kobieta w ciazy

1. Data: 2000-06-16 10:42:22

Temat: kobieta w ciazy
Od: "Jarek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja zona jest w 4 m-cu ciazy. Lekarz twierdzi ze wszystko jest ok. Na co
jednak ja - laik powinienem zwrocic uwage?

2. Data: 2000-06-17 11:48:13

Temat: Re: kobieta w ciazy
Od: "Piotr Wachowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. żona nie może się denerwować
2.zdrowo odżywiaj żonę /dużo białka , mało tłuszczu/
3.spełniaj jej zachcianki/oczywiście te które uznasz za stosowne/
4.niech nie używa kawy, papierosów i alkoholu
5.nie wolno jej męczyć się fizycznie
6.zapiszcie się do szkoły rodzenia
7.po urodzeniu niemowlę niech zostanie z matką /koniecznie położyć na
brzuchu/ nie pozwolić na rozłąkę bo to ma zasadniczy wpływ na późniejsze
lęki w życiu dorosłym
8.kochać dziecko które się narodzi takie jakie będzie
9.obdarzyć je miłością bezwarunkową i być często w domu z dzieckiem
10.dziecko to inwestycja długoterminowa, zwraca się po wielu latach pod
warunkiem że było kochane, akceptowane i traktowane jako autonomiczna
jednostka z prawem do własnych wyborów i do realizowania tego co chce.

sie ma

ps. życie może być cudowne /to zależy wyłącznie od ciebie/

3. Data: 2000-06-19 08:13:15

Od: "Jarek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI PIOTRZE
jarek

Użytkownik Piotr Wachowski <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ifou5$8ue$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> sie ma
>
> ps. życie może być cudowne /to zależy wyłącznie od ciebie/

Odzwiernik
Certyfikaty dla serwerow medycznych
POMOC
Strajk lekarzy w Izraelu - ilosc zgonow zmniejszyla sie az o 40%
Zabieg sposobem Truety