próbki kosmetyków - LISTA

1. Data: 2003-08-12 13:22:48

Temat: Re: próbki kosmetyków - LISTA
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza tym ... chyba masz PMS-a. ;)

Ja odnosze wrazenie ze nieustannego ;))))
Ale zaraz mi sie dostanie od zasadnieczej Lii, nie przedszkolanki przeciez!
Lepiej kup sobie duzo lodow waniliowych ;)))))
Pozdrawiam bardzo serdecznie i z usmiechem na twarzy i prosze sie nie
obrazac
Joasia

1. Data: 2003-08-12 13:23:51

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na temet marketingu nie chce sie wypowaidac bo nie studiowalam tego i sie na
tym nie znam.
Ale mozemy pogadac o chemii :)
Joasia

1. Data: 2003-08-12 13:24:17

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

> wszystko racja, ale przeciez nie bedziesz pisala do firm z prosba o probki
> caly czas, to jest tylko jednorazowa prosba i spokojnie mozesz napisac
jaka
> masz cere i co ci proponuja, no i tego sprobowac.
> Joasia

NO właśnie, osobiście dotąd byłam przekonana, że wszystkie osoby,które tu
piszą o próbkach właśnie tak robią.
Te firmy nie są chyba aż tak głupie, żeby posyłać ciągle próbki tym samym
osobom?
Faktycznie wiele tu bylo o próbkach, sama niejednokrotnie pisałam, ale jakoś
wrażenia nie odniosłam, że chodzi o pisanie do wszystkich po wszystko,
raczej o to, czy dana firma wysyła w ogóle, w jakim czasie ewentualnie
pytania o maile, nie zawsze to tak łatwo znaleźć i nie każdy może.
A to, że ja proszę o próbki konkretnych kosmetyków, a dostaję także innych,
to już sprawa danej firmy. Sama mam całe mnóstwo próbek, czekających na
użycie, i wcale nie wszystkie są dokładnie do mojej cery, a przecież nie
pisałam "przysyłajcie wszystko co macie".
Maga

1. Data: 2003-08-12 13:24:28

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ani wrote:

> Poza tym w każdym normalnym i cywilizowanym kraju
> próbki mozna dostać w drogeriach od ręki - a juz na 100 % przy
> kupowaniu (i to bez "proszenia się") To jest norma, chwyt
> marketingowy itd. Tylko u nas jakos tak na opak i z tego powodu wcale
> nie zamierzam cierpiec finansowo ze znowu kupiłam krem który jest do
> bani.

A w naszym 'cywilizowanym' kraju probki sie sEMpi zeby potem sprzedawac je
na allegro.
Ewentualnie wyrywa sie je z gazet w sklepach i tez sprzedaje...

--
star

1. Data: 2003-08-12 13:25:44

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 15:22:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joasia* skreślił te oto słowa:

> Ja odnosze wrazenie ze nieustannego ;))))

Jak przykro czytac, ze o psychice ludzkiej wiecie tylko tyle, ze kobietom
zdarza sie miec PMSa ;)

> Ale zaraz mi sie dostanie od zasadnieczej Lii, nie przedszkolanki przeciez!

Nie, zasadniczo wole za duzo nie konwersowac z osobami ponizej pewnego
poziomu...

> Lepiej kup sobie duzo lodow waniliowych ;)))))

Nie martw sie o mnie, zawsze mam pudelko w zamrazalniku.

> Pozdrawiam bardzo serdecznie i z usmiechem na twarzy i prosze sie nie
> obrazac

Alez skądze, ktos taki jak Ty nie jest w stanie mnie obrazic :)

ps. nie zapomnij napisac po kolejnych 20 próbek :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-12 13:26:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 15:23:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joasia* skreślił te oto słowa:

> Na temet marketingu nie chce sie wypowaidac bo nie studiowalam tego i sie na
> tym nie znam.

To dlaczego zaczynasz pisac o czyms na czym sie nie znasz?

> Ale mozemy pogadac o chemii :)

Jak wpadne na pl.sci.chemia.

1. Data: 2003-08-12 13:31:54

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - FARMONA
> (adresy e-mail dodanych przeze mnie firm są do odszukania w Internecie)
> Ale konia z rzędej temu (tej) kto mi poda e-mail do firmy Soraya (tego na
> Internecie znaleśc nie mogłam) i powie jak uzyskać próbki od Dove i Nivea?
> Ja do tej pory otrzymuje info, że próbek nie wysyłają :-/ Niezły
marketing.
> Nie ma co.
>
> Pozdrawiam serdecznie,
>
> Ani - maziajaca sie próbkami do woli dzieki paru firmom :) I... co ważne
> na razie bez rewelacji! Żadnych odkryć! :( Heh... jakie ciężkie jest zycie

Ja też nie mogłam znaleźć maila do sorayi więc wykombinowałam z głowy
s...@s...com.pl. Próbki dostałam, co prawda jakieś takie nieza bardzo,
ale dostałam, acha i oni wysyłają też St. Ives, bo to w końcu ten sam
właściciel czy coś.
Powodzenia.
Maga

1. Data: 2003-08-12 13:32:35

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dlaczego zaczynasz pisac o czyms na czym sie nie znasz?

To co napisalam jest ogolnie wiadome i do tego studiowanie marketingu nie
jest konieczne.

1. Data: 2003-08-12 13:33:33

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 15:32:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joasia* skreślił te oto słowa:

> To co napisalam jest ogolnie wiadome i do tego studiowanie marketingu nie
> jest konieczne.

Tak, wiedza zdroworozsądkowa czesto jest bardzo niekompletna...

EOT bo nie ma o czym tu dyskutowac

1. Data: 2003-08-12 13:36:06

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak przykro czytac, ze o psychice ludzkiej wiecie tylko tyle, ze kobietom
> zdarza sie miec PMSa ;)

Z mojej wypowiedzi to wcale nie wynika.

> Nie, zasadniczo wole za duzo nie konwersowac z osobami ponizej pewnego
> poziomu...

no coz, dziwi mnie zatem ze caly czas jednak dyskutujesz

niech zyje kultura i uprzejmosc

> ps. nie zapomnij napisac po kolejnych 20 próbek :)

tego akurat nie potrzebuje

kolorowe tusze
Tusz nad Bałtykiem
odzywki fructis w okraglych zielonych buteleczkach
jaki fluid do b.tlustej cery?
ZIEMIA WULKANICZNA - TOTALNY HIT!!!!!!!!!