kolejne nawrócenie :-)))

51. Data: 2003-02-10 09:23:28

Temat: RE: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Panowie czy wy żartujecie, czy po prostu droczycie się z Bogusławem?

Sądzę, że Oni to tak na poważnie, ich przygoda z światem roślin zaczeła
się niezbyt dawno:-)
Ale są chłonni wiedzy :-)
:-) http://www.ogrod-botaniczny.pl/storczyki.html

52. Data: 2003-02-10 09:47:52

Temat: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzę, że Oni to tak na poważnie, ich przygoda z światem roślin zaczeła
> się niezbyt dawno:-)
> Ale są chłonni wiedzy :-)

I jedno trzeba im przyznać, są bardzo cierpliwi. Ja bym nie wytrzymała, od
razu wrzuciłabym w Google hasła cypripedium, dactylorhiza, orchis,
nigritella, pleione itd. i stałaby się jasność
Kaśka

53. Data: 2003-02-10 10:33:48

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Panowie czy wy żartujecie, czy po prostu droczycie się z Bogusławem?

Gdzieżbym śmiał! Widziałem ogródek Bogusława i żadnych storczykow tam nie
zauważyłem.
Pozdrawiam :-)
Janusz

54. Data: 2003-02-10 10:36:44

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I jedno trzeba im przyznać, są bardzo cierpliwi. Ja bym nie wytrzymała, od
> razu wrzuciłabym w Google hasła cypripedium, dactylorhiza, orchis,
> nigritella, pleione itd. i stałaby się jasność

Nadal mówisz o jakichś bytach wirtualnych....
Pozdrawiam :-)
Janusz

55. Data: 2003-02-10 12:20:52

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Podzial jest bardzo luzny, tymbardziej, ze wiele roslin mozna zaliczyc do
paru z wymienionych grup. Wolalbym podzial na rodziny.
Ankieta w biezacej formie nie odpowiada mi. Jak bedzie inna, ktora spodoba
mi sie bardziej, chetnie wezme w niej udzial.

Pozdrawiam,
Bpjea

<002101c2ce7f$6f7c9800$e34c4cd5@d3h6c1>...

56. Data: 2003-02-10 13:21:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Leszek napisał(a) w wiadomości: ...

>Ja tam cał? t? listę dzielę pro?ciej:
>1. Badyle niezjadliwe

Czyli trujace? ;)
W moim ogrodzie wiekszosc badyli, to te zjadliwe.
Przy okazji: pokrzywy to wedlug ciebie badyle, czy cos innego?

Pozdrawiam,
Bpjea

57. Data: 2003-02-10 13:28:13

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b28887$eqg$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Ankieta w biezacej formie nie odpowiada mi. Jak bedzie inna, ktora spodoba
> mi sie bardziej, chetnie wezme w niej udzial.

No to nic nie stoi na przeszkodzie abyś taką ankietę zrobił. Z tym, że nie
wszyscy zbierają rośliny wg rodzin. Zreszta taki podział byłby czasem
bardziej ogólny niż ten. Np rodzina Saxifragaceae. Należą do niej i małe
skalne skalnice i użytkowe porzeczki i krzewy ozdobne np hortensje. Jednym
słowem groch z kapustą.
Kaśka

58. Data: 2003-02-10 13:28:36

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

> ?
> a tak wogole to moze zabawimy sie w ankiete
> jak grupa roslin ma najwieksze powazanie posrod pl_rec_ogrody
> :)
> naprzyklad wedlug luznego podzialu na:
>/.../
> 9.owocowo/warzywne
> ?
>
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Liberum veto!!! Wasc sobie kpiny z Sarmatow czynisz, zeby groch z kapusta do
jednego wora z dereniem i malinami wrzucac. Oj, chyba bigosowac poczniem i
Pana Tadeusza za takie herezje na szablach rozniesiem. Dynia to dynia, jaka
jest kazdy widzi, i jak juz Jejmoscianka Chigerowa Krystyna, Pani na
ogrodzie, zauwazyla: sama da sobie rade ale deren, to szlachetny krzew lub
drzewo czasami i nijak do marchwi nie pasuje ani do cebuli.

Irek kochany

59. Data: 2003-02-10 14:39:26

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu) > napisał:

> W moim ogrodzie wiekszosc badyli, to te zjadliwe.
> Przy okazji: pokrzywy to wedlug ciebie badyle, czy cos innego?

Jestem oburzony. Pokrzywy to bardzo ładne rośliny jadalne, lecznicze i
użytkowe.
Nawiasem mówiąc, jeden Amerykanin napisał do mnie, że lektura tekstu o
pokrzywach na mojej stronie www zachęciła go do ich uprawy!

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

60. Data: 2003-02-10 15:46:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:011f01c2d112$276da9b0$5d35b33e@pcking Jan . Cieciński
<j...@c...pl> napisał(a):

> jeden Amerykanin napisał do mnie, że lektura tekstu o
> pokrzywach na mojej stronie www zachęciła go do ich uprawy!

Hejka, no proszę do czego to doszło. Amerykanie uprawiają pokrzywy a u
nas same się uprawiają i to jak :-) Na naszej działeczce aż dwa sezony po
jej zakupie żona walczyła z pokrzywami.
Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

Winogron
Gruszeczki azjatyckie.