odcienie podkładów Avon ?

1. Data: 2005-02-06 23:21:14

Temat: odcienie podkładów Avon ?
Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam kiedyś podkład Avonu w kolorze Porcelain Beige. Czy ktoś się
orientuje co jest jego odpowiednikiem w obecnej ofercie?

1. Data: 2005-02-07 14:48:26

Temat: Re: odcienie podkładów Avon ?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-07 00:21,Użytkownik Kaczka ziewnął szeroko i rzekł:

> Miałam kiedyś podkład Avonu w kolorze Porcelain Beige. Czy ktoś się
> orientuje co jest jego odpowiednikiem w obecnej ofercie?

Praktycznie wszystkie podkłady sprzedawane teraz przez Avon występują
też w odcieniu pporcelain beige. Sprecyzuj, o który Ci chodziło.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-07 15:27:25

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cu7v4t$8b1$2@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Kruszyzna z adresu <k...@g...pl> napisał(a):

> Praktycznie wszystkie podkłady sprzedawane teraz przez Avon występują
> też w odcieniu pporcelain beige. Sprecyzuj, o który Ci chodziło.

Mam przed sobą katalog. Dostępne odcienie to:
Ivory, Almond, Golden Caramel, Nude, Cream, Warmest Beige
Nie ma koloru Porcelain Beige, stąd mój wniosek że któryś z powyższych jest
jego odpowiednikiem?

1. Data: 2005-02-07 15:32:07

Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ivory, Almond, Golden Caramel, Nude, Cream, Warmest Beige
> Nie ma koloru Porcelain Beige, stąd mój wniosek że któryś z powyższych

Ale Kruszynie nie chodzilo o kolor podkladu ale o rodzaj czy to byl podklad
idealnie dobrany (Beyond Colour) czy moze podklad Perfect Wear? czy
rozswietlajaco-antystresowy?

1. Data: 2005-02-07 16:06:08

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cu81u1$eum$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Mariola z adresu <m...@g...pl> napisał(a):

> Ale Kruszynie nie chodzilo o kolor podkladu ale o rodzaj czy to byl
> podklad idealnie dobrany (Beyond Colour) czy moze podklad Perfect
> Wear? czy rozswietlajaco-antystresowy?

Zrozumiałam o co chodziło Kruszynie. Tylko, że to jaki to był podkład nie ma
chyba znaczenia skoro ja mam problem z wyborem _koloru_ odpowiedniego dla
siebie. Mogę się mylić...
Tego podkładu, który miałam nie ma teraz w katalogu i dziękuję za
przypomnienie, bo to był właśnie rozświetlająco-antystresowy w kolorze
Porcelain Beige. :-)
I teraz pytanie, który z wymienionych przeze mnie kolorów wcześniej jest
jego odpowiednikiem?

1. Data: 2005-02-07 17:42:34

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-07 17:06,Użytkownik Kaczka ziewnął szeroko i rzekł:

> W artykule news:cu81u1$eum$1@nemesis.news.tpi.pl,

> Zrozumiałam o co chodziło Kruszynie.

Chyba jednak nie.

> Tylko, że to jaki to był podkład nie ma
> chyba znaczenia skoro ja mam problem z wyborem _koloru_ odpowiedniego dla
> siebie. Mogę się mylić...

Jeśli nie podajesz nazwy podkładu, trudno jest określić, czy chodzi Ci o
beyond colour czy perfect wear. I tam, i tam są jasne odcienie
"porcelanopodobne", ale - UWAGA - zupełnie inne! Dla przykładu: Nude z
jednego podkładu jest inne niż nude z drugiego. (Pomijam to, że nude
jest raczej w tonacji żółtawej, a porcelain różowawej. To tylko
przykład). Nic na to nie poradzę, jeden jest jaśniejszy, drugi
ciemniejszy. Nie podając nazwy podkładu, o który Ci chodzi, utrudniasz
sprawę temu, kto chce Ci pomóc.

> Tego podkładu, który miałam nie ma teraz w katalogu i dziękuję za
> przypomnienie, bo to był właśnie rozświetlająco-antystresowy w kolorze
> Porcelain Beige. :-)

Ach, no świetnie. To porcelain beige z rozświetlająco-antystresowego
jest ciemniejszy niż porcelain beige z tego nowego "wodnistego" (nie mam
przy sobie katalogu, nei pamiętam, jak się nazywa). A z kolei
zdecydowanie jaśniejszy niż najjaśniejszy odcień podkładu beyond colour.
A jeszcze z innej strony jest ciemniejszy niż porcelain beige z pokładu
aksamitnego (tyle że go wycofali).

> I teraz pytanie, który z wymienionych przeze mnie kolorów wcześniej jest
> jego odpowiednikiem?

na pewno nie nude. Stawiałabym na Ivory.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-08 10:58:41

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka <k...@n...pl> napisał(a):
> Zrozumiałam o co chodziło Kruszynie. Tylko, że to jaki to był podkład nie ma
> chyba znaczenia skoro ja mam problem z wyborem _koloru_ odpowiedniego dla
> siebie. Mogę się mylić...

trochę się mylisz, bo obecnie istniejące odcienie nie są identyczne w
przypadku każdego podkładu, co uważam za idiotyzm ze strony firmy. Almond
podkład nawilżający jest zupełnie inny (ciemniejszy) niż Almond podkład w
płynie.

krem dla narciarzy
[Wroclaw] a moze by tak na...
Mincer Mona-Liza