

waldek
===

1. Data: 2004-09-06 15:08:48

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> A jak to robisz?
===
Otwieram "Kuchnię polską" na rozdziale "przetwórstwo", szukam podpunktu
"pasteryzacja" i lecę dokładnie i po kolei według opisu i wskazówek.
Z pewnością masz tą książkę, więc oszczędź mi przepisywania.

waldek
===

TARTA jablkowa?? heeelp
Produkty włoskie w Krakowie?