klinika dermatologiczno kosmetyczna we Wrocku

1. Data: 2005-02-07 12:50:22

Temat: klinika dermatologiczno kosmetyczna we Wrocku
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamy taką przy pl. Solidarności, chcemy sie tam wybrać z mamą na usunięcie
pewnych niedoskonałości skóry (pieprzyk i narośl), czy któraś z Wrocławianek
korzystała już z ich usług i może sie o nich wypowiedzieć?
Aha, i ile czasu miejsce po wycięciu pieprzyka należy chronić przed słońcem?
Chciałam teraz się pozbyć drania, żeby na lato móc chodzić już w
wydekoltowanych bluzkach.

Nusia

1. Data: 2005-02-07 13:11:40

Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nusia news:cu7o6f$962$1@news.onet.pl napisał (-a):

> [...]
> Aha, i ile czasu miejsce po wycięciu pieprzyka należy chronić przed
> słońcem? Chciałam teraz się pozbyć drania, żeby na lato móc chodzić już

A nie lepiej najpierw skonsultowac to z dermatologiem
a najlepiej z onkologiem?
Moja siostra wycinala sobie pieprz na plecach wlasnie
na Hirszfelda przez chirurga-onkologa, choc problem
byl jedynie kosmetyczny (nie zlosliwy czy tym podobne).

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-02-07 16:10:36

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Hirszfelda przez chirurga-onkologa, choc problem
> byl jedynie kosmetyczny (nie zlosliwy czy tym podobne).

no wiesz, bo dermatolog to by mi to wymrażał i trwałoby to trochę i w ogóle
bolesne, a słyszałam że w takiej klinice zrobią mi to jednorazowo laserem.
Chyba wolę to drugie.

Nusia

1. Data: 2005-02-08 21:30:28

Od: "Aga " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez badania histopatologicznego?? To tak troche ryzykownie :( Różne sa
szkoly ale czesc lekarzy lasera nie poleca ale np zwykle wyciecie
skalpelem :)

1. Data: 2005-02-13 22:42:19

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> napisał w wiadomości
> mamy taką przy pl. Solidarności, chcemy sie tam wybrać z mamą na usunięcie
> pewnych niedoskonałości skóry (pieprzyk i narośl), czy któraś z
> Wrocławianek korzystała już z ich usług i może sie o nich wypowiedzieć?

no więc byłam i tak jak szybko weszłam tak szybko wyszłam. W "klinice" nie
ma rejestracji, nie ma się kogo zapytać o cokolwiek. Pani dermatolog jest
sobie sama sterem żeglarzem okrętem, ale może nie byłoby to aż tak rażące
gdyby owa pani była osobą kulturalną. W sposób nieuprzejmy potraktowała moją
mamę, w końcu zapisując nas z wieeeeelką łaską i kazaniami, że ona to nie ma
czasu, i z ogólnym dawaniem nam do zrozumienia "po coście tu przyszły".
Nie pójdę tam więcej, nie znoszę osób pretensjonalnych, zadzierających nosa
i robiących mi łaskę, a tym bardziej takich lekarzy.
BTW to _nie_ jest prywatna klinika, przyjmuje się tam na kasę chorych.

Nusia

1. Data: 2005-02-17 19:08:45

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nusia napisał/a w news:cuol4d$dnj$1@news.onet.pl:

> BTW to _nie_ jest prywatna klinika, przyjmuje się tam na kasę
> chorych.

Niemożliwe. Obecnie _żadna_ klinika nie przyjmuje na kasę chorych.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Konsultantka AVON i Oriflame [Wroclaw]
niezbednik podrozniczki-witajcie!!! (dluuugie)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-02-07)
odcienie podkładów Avon ?
krem dla narciarzy