kolejne nawrócenie :-)))

61. Data: 2003-02-10 15:47:11

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... Powazanie a sympatia to nie to samo. Z sympatia sie uprawia, a z
> powazaniem obchodzi dookola duzym lukiem. Np. jak ja winogrony (przed
> spacyfikowaniem):-)
:)
dla mnie powazanie oznacza szacunek wraz z "ulubieniem"
w odroznieniu od spraw i rzeczy
ktore tylko lubie lub tylko szanuje

> A podzial luzny wyglada u mnie tak:
> 1. byliny = trawy, kwiaty + paprocie
:)
a jak to przelozyc na punkty
?
jedna osoba jeden glos
ktory na zyczenie mozna podzielic
ale nie wiem czy dobrze zinterpretowalem zapis
byliny 0,5
trawy 0,25
kwiaty 0,125
parocie 0.125 ale
ze nie ma takiego czegos to gdzie wedlug Ciebie doliczyc te 0.125
:)
coprawda biore pod uwage tylko rosliny wymienione w pkt 1
ale jakie tam sa kwiaty
skoro one rowniez pojawiaja sie na 2 miejscu
?
> 2. kwiaty jednoroczne w duzej ilosci
> 3. lisciaste (cos musi robic za tlo i oslone)
hehe
a moze te paprocie do lisciastych
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

62. Data: 2003-02-10 15:47:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

63. Data: 2003-02-10 15:47:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

64. Data: 2003-02-10 16:29:04

Temat: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000201c2d11b$c15cc5c0$11484cd5@d3h6c1..
> :)
> gdybys oddal swoj glos za inna roslina
> to bylaby dla mnie niespodzianka

No to masz niespodziankę. Mój głos oddaję na uroczą, barwną, chyba
najpowszechniejszą roślinnę wszystkich ogrodów: MNISZEK LEKARSKI!!!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

65. Data: 2003-02-10 16:55:49

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> No to masz niespodziankę. Mój głos oddaję na uroczą, barwną, chyba
> najpowszechniejszą roślinnę wszystkich ogrodów: MNISZEK LEKARSKI!!!
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Kulinarnie czy leczniczo traktowany ?

Pozdrawiam z zaciekawieniem

--
Kronopio
ICQ 82543201

66. Data: 2003-02-10 17:12:03

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ostro, jak na potomka Czapskich wypada.

Irek kochany

67. Data: 2003-02-10 17:48:10

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> Bałamucisz grupowiczów jak tylko potrafisz.Nie dziwi mnie,
że łowisz mnóstwo ryb.Kwiaty(jednoroczne) powinny dostawać
cały punkt - to bardzo liczna i popularna grupa roślin.
Pozdrawia boletus

68. Data: 2003-02-10 17:55:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

69. Data: 2003-02-10 17:55:32