kolor włosów na lato

1. Data: 2005-05-21 22:53:08

Temat: kolor włosów na lato
Od: "Wysoka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dość jasną karnację, naturalnie jestem ciemną blondynką, ale taką
myszowatą, jak większość..;) Ogólnie pasują mi ciemne kolory - brązy, odcienie
rudego. Ale na lato mieć ciemne włosy farbowane to koszmar - będą blaknąć...
Przefarbować się na blond?? Jak to wyjdzie na farbowanych na brąz?? Może zrobić
coś innego, bezpiecznego?;) macie jakieś pomysły?

1. Data: 2005-05-21 23:16:57

Temat: Re: kolor włosów na lato
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 21.05.2005, Wysoka <z...@p...onet.pl> przeskrobal:
> [...]
> Przefarbować się na blond?? Jak to wyjdzie na farbowanych na brąz?? Może zrobić
> coś innego, bezpiecznego?;) macie jakieś pomysły?

Może jakąś fotkę? Bo to nie jest jednoznaczne, że na kimś komu dobrze jest
w ciemnych kolorach źle będą wyglądały blond włosy. Choć tak też może być.

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-05-22 08:41:07

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoka napisał(a):
> [...]
> Przefarbować się na blond?? Jak to wyjdzie na farbowanych na brąz?? Może zrobić
> coś innego, bezpiecznego?;) macie jakieś pomysły?

hm... a może jakis odcień kasztanu?? np złoty kasztan??? blaknąć bardzo
nie powinien (przy dobrej farbie) i ładnie sie będzie w słońcu mienić,
jak lekką opalenizne złapiesz - też będzie pasować "do lata"

a czy Tobie ten kolor spasuje... trudno powiedziec nie widząc Ciebie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-05-22 09:24:47

Od: "Wysoka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, Poszukam jakiejś fotki i Wam pokażę:) Dzięki!

1. Data: 2005-05-22 09:37:20

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://www.foto-modelka.pl/galerie.php?id=132&nr=22

To zdjęcie może być....??
pozdrawiam
dzięki

1. Data: 2005-05-22 10:34:40

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 22.05.2005, z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> przeskrobal:

> http://www.foto-modelka.pl/galerie.php?id=132&nr=22

No, ja bym spróbowała tego blondu. Na proste gładkie włosy, z jaśniejszą
kredką do brwi i ciemnoszarym makijażem oka. I do tego ciemne ciuchy - jak
najbardziej :)

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-05-22 11:30:12

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoka wrote:
> Mam dość jasną karnację, naturalnie jestem ciemną blondynką, ale taką
> myszowatą, jak większość..;)

Ja mam bardzo jasna cere, naturalne wlosy brazowe a nawet nie pamietam bo
farbuje wlosy plus minu 10lat:)]. Mi bardzo pasuje wszelkie rudosci w stylu
marchewka. Bardzo lubie jak kolor jest wrecz jak ogien. Rudy bloind tez mi
pasuje, ale moze dlatego ze mam zielone oczy.

Zazula

1. Data: 2005-05-22 11:59:04

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:5f1f.00001208.429052cf@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> To zdjęcie może być....??

a kto jest na zdjęciu 4, 6 , 9 ? bo tam te włosy wyglądają na
rozjaśnione....

--

# gg: 4464129 #

1. Data: 2005-05-22 12:03:44

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W artykule news:5f1f.00001208.429052cf@newsgate.onet.pl,

> a kto jest na zdjęciu 4, 6 , 9 ? bo tam te włosy wyglądają na
> rozjaśnione....

Ja, z tymże nie wiem,czy to mi pasowało właśnie:/

1. Data: 2005-05-23 06:28:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/22/2005 12:53 AM,Użytkownik Wysoka usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> Przefarbować się na blond?? Jak to wyjdzie na farbowanych na brąz?? Może zrobić
> coś innego, bezpiecznego?;) macie jakieś pomysły?

A tak sobie myślę, nie lepiej zostawić tak, jak jest, te myszowate? :)
Wiesz dlaczego tak piszę? Bo ostatnio widziałam w autobusie dwie
dziewczyny ostentacyjnie niepofarbowane. Wyglądały bardzo ładnie na tle
całego pofarbowanego autobusu. Oryginalnie :) Do naturalnych włosów
najłatwiej wybrać odpowiedni makijaż - to drugi argument. Trzeci jest
taki, że włosy, jeśli są odpowiednio utrzymane, myte, świeże i pachnące,
same w sobie wyglądają bardzo ładnie. Ot, tak na przekór wszystkim
powrót do naturalności :)

Krusz.
też pod prąd
--
Kruszyna
GG 3084947

co robic aby włosy rzadziej sie przetłuszczały??????
zakupy na e-bay'u
Jak po zimie zadbac o stopy
[OT] Dom SUNSILK - czy ktoras bierze udzial
Cellasene i Cellastar