kolory podkładów

1. Data: 2004-02-11 11:47:23

Temat: kolory podkładów
Od: "Agnes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie wiem czy ktoś się już na to skarżył.. możliwe, że będę pierwsza.
Dostałam ostatnio próbkę podkładu Estee Lauder - Ideal Matte Refinishing
Makeup SPF8. Nałożyłam go na siebie i oczywiście jak zwykle kolor okazał się
być za ciemny. Wczoraj poszła do Douglasa, pierwotnie miałam kupić właśnie
ten podkład bo chociaż kolor nie ten, wyglądał na twarzy przecudnie, kupiłam
jednak MF. Okazało się, że wszystkie kolory jakie pokazała mi pani były dla
mnie za ciemne:( powiedziała mi, że normalnie ten podkład ma 20 odcieni ale
w Polsce jest tylko 6.. no i ja mam pytanie - dlaczego ?? Dlaczego często
bywa tak, że na stronach zagranicznych jest o wiele więcej odcieni, niż tych
dostępnych w Polsce. Z początku myślałam, że może dlatego iż tam prócz
normalnych kolorów są dostepne też kolory dla mulatek/murzynek ale nie... są
też jaśniejsze i te pośrednie, których w Polsce nie ma. Ja rozumiem, że
teraz jest moda na solarium i że większość Polek może i ma ciemną karnacje,
ale są też takie, które chodzić na solarium nie chcą i mają wręcz
porcelanową cerę i wszystko jest dla nich albo za ciemne, albo za różowe:(
Nie znacie może jakieś podkładu, który ma duża gamę kolorystyczną?
szczególnie w kierunku jasności? Bo mi się odechciewa szukania w Douglasie
godzinami tego koloru... potem wraca,m do domu i patrzę, że jednak w świetle
dziennym to coś nie jest jasne a różowe albo i tak za ciemne...
Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

Pozdrawiam,

Alabastrowa Agnes;)

1. Data: 2004-02-11 11:59:44

Temat: Re: kolory podkładów
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> nie wiem czy ktoś się już na to skarżył.. możliwe, że będę pierwsza.

Nie jestes.

> Nie znacie może jakieś podkładu, który ma duża gamę kolorystyczną?
> szczególnie w kierunku jasności?

Ciezko mi powiedziec, bo nie kupuje zbyt czesto kolorowki w PL...
Mam jasny Ideal Balance L'Oreala (kolor chyba 04, w kazdym razie odcien
raczej cieply, a nie rozowy), dziewczyny tu juz pisaly, ze jasne Ideal
Balance w Polsce sa, Clinique ma normalnie bardzo duzy wybor jasnych
odcieni...

Z polskich firm jasne cienie maja Vipera (czasem trudno znalezc), Bell,
czy slynna (i trudna do zdobycia) Mariza...

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-02-11 17:47:18

Od: "Agnes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> raczej cieply, a nie rozowy), dziewczyny tu juz pisaly, ze jasne Ideal
> Balance w Polsce sa, Clinique ma normalnie bardzo duzy wybor jasnych

No tak Clinique!:) ze tez na to nie wpadlam... C ma takie klasyczne kolory
przeciez... L'Orealowi nie ufam:) jutro wiec wybieram sie po Clinique,
dziekuje bardzo za podsuniecie pomyslu.

> Z polskich firm jasne cienie maja Vipera (czasem trudno znalezc), Bell,
> czy slynna (i trudna do zdobycia) Mariza...

Vipery podklady u nas latwo znalesc... o Marizie natomiast nie slyszalam,
ale sie rozejze:)
Jeszcze raz dziekuje:)

Pozdrawiam,

Agnes

1. Data: 2004-02-11 19:14:49

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> [...]
>godzinami tego koloru... potem wraca,m do domu i patrzę, że jednak w świetle
>dziennym to coś nie jest jasne a różowe albo i tak za ciemne...

Ja kupuję Maybelline, który jest dla mnie wystarczająco jasny
(najjaśniejszy odcień), ale odradzam kupno tego matującego, jest
kiepskiej jakości. Rozświetlający był świetny, ale słabo kryjący. Możesz
też mieszać podkład z emulsją rozświetlającą (np firmy Eveline), będzie
jaśniejszy.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-02-11 19:47:07

Od: "Agnes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiepskiej jakości. Rozświetlający był świetny, ale słabo kryjący. Możesz
> też mieszać podkład z emulsją rozświetlającą (np firmy Eveline), będzie

Podkłady matujące firm takich jak Maybelline, Rimmel zazwyczaj nie matują w
ogóle.
A taką emulsję gdzie kupię? Bo nie znam tej firmy i nie wiem czy szukać np w
Douglasie czy w zwykłych kosmetycznych.

Pozdrawiam,

Agnes

1. Data: 2004-02-11 19:57:10

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> [...]
>ogóle.
>A taką emulsję gdzie kupię? Bo nie znam tej firmy i nie wiem czy szukać np w

W zwykłych, to polska firma i dość tania. We Wrocławiu to wiem gdzie
dostać, pisałam parę wątków wcześniej. Ale w innych miastach - nie mam
pojęcia.

UlaK

1. Data: 2004-02-11 20:06:13

Od: "Agnes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zwykłych, to polska firma i dość tania. We Wrocławiu to wiem gdzie
> dostać, pisałam parę wątków wcześniej. Ale w innych miastach - nie mam
> pojęcia.

Mhm:) to pewnie na rynku u mnie będzie mam tam 5 kosmetycznych sklepów
takich zwyczajnych z ofertą Inglota, Bell, Vipery itp więc tam zajrzę;)

Dziękuje.

Agnes

1. Data: 2004-02-11 21:11:29

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale są też takie, które chodzić na solarium nie chcą i mają wręcz
> porcelanową cerę i wszystko jest dla nich albo za ciemne, albo za różowe:(
Mam dokładnie ten sam problem. Wszystkie kolory podkładów są dla mnie za
ciemne lub za różowe. Obecnie używam Ideal Balance L'Oreala nr 16 (niestety
nieco za ciemny), jest co prawda jaśniejszy odcień (nr 15), ale jest
świnkoworóżowy - przynajmniej na mojej twarzy.
Pozdrawiam.
Yba

1. Data: 2004-02-12 07:55:33

Od: l...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnes" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> ma ciemną karnacje,
> Mam dokładnie ten sam problem. Wszystkie kolory podkładów są dla mnie za
> ciemne lub za różowe.

/ciach/

Dziewczyny, napiszcie mi proszę które podkłady wydają Wam się różowe, bo ja dla
odmiany szukam jasnego beżowo-różowego a wszędzie widzę tylko podkłady żółto-
pomarańczowe. A z jasnymi podkładami (dowolnej tonacji) rzeczywiście jest
problem...
Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-02-12 12:58:43

Od: " log.in" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomarańczowe. A z jasnymi podkładami (dowolnej tonacji) rzeczywiście jest

co prawda to nie podkład, a krem koloryzujący/matujący: Vichy "Lumineuse" # 00
Naturelle Mate.
jasny beżowy i złamany różem.
a przy zakupie wydawał się złamany żółcią... ;-)

pozdr, Iza.

Zapach cebuli na dłoniach...
Pierre Rene, gdzie?
Max Factor - Colour Adapt