Re: kominek

1. Data: 2004-04-18 17:49:55

Temat: Re: kominek
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin kwiatkowski":

> Umieszczenie tu tego postu było przypadkiem.

przypadkiem to Cię jebnę, fajnie będzie, a potem powiem że to był przypadek
.
Z której planety żeś tu przyleciał ?
Bo coś mi sie wydaje że lądowanie uszkodziło Twoje (i tak ostro wybrakowane)
zwoje mózgowe.

> Jesli ktokolwiek poczul się urazony - przepraszam.

No tak, najebałeś i teraz przepraszam nie wystarczy...

> Uzycie niecenzuralnych slow wynikalo z mojego gwaltownego wzburzenia,
> zwiazanego z moja wlasna, majaca jakis czas temu proba samobujcza w
reakcji
> na podobne sformulowania w internecie.

Rozdwojenie jaźni ?

> Nie rozumiem jak można komuś choremu sugerować samobojstwo.

Tez nie rozumiem. Patrz kilka wątków wcześniej. Jak widzisz PsP nie da sie
oszukać.

> Obawiam sie, ze wiele osob moglo jednak wziac sobie do serca tego typu
> okrutne slowa i obawiam sie, ze moglby to byc prawdopodobny scenariusz.
> Tak bylo niedawno w moim wypadku.
> Stad moje wzburzenie.

Nie rozumie Twojego postępowania :|. Opisz swój problem, a my postaramy sie
Ci pomóc.

Jak widzisz PsP nie da sie oszukać i więcej takich jaj se nie rób.

1. Data: 2004-04-18 20:01:08

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumie Twojego postępowania :|.

Doskonale rozumiem intencje postępowania
nie pochwalam jedynie środków.
Scenariusz jest wbrew pozorom prawdopodobny
i nie masz pewności jak skończyły się
historie osób, które tutaj zgłaszały
chęć popełnienia samobójstwa.
Zgadnij co może oznaczać, że ktoś przestał pisać w wątku?

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-04-18 21:05:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
> Doskonale rozumiem intencje postępowania
> nie pochwalam jedynie środków.

To nie jest wazne. :)

Wazne jest czy rozumiesz takie postepowanie?
Czy nie?

--
Czarek

1. Data: 2004-04-18 21:55:13

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> historie osób, które tutaj zgłaszały
> chęć popełnienia samobójstwa.
> Zgadnij co może oznaczać, że ktoś przestał pisać w wątku?

Nie rozumiem dlaczego ten 'janek' sie zdemaskował....
Ale i rozumiem że coś takiego może nastąpić, dlatego właśnie nie pochwalam
tego sposobu uświadamiania ludzi jacy to oni niby są przez bohaterów
ostatnich dni.

Re: Czy bdsm to dewiacja ?
Re: Psychobot
Re: czy to jeszcze dylemat ?
Re: a ja kominka i bluzgacza lubie i popieram: Archetyp trickstera.
Re: Do Panów Bluzgacza i Kominka