Re: komputer

Data: 2003-02-09 17:31:48
Temat: Re: komputer
Od: "casus" <c...@g...pl>

> ich
>
> tzn. cofanie sie wady wzroku to nie dzialanie lecznicze ???:)

Nie istnieje cofanie wady krotkowzrocznosci, nawet jezeli potrafisz widziec
troche lepiej niz wczesniej wada i tak pozostaje - wez sobie wreszcie
poczytaj troche o wadach wzroku. A najlepiej 3 klasa liceum - fizyka i
optyka.

> Ja tez zacytuje kogos :))) "jak niemozliwe jak mozliwe"

Bzdura

Przy krotkowzrocznosci okulary ayurwedyjskie tez dzialaja, ale mozna nimi
> skorygowac tylko male wady (ja wlasnie taka posiadam i jest ona dosyc
> uciazliwa). Nie mam zamiaru skazywac siebie na dozywotnie noszenie
okularow.

Twoj problem - nie wiem w jakim jestes wieku, ale pogadamy za 10 lat:-)))

Aha....jakos nie zajales stanowiska do moich uwag o instrukcji do tych
okularow, ktora mi przeslales i zaleceniach tam zapisanych.

casus