kolejne nawrócenie :-)))

81. Data: 2003-02-10 22:51:19

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Popieram Janusza, bowiem jest to roślina jadalna i lecznicza. Nawiasem
> mówiąc wszystkie pozostałe rośliny zawierające sok mleczny są trujące. Ale
> sokiem mniszka smaruje się odciski i kurzajki aby je usunąć.
>
> --
> Pozdrawiam, Jan
> http://members.chello.pl/j.ciecinski

boletus

82. Data: 2003-02-11 07:04:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> dla mnie powazanie oznacza szacunek wraz z "ulubieniem"
> w odroznieniu od spraw i rzeczy
> ktore tylko lubie lub tylko szanuje

No dobrze.
Ale winogrony dalej sie nie lapia :-)

>:)
> a jak to przelozyc na punkty
> nie wiem czy dobrze zinterpretowalem zapis
> byliny 0,5
> trawy 0,25
> kwiaty 0,125
> parocie 0.125 ale
> ze nie ma takiego czegos to gdzie wedlug Ciebie doliczyc te 0.125

No bo to, kurcze, jest nieprecyzyjne!
Daj bylinom 1 i kwiatom 1 i juz. Trudno. Jak urawnilowka to urawnilowka.

> coprawda biore pod uwage tylko rosliny wymienione w pkt 1
> ale jakie tam sa kwiaty
> skoro one rowniez pojawiaja sie na 2 miejscu

No bo sa kwiaty jednoroczne i wieloletnie i chyba jednak trzebaby je jakos
rozroznic. A mam tu na mysli rosliny uprawiane wylacznie dla kwiatow, nie
dla lisci albo innych korzeni, bo te mozna wsadzic do bylin. O! Wlasnie! Do
czego zaliczyc taka np. kochie? Dyc to jednoroczne, ale nie kwiat i
wogole...

> hehe
> a moze te paprocie do lisciastych

To se ne da, pane Havranek!
Jak cos odstaje od ziemi na 10 cm to na tlo sie slabo nadaje :-)
No chyba ze dla takich jednych, ale nie bede draznic Basi :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

83. Data: 2003-02-11 07:07:43

Temat: Odp: zupełnie OT - o dereniu
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEEFDIAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)
>

> Jest Cornus mas 'Aurea' -oczywiście liście 'Aurea'
> :-) Bogusław

Jest też o żóltych owocach.
Kaśka

84. Data: 2003-02-11 07:08:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> czlowiek to ograniczona istota :
> nadmiar wiedzy jest czesto bardzo szkodliwy
> i tak jak nie mozna miec w pelni wszystkiego
> tak rowniez
> nie mozna isc wieloma drogami naraz

Alez mozna! Tadziu! Oczywiscie ze mozna!
Jest nawet konkretny termin medyczny okreslajacy taki stan! :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz., majaca chwilami wrazenie, ze niebezpiecznie
balansuje na krawedzi w/w stanu

85. Data: 2003-02-11 07:55:13

Temat: RE: zupełnie OT - o dereniu
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Że istnieje, to wiem, podejrzewam już też, gdzie obecnie
> rośnie:-), ale czy
> można toto gdzies kupić po rozsądnej cenie? Z podkreśleniem na "rozsądnej"
> (coś mi się przypomina, ale ma związek z jakąś horrendalnie wywindowaną
> ceną?)
>
> Pozdrawiam sklerotycznie, Basia.

Cena niestety niezbyt rozsądna :-( całe 60 zł zaz 1.5m krzak.
:-) Bogusław

86. Data: 2003-02-11 08:07:14

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem skrytykowac badyle, a nie pokrzywy.
Do pokrzyw nic nie mam. Zawieraja duzo bialka i nie mowiac o wykorzystaniu
na wlokna.
Z mojego maila nie wynika nawet, ze sa brzydkie. Przewrazliwienie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

<011f01c2d112$276da9b0$5d35b33e@pcking>...

87. Data: 2003-02-11 08:55:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Czepiacie sie Ewy (e...@w...pl), ze niepoprawnie pisze, a tu co?
Boletusie: jaskółcze

Tak na marginesie, piekny jest kolor soku z glistnika.

pozdrawiam,
Bpjea

<4...@n...onet.pl>...

88. Data: 2003-02-11 09:06:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Jak narazie, to wciaz mamy groch z kapusta. Cala dotychczasowa dyskusja na
tym sie wlasnie opiera, ze dana roslina pasuje do paru kategorii. Nie
popadaj w skrajnosc piszac o skalnicowatych, bo zawsze mozna wymienic
chociazby milorzebowate.
W dalszym ciagu uwazam, ze podzial na rodziny bylby trafniejszy. Nie mieliby
klopotu ci, ktorzy obstawiaja winorosl, storczyki, czy derenie.

Pozdrawiam,
Bpjea

89. Data: 2003-02-11 09:09:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Nawet zabawa powinna miec jasne zasady :)

pozdrawiam,
Bpjea

<00b001c2d12d$beac6da0$11484cd5@d3h6c1>...

90. Data: 2003-02-11 09:51:19

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Podliczasz jeszcze glosy? moje typy to:
> 1. Byliny
> 2. Lisciaste
> 3. Iglaste
> 4. Kwiaty
> 5. Skalniaki
> i pozostale
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

A moje preferencje to:
1.liściaste ozdobne głównie z liści
2. byliny
3.iglaste
4.owocowo/warzywne (w tym malinki i winogronka i marcheweczka i kalerepeczka
młodziutka ze swieżym masełkiem i bułeczką)
5.skalniak((+róże+cebulowe)
6.trawnik, żeby kundel i zaproszone dzieciory miały gdzie biegać
Pozdrawiam równie serdecznie
Gabi

Winogron
Gruszeczki azjatyckie.