kombiwar

1. Data: 2002-09-02 11:17:38

Temat: kombiwar
Od: "\\/\\/aldek__" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
witam wszystkich i nieśmiało proszę o pomoc -
jak wykorzystać kombiwar: przepisy, linki do ciekawych stron -
szukałem i niewiele znalazłem w necie.
http://www.kuchnia.3miasto.pl/ nie działa :-(
Z góry dzięki za pomoc -
Waldek

1. Data: 2002-09-02 12:38:21

Temat: Re: kombiwar
Od: Kasia Szymczak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

\\/\\/aldek__ napisał:

>Dzień dobry,
>witam wszystkich i nieśmiało proszę o pomoc -
>jak wykorzystać kombiwar: przepisy, linki do ciekawych stron -
> [...]
Dzień dobry!
Drogi Waldku, w kombiwarze możesz przygotować praktycznie wszystko,
ciasta, wszelkie mięsa, co tylko ci się zamarzy.
Ja na przykład robię w kombiwarze "kanapeczki tostowe", wygląda to
miniej więcej tak: kupuję chleb tostowy, smaruję masełkiem, na to
dobra więdlinka, może też być jakiś ogóreczek (konserwowy, bądź
kiszony), na to ser, koniecznie taki co się ładnie topi. Całość
posypuję przyprawami, najczęściej pieprzem kolorowym, papryką słodką,
chili, tymiankiem, i ewentualnie lubczykiem ;). W przypadku przypraw
zastosuj własną ulubioną mieszankę.
Tak przygotowane "kanapeczki tostowe" wkładam do kombiwara na wysoki
ruszt, temperatura 220 stopni i czas 10 minut, wychodzi pychotka.
Jeśli chodzi o czas to zależy od tego, czy lubisz chrupiące, czy
raczej nie. Można te kanapeczki polać jakimś ulubionym sosikiem,
ketchup też się nada.
To takie pyszne danko, a właściwie niby danko. Jeśli chcesz to mogę ci
jeszcze podać przepis na jakieś mięsko, lub ciasto.
Pozdrawiam serdecznie.
Kasia.

1. Data: 2002-09-02 13:29:15

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "\/\/aldek__"
> witam wszystkich i nieśmiało proszę o pomoc -
> jak wykorzystać kombiwar
Tak jak pierkarnik, tyle że mniejszy, szybciej się nagrzewa
i pobiera mniej prądu.
Asia

1. Data: 2002-09-02 13:40:11

Od: "\\/\\/aldek__" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Szymczak" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
| To takie pyszne danko, a właściwie niby danko. Jeśli chcesz to mogę ci
| jeszcze podać przepis na jakieś mięsko, lub ciasto.
| Pozdrawiam serdecznie.
| Kasia.

Wielkie dzięki Kasiu, i: proszę o jeszcze!
Może zechcesz podzielić się uwagami wynikającymi
z praktycznego używania tego cudu techniki?
(rozmrażanie, suszenie owoców, grilowanie)
Serdeczne pozdrowienia -
Waldek

1. Data: 2002-09-02 13:41:48

Od: "\\/\\/aldek__" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS (Asia Slocka)" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:akvp4i$483$1@news.onet.pl...
| Użytkownik "\/\/aldek__"
| Tak jak pierkarnik, tyle że mniejszy, szybciej się nagrzewa
| i pobiera mniej prądu.

;-)))
THX -
Waldek

1. Data: 2002-09-02 14:31:06

Od: "yeti" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz to mogę ci
> jeszcze podać przepis na jakieś mięsko, lub ciasto.
Jeżeli chodzi o ciasto to ja by bardzo prosiła o przepis;-).
Próbowałam już upiec w kombiwarze co nieco, ale jakoś nigdy nic mi sie nie
udało. A może tu chodzi o moje talenta piekarskie;-)
Jeżeli chodzi o "kombiwarowanie" mięs na ruszcie to warto na spód nalać
troche wody wtedy wychodzi miększe.
Pozdrowienia Yeti

1. Data: 2002-09-05 21:30:56

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Sep 2002 13:17:38 +0200, \\/\\/aldek__ wrote:

> [...]
> witam wszystkich i nieśmiało proszę o pomoc - jak wykorzystać kombiwar:
> przepisy, linki do ciekawych stron - szukałem i niewiele znalazłem w

Ja tez mam do Was dodatkowe pytanie:
Czmy sie rozni (w praktyce, bo roznice w dzialaniu znam) kombiwar od
prodizu? Czy tylko tym, ze prodiz zazwyczaj jest caly metalowy a kombiwar
nie? Slyszalem, ze w kombiwarze 'to wewnatrz' jest ogrzewane nadmuchem
cieplago powietrza. Czym sie to rowzni od zwyklego ogrzewania tak jak w
prodizu?

A przy oakcji jaka jest roznica miedzy elektrycznym grillem, a taka
patelnia teflonowa z falowanym dnem?

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-09-09 12:43:43

Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tez od niedawna kombiwar, ale juz kilkakrotnie użylam go.
Robiłam w nim solę . Zawinęłam ja najpierw w folię aluminiową, w 200
stopniach piekłam ok. 20 minut i potem odkryłam na moment, by zrumienila się.
Można też podpiekac ziemniaki, robić kurczaka itp i każde inne mięso. By
jednak nie było zbytnio wysuszone, lepiej je zawijac w folię i dopiero na
chwilę przd końcem rozpakować ,by nabrało rumieńców.
Kiedyś też zapiekałam cammebert.
Przyprawiasz wszystko tak, jak zwykle.
Pozdrawiam
Halszka