Re: kolejny dereńbyłpadł...

From: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kolejny dereńbyłpadł...
Date: Wed, 14 Aug 2002 09:13:09 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@pc109.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

Krzysztof Marusiński napisał:

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl>
> napisał w ............
> Szkoda tylko, ze powiela nie swoje słowa nie starając się wymyślić
> samodzielnie jakiś efektownych wypowiedzi.

Krzysztofie, Twe wypowiedzi są tak efektowne, że nie sposób
wymyślić czegoś bardziej efektownego.
Jeżeli chodzi zaś o powtarzanie. Nie chciałbym aby czas spędzony
na dyskusjach z Tobą był czasem straconym. Traktuję Cię poważnie
i staram się po prostu przyswajać m.inn. Twoje nauki (jak i nauki
innych).

- moja żona czy dzieci, pouczone już teraz przeze mnie, nigdy nie
zapytają się o drogę w obcym kraju, mając w świadomości,
że odpowiedź będzie w języku obcym dla mnie, a ten odpowiadający
może być na tyle niegrzeczny, że nie sięgnie po stosowny słownik
językowy.
- czyż może być lepszy argument trafiający do dzieci aby uczyły
się języków obcych aniżeli ten, który przytoczyłem, a Bogusław
niesłusznie poczytał za złośliwość?

> Jednak, wszystko przed nim.
> Kiedyś będzie Starszy a wtedy będą cytowali Jego, jak najlepszą
> klasykę.

Nigdy, niestety nie będę Starszy. Jego już nie ma na tym świecie
od wielu lat, chociaż ma tutaj jeszcze swój malutki ogródek,
na którym tak długo jak żyje będą kwitły kwiatki.
Mogę być co najwyżej starszy, jak nie będę się uczył języków,
oczywiście. W każdym bądź razie, przy Tobie, który jesteś
Major ja zawsze będę Minor.

Pozdrowienia, Jan_jr

PS
Moje listy nie mają stopki, mają natomiast podpis.