próbki kosmetyków - LISTA

1. Data: 2003-08-12 11:26:10

Temat: próbki kosmetyków - LISTA
Od: "Aga" <k...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dziewczyny pomóżcie utworzyć liste firm kosmetyków, które przysyłają na adres
domowy bezpłatne próbki.
Z tego, co juz przeczytałam na grupie są to nastepujace firmy:
- ZIAJA
- DEREMIKA
- KOLASTYNA
- POLLENA EWA
- ERIS
- DAX COSMETICS www.dax.com.pl
- Dove (niby wysyła, ale niektóre z Was cały czas czekają na próbki)
- NIVEA

Jeśli możecie uzupełnijcie listę (najlepiej z mailami)

Pozdrawiam

Aga (spragniona próbek)

1. Data: 2003-08-12 11:36:05

Temat: Re: próbki kosmetyków - LISTA
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 13:26:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aga* skreślił te oto słowa:

> [...]
> - NIVEA
>
> Jeśli możecie uzupełnijcie listę (najlepiej z mailami)

Juz kiedys tu była dyskusja na temat próbek.
Znowu rusza tysiace dziewczynek chcace dostac wszystkie mozliwe probki?
Przypomina to dzieci z podstawowki, ktore ida na targi i chca dostac
wszystkie mozliwe katalogi - bo kolorowe i za darmo.
Nie pojmuje idei pisania wszedzie i proszenia o wszelkie mozliwe próbki.
Probke bierze sie po to, zeby wyprobowac specyfik, ktory pasuje do nas i
ktory zamierzamy kupic po przetestowaniu ( i aczkolwiek niepojete jest dla
mnie walczanie o probke kremu, ktory kosztuje 7 zł, to niech sobie walczy
kto chce).
Juz sama nie wiem o czym swiadczy masowe sępienie próbek?

A do tego lenistwo posuniete do tego stopnia, ze nawet samemu maila do
firmy nie chce sie znalezc....

A moze jeszcze wysłac jednego maila do wszystkich firm na raz?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-12 11:45:43

Od: "" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
howuser&userid=39102

ooo ktos nie w humorze?

Jeśli nie miałaś nic do dodania w ogóle nie trzeba było pisać, chyba, że się
okropnie nudzisz ..

1. Data: 2003-08-12 11:55:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 13:45:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *"" <k...@p...fm>* skreślił te oto słowa:

> ooo ktos nie w humorze?

Ciagle gdy wraca ten temat.

> Jeśli nie miałaś nic do dodania w ogóle nie trzeba było pisać, chyba, że się
> okropnie nudzisz ..

Dodałam 16 linii tekstu, za mało?
I tak nudze sie.
I sprobuj mi zabronic wyrazania własnej opinii na grupie dyskusyjnej.

I naucz sie moze, ze sygnaturki przedpiscy sie wycina.

1. Data: 2003-08-12 12:11:19

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <k...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> - NIVEA
>
> Jeśli możecie uzupełnijcie listę (najlepiej z mailami)

Dokładam Ocanica i Sorayę.
Maga

1. Data: 2003-08-12 12:25:42

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kto chce).
> Juz sama nie wiem o czym swiadczy masowe sępienie próbek?

Po pierwsze nie mówimy tylko o firmach, które mają kremy po 7 zł, no chyba
że coś ze mną jest nie tak? Takich cen np. u Dermiki jakoś nie widziałam.
Poza tym nie zaczynajmy kolejnej dyskusji o pieniądzach, ja wiem, że dla
ciebie 7 zł to nic, a dla mnie już niekoniecznie. Zamiast wydawać po 7 zł
na kilka kremów, które mają wylądować w koszu, wolę uż popróbowaći i kupić
to co mi pasuje, nawet gdyby było trochę droższe.
A poza tym, przynajmniej ja jak piszę do jakiejś firmy o próbki, podaję
zawsze swój wiek, rodzaj cery itd, niektórzy sami pytają, jak nie podam,
więc nie jest to pranie wszystkiego co podejdzie pod rękę.
No i jeszcze jedno, wyobraź sobie, że nie wszystkie z nas mieszkają w
wielkim mieście, gdzie są świetnie zaopatrzone drogerie z mnóstwem próbek do
wyboru.
U mnie takiej drogerii nie ma, więc piszę do firm, żeby conieco
poprzysyłali. jeżeli tylko za to jestem głupim dzieckiem z podstawówki...? A
może w ogóle cała prowincja, a także ci, co używają Ziai, Miraculum, czy
Daxa, to banda duniów, jacyś gorsi ludzie czy jak?
I na koniec nie rozumiem skąd się w ludziach bierze tyle zawiści i dlaczego
tak ni z tego ni z owego napadają na innych, do tego zupełnie bez sensu.
Maga

1. Data: 2003-08-12 12:39:31

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 14:25:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Maga* skreślił te oto słowa:

> Po pierwsze nie mówimy tylko o firmach, które mają kremy po 7 zł, no chyba
> że coś ze mną jest nie tak?

A czy ja pisałam, ze wszystkie wymienione firmy mają kremy za 7 zł?
Prosze odpowiedni cytacik, a dopiero potem rzucanie sie.

> Takich cen np. u Dermiki jakoś nie widziałam.

Ja tez nie, ale u Ziaji np widziałam.

> [...]
> na kilka kremów, które mają wylądować w koszu, wolę uż popróbowaći i kupić
> to co mi pasuje, nawet gdyby było trochę droższe.

A czy ja komus zabraniam probowania kremow za 7 zł?
> [...]

> zawsze swój wiek, rodzaj cery itd, niektórzy sami pytają, jak nie podam,
> więc nie jest to pranie wszystkiego co podejdzie pod rękę.

To znaczy, ze moj post nie odnosił sie do Twojej osoby.
Pisałam o osobach, ktore naietnie rzucają sie na wszelkie mozliwe próbki.
Wydawało mi sie, ze w dosc przejrzysty sposob to napisałam.

> No i jeszcze jedno, wyobraź sobie, że nie wszystkie z nas mieszkają w
> wielkim mieście, gdzie są świetnie zaopatrzone drogerie z mnóstwem próbek do
> wyboru.

Wyobrazam sobie, bo z tego co wiem w Wielkim Miescie Poznaniu tez nie
rzucają próbkami na prawo i lewo.

> U mnie takiej drogerii nie ma, więc piszę do firm, żeby conieco
> poprzysyłali. jeżeli tylko za to jestem głupim dzieckiem z podstawówki...?

1. Czy gdzies nazwalam dzieci z podstawówki głupimi? Poprosze odpowiedni
cytacik...
2. Przeczytaj co napisałam wyzej i w moim pierwszym poscie na ten temat.
Pisze o hurtowym zbieraniu probek, a nie o probkach dostosowanych produktow
ktore zamierza sie kupic.

> może w ogóle cała prowincja, a także ci, co używają Ziai, Miraculum, czy
> Daxa, to banda duniów, jacyś gorsi ludzie czy jak?

1. Niestety nei odpowiadam za to czy czujesz sie prowincją czy nie, jest to
całkowicie niezalezne ode mnie.
2. Nie odpowiadam rowniez za Twoje podejrzenia, ze jestes durniem czy
gorszym człowikiem.

Nie bede sie ustosunkowac do czegos co probujesz wlozyc w moje usta.

Jakbys miała problem ze zrozumieniem napisze Cijeszcze raz - pisałam o
sepieniu probek, a nie o prowincjonalnosci i czlowieczenstwie, bo to by
było NTG.

> I na koniec nie rozumiem skąd się w ludziach bierze tyle zawiści

Nie wiem Mago, moze z nieumiejstnosci czytania ze zrozumieniem, albo
doptarywania sie ukrytych sensow, albo z tego, ze kompleksy zaczynają
wychodzic na swiatło dzienne.
Jak sie nad tym zastanowisz i zechcesz podzielic przemysleniami to pisz na
priv, bo tutaj jest to NTG.

> i dlaczego
> tak ni z tego ni z owego napadają na innych, do tego zupełnie bez sensu.

Nie 'niz tego ni z owego' - lecz z powracajacej co jakis czas dyskusji na
ten temat po lawinie postów " Dostałam probki od Ziaji" "dostałam 20 probek
od Daxa" "Dlaczego nei chca mi przyslac probek" "Gdzie mozna jescze napisac
zeby dostac probki" "Minely 2 dni a ja nadal nie dostalam probki" itp
itd...

1. Data: 2003-08-12 12:40:57

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak ni z tego ni z owego napadają na innych, do tego zupełnie bez sensu.

Nikt nie wspominał ani o prowincji, ani bandzie durniów, ani o gorszych
ludziach. Chyba masz jakiś kompleks skoro tak uważasz. Nikt też na Ciebie nie
napada, ale czasami bierze złość gdy ktoś nie wykazuje minimum inicjatywy i
chce wszystko na gotowe, bo co jak co, ale maile można samemu znależć.

Pozdrawiam, E.

1. Data: 2003-08-12 12:48:19

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firmy nie chce sie znalezc....
>
> A moze jeszcze wysłac jednego maila do wszystkich firm na raz?

Nie rozumiem czego sie czepiasz. Co zlego jest w checi wyprobowania
kosmetykow roznych firm i znalezieniu czegos odpowiedniego dla siebie
jakosciowo i cenowo. Nie wszyscy sie tak swietnie orientuja w kosmetykach i
od razu wiedza jakie kremy czy inne specyfiki chca uzywac. A tak mozna
poprobowac i wybrac cos dla siebie.
Joasia

1. Data: 2003-08-12 12:51:35

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 14:48:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joasia* skreślił te oto słowa:

> Nie rozumiem czego sie czepiasz.

Ostatni raz to napisze, bo nei lubie sie powtarzac: Czepiam sie masowego
sepienia probek wszelkich mozliwych kosmetykow.
Jasne?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

kolorowe tusze
Tusz nad Bałtykiem
odzywki fructis w okraglych zielonych buteleczkach
jaki fluid do b.tlustej cery?
ZIEMIA WULKANICZNA - TOTALNY HIT!!!!!!!!!