Re: kolczyk do nosa na magnes ?

Data: 2005-07-07 17:58:37
Temat: Re: kolczyk do nosa na magnes ?
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl>

Pare dobrych lat temu sprawilam sobie taki gadzet (coby sprawdzic reakcje
rodzicow po powrocie z obozu;)), tzn to byl taki zwykly kolczyk na magnes i
wygladal kiepskawo, bo mocno odstawal od skory..poza tym nie trzymal sie na
tyle dobrze, abym z nim swobodnie chodzila i nie martwila sie o jego
odczepienie;) nie wiem moze teraz sa juz takie nowsze bardziej plaskie i z
mocniejszym magnesem.. jednak normalny kolczyk to co innego.. chyba sprawdze
czy mi jeszcze dziurka nie zarosla i sprawie sobie jakies male swiecidelko
na wakacje;)
Pozdrawiam- Madzia K.