kobiety...

11. Data: 2005-10-04 19:36:28

Temat: Re: kobiety...
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dhtk5t$ju7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ... z wiekszymi biustami sa bardziej wesole.
>
> Prawda, czy falsz? ;)

Byłem kiedyś (z 5 lat temu nazad) na nieco przydługiej nazwijmy to
"konferencji" firm z branży. Były tam omawiane pewne dosyć wąskie i
specyficzne techniczne aspekty. Przedstawiciele niktórych firm znali się
trochę lepiej na tym co robią na co dzień, a innych trochę mniej. Jak to
bywa przy tego typu przedsięwzięciach, nie mogło się obyć bez prezentacji
produktów sponsora spotkania. Był też moment w którym można było się
"wykazać" i zadać sponsorowi/producentowi jakies pytanie na temat produktu.
No i jeden taki co chciał błysnąć, zadał najbardziej idiotyczne pytanie
jakie można sobie wyobrazić - "do jakiego typu kabla przystosowany jest ten
wzmacniacz ?". Na sali dało się słyszeć tłumiony pomruk usmieszków. Ale ...
no własnie. marketoid prezentujący produkt też nie wiedział czego dotyczy
pytanie - a więc chwila zadumy i odparował z pewną miną: "dajcie mi kabel a
dopasuję do niego wzmacniacz !!"

Tak więc Czaruś odpowiem Tobie.
Pokaż mi prawdę lub fałsz, a dobiorę Ci do tego cycki o odpowiedniej
wielkości i poziomie wesołości :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2005-10-04 19:55:10

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula <p...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Lepton" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> A ja słyszałam, że ktoś słyszał, że ponoć udowodniono naukowo, że małe
> biusty są bardziej inteligentne :)

starasz sie podbudowac?:)

13. Data: 2005-10-04 22:18:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania:
> Ale są wyjątki :)

Oczywiscie, ze tak. :)

--
Czarek

14. Data: 2005-10-04 23:39:22

Od: " Natalia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... z wiekszymi biustami sa bardziej wesole.
>
> Prawda, czy falsz? ;)

Cóż...
Przyjmijmy że a=kobieta b=biust ... db=duży biust mb=mały biust

w=wesoły bw=bardziej wesoły

trzeba sprawdzić teze, czy "dla każdego" db, mb "należącego" do zbioru a
"istnieje takie" mb "należące" do zbioru bw
jeżeli istnieje to teza nie jest prawdą bo ma wyjątek

Chociaż gdyby zapisać to jako coś ciągłego ... no funkcję ... albo zależność
"jeżeli" b--> do nieskonczonosci "to" w--> do nieskonczonosci ... ale to
trochę bez sensu...

Zadam więc inne pytanie

Mężczyźni z dużymi mózgami jedzą więcej pomidorów.
Prawda czy łasz?

Pozdrawiam
Natalia

15. Data: 2005-10-05 07:15:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> ... łasz?

Na twoim miejscu poswiecilbym
temu zagadnieniu nowy temat. :)

--
Czarek

16. Data: 2005-10-05 08:08:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD:
> ... najbardziej idiotyczne pytanie jakie można sobie wyobrazić

Jakie pytanie jest bardziej idiotyczne:
a) "najbardziej idiotyczne pytanie jakie można sobie wyobrazić",
b) pytanie tak idiotyczne, ze nie sposob sobie tego wyobrazic,
c) ~pytanie ~wymyslone przez PD?

--
Czarek
;)

17. Data: 2005-10-05 08:46:15

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości
> ... z wiekszymi biustami sa bardziej wesole.
>
> Prawda, czy falsz? ;)

Manipulacja! :)

Pozdrawiam
Vicky

18. Data: 2005-10-05 08:46:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> Manipulacja! :)

Manipulacji niestrudzenie poswiecony jest jeden z tematow obok. ;)

--
Czarek

19. Data: 2005-10-05 11:36:32

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości

> Manipulacji niestrudzenie poswiecony jest jeden z tematow obok. ;)

Nie czytałam .. nie mam czasu na wszystkie .. :)
Ale pierwsze co nasunęło mi się na myśl po odpowiedziach
zainteresowanych to to że jednak te nożyce i stół ..
no i jak łatwo się w związku z tym dowiedzieć kto jakie posiada .. :))

Pozdrawiam
Vicky

20. Data: 2005-10-05 11:43:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> [...]
> zainteresowanych to to że jednak te nożyce i stół ..
> no i jak łatwo się w związku z tym dowiedzieć kto jakie

Nie wyłaczajac też ciebie? :)

--
Czarek

Sondaze wyborcze cz.II