komputer a oczy ?

1. Data: 2000-12-17 13:44:47

Temat: komputer a oczy ?
Od: "PRE" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy praca przy komputerze niszczy wzrok ?

2. Data: 2000-12-17 16:32:06

Temat: Re: komputer a oczy ?
Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PRE" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Czy praca przy komputerze niszczy wzrok ?
Tak (z doświadczenia), pij sok marchewkowy (wzrasta zuzycie witaminy A),
drobinki kurzu wyrzucane są w kierunku spojówek (zaczerwienienie i
swędzenie)
Pozdrawiam
Yosarian

3. Data: 2000-12-17 18:26:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRE napisał(a):

> Czy praca przy komputerze niszczy wzrok ?

Taaaaak...zrezygnuj z czytania grup i pisania na nie...i zrezygnuj
wogóle z internetu bo oślepniesz. ;-)

Kaja

4. Data: 2000-12-17 20:09:56

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> drobinki kurzu wyrzucane s? w kierunku spojówek (zaczerwienienie i
> sw?dzenie)
Co jest z tymi pylkami i kurzem.
Po to sie elektryzuje monitor, aby kurzy wylapywal.

To kiedy te pylki maja latac w odwrotnym kierunku ?

Zaczerwienione oczy te efekt przemeczenia, wytrzeszczu, nadmiernego
ukrwienia z uwagi na oslabione oswietlenie obrazu.

Ale skad u ciebie pylki latajace w odwrotnym kierunku ?

Czy tez sprzedajesz okulary dla operatorow monitorow ?

5. Data: 2000-12-18 01:02:09

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Dec 2000 21:09:56 +0100, "Jacek D."
<k...@p...onet.pl> wrote:
>Co jest z tymi pylkami i kurzem.
>Po to sie elektryzuje monitor, aby kurzy wylapywal.
zawsze myslalem ze elektryzowanie monitorow to efekt niepozadany :)

>To kiedy te pylki maja latac w odwrotnym kierunku ?
>Zaczerwienione oczy te efekt przemeczenia, wytrzeszczu, nadmiernego
>ukrwienia z uwagi na oslabione oswietlenie obrazu.
ja myslalem ze to efekt zaniku odruchu mrugania...

pozdr,
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Jak sobie podchmielisz, tak się wyśpisz."
/Witold Zechenter/

6. Data: 2000-12-18 14:22:57

Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jest z tymi pylkami i kurzem.
> Po to sie elektryzuje monitor, aby kurzy wylapywal.
> To kiedy te pylki maja latac w odwrotnym kierunku ?
A nie prawda, elektryzowania się monitora to nie jest specjalny zabieg
mający zmienić kierunek przepływu kurzu ale zjawisko z którym się walczy
(konstruując specjalnie cewki odchylające i układy elektroniczne) ale jednak
istnieje. W wyniku istnienia pola elektromagnetycznego zjawisko to jednak
występuje (był nawet w którymś PC KOMPUTER WORLD lub CHIP'ie test filtrów na
monitory omawiający powyższe zjawisko). Zastosowanie filtra na monitor (low
radiation) obniża lub bardzo likwiduje to zjawisko.

> Zaczerwienione oczy te efekt przemeczenia, wytrzeszczu, nadmiernego
> ukrwienia z uwagi na oslabione oswietlenie obrazu.
Słabe oświetlenie !!!! chyba za duży kontrast

> Ale skad u ciebie pylki latajace w odwrotnym kierunku ?
Jak wyżej i nie tylko u mnie ale i u ciebie

> Czy tez sprzedajesz okulary dla operatorow monitorow ?
Nie, nie sprzedaję ale mówiąc serio pomimo posiadania bardzo dobrego
monitora ,oryginalnego NEC'a (nie sprzedaję ich... he, he) zastanawiam się
nad zakupem flitra polaryzującego lub okularów

Aha z tą marchewką to serio. Przy oglądaniu telewizora kolorowego lub obrazu
na moitorze zużycie witaminy A wzrasta ponad 20 krotnie

Pozdrawiam
Yosarian

7. Data: 2000-12-18 14:24:27

Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaaak...zrezygnuj z czytania grup i pisania na nie...i zrezygnuj
> wogóle z internetu bo oślepniesz. ;-)
> Kaja

Hmm ... zbyt ostro traktujesz kolegę

8. Data: 2000-12-18 20:17:03

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yosarian" <y...@a...pl> wrote in message

> Użytkownik "PRE" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Tak (z doświadczenia), pij sok marchewkowy (wzrasta zuzycie witaminy A),

Witamię A masz w żółtku jaja i wątróbce a nie wodzie z cukrem czyli tzw.
soku z marchewki.
Jacek

9. Data: 2000-12-19 23:52:52

Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witamię A masz w żółtku jaja i wątróbce

A przy okazji mnóstwo cholesterolu !!!!

> a nie wodzie z cukrem czyli tzw.
> soku z marchewki.

Przecież możesz sam zrobić sok z marchwi w sokowirówce

Yosarian

gromkowiec ?
skurcze
Chlamydia trachomatis Poszukuję wiadomości
drzenie miesni przy wysilku
Ginekologiczne badania screeningowe.