Re: kołchożniki - netowe szczekaczki

Data: 2004-05-11 21:37:03
Temat: Re: kołchożniki - netowe szczekaczki
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl>

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1001220415@jplwan
t003.jasien.net...
> O, znowu gadasz ze swoimi założeniami. Ze zwrotu "znajomych, którzy od
> lat" można chyba wywnioskować, że nie znam krótko. Postaraj się
> zrozumieć tekst, na który odpisujesz, bo Twoje popisy oratorskie są zbyt
> marne, by uznać je za sztukę dla sztuki.

ech Karolina rozumiem , ja nie staram się popisywać , zwyczajnie
odpowiedziałem na twój post , takie jest moje stanowisko i bynajmniej niwe
zamierzem ci go narzucac ;)

> Jasne. No pewnie. Zapomniałeś dodać, że brakuje mi WIEDZY i OPTYMALNIE
> ODŻYWIONEGO MÓZGU. Rozmowa z Tobą jest bez sensu, przecież Ty gadasz do
> siebie nie zwracając najmniejszej uwagi na to, co napisane.

a to co znowu ???? chcesz mnie sprowokowac ;)))))))))))))))))) to bez sensu
jeśli nie zrozumiałeś na początku to i teraz będzie trudno :)

Slawek

P.S.
sorki ale tłumaczenie ci moich intencji jest mało eleganckie , a ja nie
lubię być mało elegancki , zwłaszcza w stosunku do Kobiet , które są wszak
jedynym motywem działania mężczyzn :))