klej, kinkiet , lustro???

1. Data: 2007-02-06 13:13:20

Temat: klej, kinkiet , lustro???
Od: l...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do wtajemniczonych, jaki mam kupic klej aby przykleic do
lustra
kinkiet, nadmienie ze kinkiet jest metalowy ale stopa ktora ma
przylegac do
szkla jest plastikowa. Po wnikliwej analizie klejow w marketach do
niczego
nie doszlam, kleje lub silikony do luster musza miec jedna
powierzchnie
chlonna, a w moim przypadku tak nie jest! co poradzicie?

2. Data: 2007-02-06 13:51:03

Temat: Re: klej, kinkiet , lustro???
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 6, 2:13 pm, l...@g...pl wrote:
> [...]
> niczego
> nie doszlam, kleje lub silikony do luster musza miec jedna

Kleje cyjopnaowe (kropelka i podobne) nie maja takiego wymagania, ale
ja bym nie wierzył w żaden klej w takim wypadku. Raczej bym wiecił i
przykręcał, zdecydowanie bezpieczniej (i tak musisz mieć otwór na
przewód elekpstryczny).

--
ZZ@private

3. Data: 2007-02-06 15:31:52

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...pl wrote:
> a w moim przypadku tak nie jest! co poradzicie?
Żywica epoksydowa w jednej z postaci. Do lustra proponowałbym
przezroczysty poxipol - spoina będzie niewidoczna.

Kropelki i inne cyjanopany są dobre do idealnie przylegających
powierzchni. Czy stopa kinkietu tak dokładnie przylega do lustra - w to
wątpię.

TP.

4. Data: 2007-02-06 15:42:53

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 6, 4:31 pm, Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> wrote:

> Żywica epoksydowa w jednej z postaci. Do lustra proponowałbym
> przezroczysty poxipol - spoina będzie niewidoczna.

Będzie widoczna, ćwiczyłem temat. Każda spoina o niezerowej grubości w
lustrze jest widoczna podwójnie :-(

--
ZZ@private

5. Data: 2007-02-07 13:40:30

Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachciarach)@buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

a trzeba sobie bylo kabelki nad lustro wyciagnac i mniej problemow i z
myciem lustra i mniejsze ryzyko uszkodzenia takiego lustra a tak kombinuj
czlowieku.

moja odpowiedz brzmi klej do luster np firmy Lakma zadnych innych nie
polecam. Klejenie klejami sztywnymi nie posiadajacymi zadnej elastycznosci
typo kropelka przy przypadkowym uderzeniu mozesz uszkodzic lutro nie mowiac
o tym ze bedzie problem z odzdzileniem kinkietu od peknietego lustra

Kupno segmentu...
zielony nalot na końcu kranu z wodą
uzywa ktos z was karcher SC 1122?
Liebherr z no frost