próbki kosmetyków - LISTA

1. Data: 2003-08-12 13:02:04

Temat: Re: próbki kosmetyków - LISTA
Od: "marzena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia"
[...]
pytanie czy rzeczywiscie proszaca osoba o probki chce wyprubowac by pozniej
kupic czy chce poprostu miec iles tam kremikow?

> Znowu rusza tysiace dziewczynek chcace dostac wszystkie mozliwe probki?
> Przypomina to dzieci z podstawowki, ktore ida na targi i chca dostac
> wszystkie mozliwe katalogi - bo kolorowe i za darmo.
> Nie pojmuje idei pisania wszedzie i proszenia o wszelkie mozliwe próbki.
> Probke bierze sie po to, zeby wyprobowac specyfik, ktory pasuje do nas i
> ktory zamierzamy kupic po przetestowaniu ( i aczkolwiek niepojete jest dla
> mnie walczanie o probke kremu, ktory kosztuje 7 zł, to niech sobie walczy
> kto chce).
> Juz sama nie wiem o czym swiadczy masowe sępienie próbek?

Przypomina mi to osoby proszace sie o probki w perfumeriach. W jednej z nich
pracuje moja kolezanka i opowiadała, że to juz dla niej normalne ze kobieta
przychodzaca piaty miesiac prosi o probke kremu pod oczy do wyprobowania. Na
pytanie ktorych uzywa wymienia selektywne marki ale nigdy u nich nie
kupowala i zawsze prosi o to samo. przeciez i tansze marki maja dobre
produkty, sama ich uzywam. Jednak chodzac od sklepu do sklemu ( w krakowie 4
sephory - w tym nowy empik sephora, douglas, galeria centrum, ina x2) jadą
chyba cały czas na probkach. Efekt rozdawania probek jest czesto taki ze
chcac rzeczywiscie cos kupic patrzysz na pusta polke _testera juz brak.

takie tylko moje rozwazania

marzena

1. Data: 2003-08-12 13:03:57

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatni raz to napisze, bo nei lubie sie powtarzac: Czepiam sie masowego
> sepienia probek wszelkich mozliwych kosmetykow.
> Jasne?

probki sa po to zeby je rozdawac i maja powodowac wzrost sprzedazy

1. Data: 2003-08-12 13:06:18

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba cały czas na probkach. Efekt rozdawania probek jest czesto taki ze
> chcac rzeczywiscie cos kupic patrzysz na pusta polke _testera juz brak.

wszystko racja, ale przeciez nie bedziesz pisala do firm z prosba o probki
caly czas, to jest tylko jednorazowa prosba i spokojnie mozesz napisac jaka
masz cere i co ci proponuja, no i tego sprobowac.
Joasia

1. Data: 2003-08-12 13:07:58

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 15:03:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joasia* skreślił te oto słowa:

> probki sa po to zeby je rozdawac i maja powodowac wzrost sprzedazy

Czy ja napisałam , ze firmy nie powinny rozdawac?
Podpowiedz: Nie.
Jak juz tak teoretyzujesz na gruncie marketingu to wez pod uwage jeszcze
'target group' :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-12 13:09:45

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nikt nie wspominał ani o prowincji, ani bandzie durniów, ani o gorszych
> ludziach.>
No i nie twierdze, że wspominał, to były moje własne słowa.
Chyba masz jakiś kompleks skoro tak uważasz. Nikt też na Ciebie nie
> napada, ale czasami bierze złość gdy ktoś nie wykazuje minimum inicjatywy
> chce wszystko na gotowe, bo co jak co, ale maile można samemu znależć.>
Pewnie, że można, ale ja nie widze nic złego w pozbieraniu tego wszystkiego.
Kompleks może i mam, chociaż to raczej nie mój kompleks tylko, że tak powiem
ludzi z większych miast, a już żeby nikt nie był urażony, to chodzi mi o
ludzi z Warszawy w stosunku do tych z prowincji. Za nim poszłam na studia,
taka myśl by mi pewnie przez głowę nie przeszła, może jestem trochę na tym
punkcie przewrażliwiona, ale to nie moja wina. POza tym zdaję sobie sprawę z
różnic, ot chociażby w kwestii przyzwoitych drogerii.
Nie kontynuuję, bo to by już naprawdę było nie na temat.

> Pozdrawiam, E.
>

> --

Ja też pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-08-12 13:10:37

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:dvq4ycax75zr$.dlg@Lia.pyry.net,
Lia <L...@a...poczta.onet.pl> typed:

> Ostatni raz to napisze, bo nei lubie sie powtarzac: Czepiam sie
> masowego sepienia probek wszelkich mozliwych kosmetykow.
> Jasne?

I ja podzielam Twoj punkt widzenia. Jesli mnie interesuja probki jakiejs
serii to potrafie sobie znalezc adres producenta tychze i napisac pare slow.
Czasem dostawalam informacje, ze seria, o ktora pytam nie jest dla mnie (bo
piszac o probki przedstawialam wiek, rodzaj cery i oczekiwania), ale w
zamian proponuja mnie inna serie. I tak to powinno wygladac. Tymczasem kiedy
nagle setki "lowczyn probek" zaczna masowo bombardowac firmy kosmetyczne
prosbami o jakiekolwiek probki, to skonczy sie doradzanie przez internet (z
ktorego korzystam non stop) i wysylanie probek, bo pracownicy firm nie beda
mieli czasu, zeby kazdej klientce doradzic indywidualnie. Umiejetnosc
znajdowania sobie w internecie tego, co nas interesuje to bardzo przydatna
rzecz i warto ja rozwijac. Moze jeszcze napiszemy szablon "Prosze o probki",
w ktorym wystarczy zmienic e-mail i nazwisko i nazwe firmy, od ktorej chcemy
probki? => Bez przesady.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-12 13:11:55

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja napisałam , ze firmy nie powinny rozdawac?
> Podpowiedz: Nie.
> Jak juz tak teoretyzujesz na gruncie marketingu to wez pod uwage jeszcze
> 'target group' :)

Nie chce sie z Toba klocic tylko mam wrazenie ze czasem za bardzo Cie ponosi
i za ostro traktujesz ludzi. Ogolnie sprawiasz takie niezbyt przyjazne
wrazenie. Przynajmniej na mnie takie zrobilas.
Joasia

1. Data: 2003-08-12 13:15:54

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 15:11:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joasia* skreślił te oto słowa:

> Nie chce sie z Toba klocic

To swietnie, bo ja wysuwam merytoryczne argumenty do ktorych Ty sie nei
odnosisz... rzeczywiscie moglabys sie zaczac kłocic zamiast rzeczowo
dyskutowac...

> tylko mam wrazenie ze czasem za bardzo Cie ponosi

Wybacz, ale gdzie widzisz, ze mnie 'ponioslo'... zdradze Ci ze jak sie
zajadam lodamiu waniliowymi z wisniami w rumie to mnie nic nie jest w
stanie 'poniesc' :)

> i za ostro traktujesz ludzi.

Tak to mam w zwyczaju, nie lubei bawic sie w przdszkolanke, ktora glaszcze
po glowce jak dziecko nabałagani.

> Ogolnie sprawiasz takie niezbyt przyjazne
> wrazenie. Przynajmniej na mnie takie zrobilas.

Jak mi smutno z tego powodu, Joasiu...

LOL

1. Data: 2003-08-12 13:22:09

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie 'niz tego ni z owego' - lecz z powracajacej co jakis czas dyskusji na
> ten temat po lawinie postów " Dostałam probki od Ziaji" "dostałam 20
probek
> od Daxa" "Dlaczego nei chca mi przyslac probek" "Gdzie mozna jescze
napisac
> zeby dostac probki" "Minely 2 dni a ja nadal nie dostalam probki" itp
> itd...

A ja napisze na wstepie - jeśli Ci takie posty nie odpowiedaja to ich nie
czytaj. :) Nie musisz przeciez wszystkiego czytać... Poza tym ja osobiście
bardzo sie cieszę jeśli dostanę 20 próbek od jakiejś firmy a potem znikne w
łazience żeby sie troche nimi pomaziać (tu i ówdzie bo nie wszystkie są
przeznaczone do twarzy ) i potem znajde cos fajnego dla siebie. A czy
przetestuje na sobie te 20 kremów czy te 50 to już moja sprawa. Poza tym w
każdym normalnym i cywilizowanym kraju próbki mozna dostać w drogeriach od
ręki - a juz na 100 % przy kupowaniu (i to bez "proszenia się") To jest
norma, chwyt marketingowy itd. Tylko u nas jakos tak na opak i z tego powodu
wcale nie zamierzam cierpiec finansowo ze znowu kupiłam krem który jest do
bani.

poza tym ... chyba masz PMS-a. ;)

A wracając do tematu próbek...

> Dokładam Ocanica i Sorayę.
A ja dokładam:
- IDEA25
- IVOSTIN
- INTER-FRAGRANCES
- FARMONA
(adresy e-mail dodanych przeze mnie firm są do odszukania w Internecie)
Ale konia z rzędej temu (tej) kto mi poda e-mail do firmy Soraya (tego na
Internecie znaleśc nie mogłam) i powie jak uzyskać próbki od Dove i Nivea?
Ja do tej pory otrzymuje info, że próbek nie wysyłają :-/ Niezły marketing.
Nie ma co.

Pozdrawiam serdecznie,

Ani - maziajaca sie próbkami do woli dzieki paru firmom :) I... co ważne ...
na razie bez rewelacji! Żadnych odkryć! :( Heh... jakie ciężkie jest zycie
Kobiety ;)

1. Data: 2003-08-12 13:22:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 15:22:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ani* skreślił te oto słowa:

> A ja napisze na wstepie - jeśli Ci takie posty nie odpowiedaja to ich nie
> czytaj. :)

Sciagam je niestety na swoj twardy dysk.
A 90 % tresci posta zawiera sie w temacie :/

> Poza tym ja osobiście
> bardzo sie cieszę jeśli dostanę 20 próbek

Noooooooo, radosc na całego :D
A te katalogi o maszynach do ciecia drewna to były takie suuuuuuper ;)

> [...]
> wcale nie zamierzam cierpiec finansowo ze znowu kupiłam krem który jest do

Roznica lezy w tym punkcie: "prosisz o probki kosmetykuktory Cie
zainteresował i prawdopodobnie bedzie dla Ciebie odpowiedni, i chcesz sie
upewnic czy tak bedzie przed wydaniem pieniedzy" a "zbieram wszystkei
mozliwe próbki bo mi sie naleza jak psu kielbasa".

> poza tym ... chyba masz PMS-a. ;)

Zeby Cie wyprowadzic z błedu - nie, nie mam.
Poza tym takei teksty są na poziomie chłopców z 8 klasy podstawowki, ktorzy
własnie na lekcji biologii co nieco sie dowiedzieli o kobiecym ukladzie
rozrodczym. Zenujące...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

kolorowe tusze
Tusz nad Bałtykiem
odzywki fructis w okraglych zielonych buteleczkach
jaki fluid do b.tlustej cery?
ZIEMIA WULKANICZNA - TOTALNY HIT!!!!!!!!!