Re: kolorystyka małej łazienki

1. Data: 2002-07-30 21:44:10

Temat: Re: kolorystyka małej łazienki
Od: farcaul <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łazienka ma 2,18 na 2,14m, mieści się w niej WC, umywalka,
> kabina prysznicowa i możliwe, że jeszcze człowiek ;) Mam dużą
> ochotę pokolorować ją na mocno rozjaśnioną cytrynową zieleń z
> żółtymi i ciemnozielonymi akcentami (plus biała ceramika), ale
> nie wiem, czy w takim małym pomieszczeniu zdecydowane kolory to
> dobry pomysł. Szczerze mówiąc "standardowa" kolorystyka
> łazienkowa (blade zielenie, blade błękity, blade beże itd.)
> zaczyna mnie już mierzić, jednak z drugiej strony boję się
> "przeładowania" ciasnej klitki kontrastowymi, intensywnymi
> barwami.

Jezeli chcesz, to moge Ci podrzucic wizualizacje naszej lazienki - wyszlo
jeszcze lepiej niz na obrazku. Lazienka 3,8 m2, podloga jasna zielen,
sciany cieply jasny zolty + wzor z jasnozielonych kafelkow (nie dekorow
bron Boze). Wyszlo cieplo i optymistycznie.

f.

1. Data: 2002-07-31 07:09:20

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "farcaul" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sciany cieply jasny zolty + wzor z jasnozielonych kafelkow
(nie dekorow
> bron Boze). Wyszlo cieplo i optymistycznie.

Poproszę. Brzmi apetycznie :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

Re: Wanna z hydromasazem i jej czyszczenie
chrząszcze w mieszkaniu
Mieszkanie W-wa
Re: muchy
UWAGA-OKAZJA!