kolonoskopia w krotkiej narkozie

21. Data: 2006-01-08 17:06:35

Temat: Re: kolonoskopia w krotkiej narkozie
Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyobraz sobie, ze miala prawidlowa. no cuda jakies.

wychodzi na to że jak babcia naopowiadała jej jak to ona mało co z bólu
życia nie straciła, to dziewczyna zemdlała na miejscu :O)

22. Data: 2006-01-08 17:13:05

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ćwiartka na łebka??? To faktycznie strasznie biedni studenci ;) albo piją
> drogie trunki i tylko na tyle starcza.

nie słyszałaś że woda ognista jest tania?, dla biednych studentów to często
jedyna rozrywka w czasie studiów (dla przykładu: wybierz się na weekend w
warszawie z dziewczyną na dyskotekę, do restauracji, kina czy pabu, a jak
nic z portwela znikają dwie stuweczki, no chyba że jesteś tą dziewczyną :O)

23. Data: 2006-01-08 22:22:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> wychodzi na to że jak babcia naopowiadała jej jak to ona mało co z bólu
> życia nie straciła, to dziewczyna zemdlała na miejscu :O)

i znowu pudlo, to byl jej kolejny porod.

24. Data: 2006-01-10 18:53:13

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i znowu pudlo, to byl jej kolejny porod.

więcej nie strzelam.

25. Data: 2006-01-12 15:36:53

Od: "Beata Wójcik" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyobraz sobie, ze miala prawidlowa. no cuda jakies.

Nie ma co porównywać porodu z kolonoskopią. Miałam jedno i drugie.
Kolonoskopia jest prawie bezbolesna, szkoda na to znieczulenia.
Pozdrawiam:
B.

toksoplazmoza- pytanie
talk do stóp
do ginekologów - bardzo krempujący problem.
zmeczenie
Eliminowanie genu /Kraków