Re: kolagen

Data: 2007-02-27 19:22:12
Temat: Re: kolagen
Od: Solaris <s...@b...inspired>

Dnia pańskiego Thu, 22 Feb 2007 19:27:11 +0100
magda <m...@g...pl> starał się coś napisać o:

: Witam
: Prosze o opinie na temat czystego kolagenu. Mam zamiar kupić sobie
: czysty kolagen w dozowniku. Czy ktoś może wypowiedzieć się na ten temat.
: Jak działa na skórę cz faktycznie widać efekty.
: Byłabym bardzo wdzięczna.
: Pozdrawiam Madzia.

Testowałem, nie zauważyłem żadnych zmian.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584