Re: kobiety i przemoc

Data: 2002-12-07 17:15:01
Temat: Re: kobiety i przemoc
Od: "sqrczak" <j...@S...pl>

> A słyszałeś coś o powodach które muszą zaistnieć by
> unieważnic małżeństwo? I o lokalnych przekrętach kościelnych?
> I presji zamkniętych grup społecznych?

tak słyszałem o przyczynach nieważności małżeństwa
dużo słyszałem
jest ich cała masa ....
lokalne przekrety koscielne ?
o czym ty piszesz ? chcesz oskarzyc oficjalnie jakis sad biskupi ??
i co do tego ma presja zamnknietych grup spolecznych ???
było napisane ze Kościół nie uznaje rozwodów , o co chodzi z grupami
spolecznymi ?

> Odpuść sobie protekcjonalny ton. Przygotwały się tak dobrze
> jak pozwalały czasy i środowisko. I wioska dewotek z lat
> sześćdziesiątych nie jest porównywalna z wielkim miastem dwudziestego
> pierwszego wieku. --

taaaaaaa
to znaczy ze te ktore wyszły za mąż w ciągu ostatnich 2 - 3 lat napewno
będą wiedzialy z jakich powodów można małżeństwo unieważnic ..

heh
niezłe