niezbednik podrozniczki-witajcie!!!(dluuugie)

1. Data: 2005-02-07 08:42:07

Temat: niezbednik podrozniczki-witajcie!!!(dluuugie)
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Juz jestem po dalekiej podrozy i cudownych wakacjach. Jesli cokolwiek sluzy
urodzie to odpoczynek, zero internetu, tv, radia, komorek i gazet oraz
bieganie po gorach z butelka wody w lapce :-))))
Chcialabym podziekowac serdecznie za wszystkie rady, ktorych udzielilyscie
mi przed podroza samolotem.
Niezwykle przydaly sie:
1.chusteczki nawilzajace- nie tylko podczas podrozy, ale i w czasie pobytu-
trudne do kupienia w miejscowych sklepach.
2.chusteczki do higieny intymnej-uwaga jw.
3.woda termalna-uwaga jw.-dopiero bylo zdziwienie, ze wode w aerozolu mozna
sprzedawac...
4.mocno nawilzajacy krem-mialam Lancome Impactive do cery tlustej, choc
okazal sie jednak zbyt malo nawilzajacy jak na zwrotnikowe powietrze.
5.balsam do ust-tez zbyt slabo nawilzajacy.....
6.cieple skarpetki-do samolotu i na chlodne noce

To obowiazkowe wyposazenie w czasie podrozy samolotem.
Niepotrzebne okazaly sie:
1.balsam do ciala( miekka woda, a w niektorych miejscach deszczowka uzywana
do mycia sie)
2. minimum kolorowki-oj mialyscie racje-urlop to zero makijazu.
3.woda toaletowa-slonce jednak zniecheca do perfum,a ulica o dziwo nie
ocieka smierdzacym potem, za to delikatna wonia perfum na bazie olejowej.

Zdziwilo mnie to, ze:
1.krem z filtrem 60 Avene nie do konca mnie ochronil przed opalenizna,
pomimo starannej aplikacji i powtarzania jej w ciagu dnia- moze krem z
wakacji juz sie zepsul?
2.mialam klopot z kupieniem wkladek kosmetycznych-tylko 1 sklep wsrod
tysiecy napotkanych.
3.nie znalazlam nigdzie nitki dentystycznej.....za to znana od wielu lat
guma arabska, choc wstretna w smaku okazala sie rewelacja w higienie jamy
ustnej...
4.mozna legalnie kupic podrobki wszystkich perfum, i tych z nazwa Dior i z
nazwa Dier i dioro-chanel- i innych podobnych; rewelacja-mozna znalezc
podobne zapachy wsrod perfum nalewanych do malutkich buteleczke na bazie
oleju. Pachna dlugo, ale bardzo delikatnie.
5. w zasadzie, poza tym, co powyzej, mozna kupic doslownie wszystko.....

Zaobserwowalam:
1.Kobiety staraja sie o biala cere. Chronia sie przed sloncem smarujac twarz
szafranem wymieszanym z woda. Tworzy to zolto-pomaranczowa maseczke na
twarzy, zmywalana woda....ale tak chronia sie kobiety na wsiach, w miescie
zaslaniaja twarze zaslona
2.najlepsza depilacja to cukrowanie masa sporzadzona z cukru i soku z
cytryny. Probowalam, nogi mam gladkie do dzis.
3.obowiazkowy jest makijaz...dloni i stop....misterne wzory malowane
henna....nie skusilam sie....pracuje przeciez tutaj glowa ale i rekami.....

Wrocilam wypoczeta, odmieniona przez to na twarzy, bez cieni pod oczami i
zmarszczek. Naladowana cieplem slonca.
Pozdrawiam-Hafsa

1. Data: 2005-02-07 08:55:42

Temat: Re: niezbednik podrozniczki-witajcie!!!(dluuugie)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości
> Witajcie!
(...)

> Wrocilam wypoczeta, odmieniona przez to na twarzy, bez cieni pod oczami i
> zmarszczek. Naladowana cieplem slonca.
> Pozdrawiam-Hafsa

Witaj Hafso.
Cieszę się, że tak Ci się pięknie podróż udała.
Oby słońce na niej zebrane starczyło na jak najdłużej.

Pozdrowienia.
Sowa

1. Data: 2005-02-07 09:12:24

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Witaj Hafso.
> Cieszę się, że tak Ci się pięknie podróż udała.
> Oby słońce na niej zebrane starczyło na jak najdłużej.

Witaj Sowo...doczytalam wlasnie o pachnacej kapieli made in Sowa czyli miod,
melko i olejek rozany. Skad masz olejek rozany???
Brakowalo mi tam kapieli w wannie, choc jestem milosniczka raczej prysznica
na codzien...teraz rozmyslam, jak tu udoskonalic wieczorny rytual....
A wiesz? Nie straszne mi nic....nawet duuuuzo pracy, ktora mnie czeka, by
nadrobic zaleglosci....
Hafsa

1. Data: 2005-02-07 09:15:20

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" napisał

> Juz jestem po dalekiej podrozy i cudownych wakacjach.

A dokładnie gdzie byłaś?

> 2.najlepsza depilacja to cukrowanie masa sporzadzona z cukru i soku z
> cytryny. Probowalam, nogi mam gladkie do dzis.

I ten fragment zainteresował mnie najbardziej :) Możesz podac jakieś
szczegóły, proporcje, czas nakładania, sposób zdejmowania itp?

--
Renya

1. Data: 2005-02-07 09:16:46

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" napisał w wiadomości ...

> 2.najlepsza depilacja to cukrowanie masa sporzadzona z cukru i soku z
> cytryny. Probowalam, nogi mam gladkie do dzis.

A możesz nam coś więcej o tej metodzie napisać?
Może i ja trochę egzotyki spróbuję ;-)

Pozdrawiam - Lukrecja

1. Data: 2005-02-07 09:24:03

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" napisał

> A dokładnie gdzie byłaś?

Jemen.

> I ten fragment zainteresował mnie najbardziej :) Możesz podac jakieś
> szczegóły, proporcje, czas nakładania, sposób zdejmowania itp?

Robily to kobiety w bardzo prosty sposob, z nieznanej mi ilosci cukru-"na
oko" i soku z cytryny gotowaly cos w rodzaju karmelu, potem na goraco mase "
wyrabialy" jak ciasto rekami- gdy troszke przestyglo, nakladaly na skore,
dociskaly i ciach..jak przy wosku. Miejsce przy miejscu. Potem znow
wyrabialy i na skore. Sama depilacja trwala kilka minut. Nie zostaly zadne
slady, zaczerwienienie czy przymieszkowe zapalenie skory. No i gladkie nogi,
rzecz jasna.
Sama tego nie wykonam, nie potrafie wsadzic lapek w goracy karmel.
Wiem, ze niektore gabinety u nas wykonuja zabiegi cukrowania, ale nie mam
pojecia, jak to wyglada w warunkach gabinetu, sterylnosci itp. Hafsa

1. Data: 2005-02-07 09:35:14

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Sowo...doczytalam wlasnie o pachnacej kapieli made in Sowa czyli
> miod, melko i olejek rozany. Skad masz olejek rozany???

:-) Hmm... ze sklepu.
Olejki zapachowe można kupić "u nas" w mydlarniach, kwiaciarniach,
niektórych drogeriach, "sklepach indyjskich".
Jest różany i z drzewa różanego - to 2 różne zapachy

> A wiesz? Nie straszne mi nic....nawet duuuuzo pracy, ktora mnie czeka, by
> nadrobic zaleglosci....

Wcale się nie dziwię, po takim przeżyciu, baterie naładowane pewnie z
zapasem jeszcze. :)))

Przywiozłaś sobie coś ciekawego? Jakieś etniczne tkaniny, biżuterię,
przyprawy, kosmetyki?

Sowa

1. Data: 2005-02-07 09:58:17

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" napisał

> Sama tego nie wykonam, nie potrafie wsadzic lapek w goracy karmel.

Może wystarczy mieszać gorące jakąś łyżką, a rękami chwytać dopiero trochę
ostudzone?
Całość brzmi ciekawie, tylko musi przyjść ochota na takie esperymenty :)

--
Renya

1. Data: 2005-02-07 11:48:00

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostudzone?
> Całość brzmi ciekawie, tylko musi przyjść ochota na takie esperymenty :)

No wlasnie, kobiety, ktore mi to robily, sa wprawione od lat. Sama boje sie
porazki, oklejonych cukrem nog lub woni spalonego cukru w domu.
Moze ktoras wie, gdzie robi sie cukrowanie we Wroc, jak mi wloski odrosna,
moze sie wybiore.
Hafsa

1. Data: 2005-02-07 12:13:50

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Skad masz olejek rozany???

> :-) Hmm... ze sklepu.
> Olejki zapachowe można kupić "u nas" w mydlarniach, kwiaciarniach,
> niektórych drogeriach, "sklepach indyjskich".
> Jest różany i z drzewa różanego - to 2 różne zapachy

Myslalam, ze jakis specjalny....
Mialam w reku prawdziwy olejek rozany-poza zasiegiem moich mozliwosci
finansowych, niestety...

> Wcale się nie dziwię, po takim przeżyciu, baterie naładowane pewnie z
> zapasem jeszcze. :)))

Zebys wiedziala, wszyscy naokolo smutni, prawie w depresji, a na pewno z
mocno obnizonym nastrojem, a ja cwierkajaca....

> Przywiozłaś sobie coś ciekawego? Jakieś etniczne tkaniny, biżuterię,
> przyprawy, kosmetyki?

Tak...do walizek mi sie nie zmiescilo, musialam torbe pozyczyc. Glownie to
prezenty dla rodziny- perfumy na bazie olejkowej, stare srebro z recznie
wybijanymi wzorami, zlotej bizuterii z 21 k zlota,- bardziej zolte niz u nas
w sklepach, tkaniny niestety nie nadaja sie na nasze warunki- zbyt
kwieciste, przetykane zlotem wyszywane cekinami. Za to mam kilka sukienek,
idealnych na lato.....
Oraz peeling z cukru trzcinowego. Robiony specjalnie dla mnie- choc to
pewnie chwyt marketingowy :-))))
Cukier trzcinowy wymieszany z oliwa z oliwek, jakimis kropelkami, zapachem.
Cialo po pilingu jest idealnie nawilzone i gladkie...
CO jeszcze? guma arabska do zucia, swietnie odswieza jame ustna, zapachy do
domu tzw bachur czyli cos jakies grudki, ktore pali sie w domu i daje to
piekny zapach w domu.
Chalwa. Harissa-czyli specjal z orzechow, mieszanki korzennej w kolorze
pomaranczowym cos jakby chalwa, ale inaczej ;-))))
Kilka szali- tam jest w tej chwili moda n aszale, mam kilka w bajcznych
odcieniach.
Wiecej grzechow nie pamietam.
Nie, pamietam- Kohol, czyli czarny proszek do malowania oczu za pomoca
precika, dziala leczniczo na spojowki oka.
Hafsa

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-02-07)
odcienie podkładów Avon ?
krem dla narciarzy
[Wroclaw] a moze by tak na...
Mincer Mona-Liza