kondycja brwi

1. Data: 2004-06-12 15:59:45

Temat: kondycja brwi
Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

z natury mam ciemne, ale bardzo rzadkie i slabe brwi. Ostatnio jednak jest
jeszcze gorzej bo wiele brwi mi wypada. Jak przeczesze je grzebyczkiem
zostaje na nim conajmniej 10 wloskow. Mam doslownie lyse placki na brwiach.
Nie uzywam henny, jedynie czasem maluje kredka, ale tego tez nie lubie bo na
takich rzadkich brwiach wyglada to nienaturalnie.
Czy jest jakis sposob zeby zagescic troche brwi lub chociaz powstrzymac ich
wypadanie?
Kiedys kupowalam odzywki do rzes i uzywalam ich do brwi, ale niewiele
pomagaly.
Prosze poradzcie cos.

1. Data: 2004-06-12 16:06:14

Temat: Re: kondycja brwi
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izka wrote:

> [...]
> takich rzadkich brwiach wyglada to nienaturalnie.
> Czy jest jakis sposob zeby zagescic troche brwi lub chociaz powstrzymac ich

Jest odżywka do brwi Taliki. Nie używałam, bo brwi to ja raczej się
pozbywam, niż zapuszczam, ale ich odżywka do rzęs to po prostu coś
cudownego, więc obstawiam, że ta do brwi też niezgorsza będzie.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-06-12 16:12:12

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ich
> wypadanie?
> Kiedys kupowalam odzywki do rzes i uzywalam ich do brwi, ale niewiele

A może wcieranie oleju rycynowego? Pomaga na włosy i rzęsy, więc na brwi też
powinien pomóc...
LH

1. Data: 2004-06-12 16:56:07

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości

> Jest odżywka do brwi Taliki. Nie używałam, bo brwi to ja raczej się
> pozbywam, niż zapuszczam, ale ich odżywka do rzęs to po prostu coś
> cudownego, więc obstawiam, że ta do brwi też niezgorsza będzie.

Tak, slyszalam ze do rzes jest dobra. Tylko mam problem, bo w moim miescie
pewnie nie ma produktow tej firmy. Kiedys chyba widzialam odzywke na
esentii, ale w tej chwili nie ma. Moze jeszcze poszukam, dzieki.

1. Data: 2004-06-12 18:17:10

Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takich rzadkich brwiach wyglada to nienaturalnie.
> Czy jest jakis sposob zeby zagescic troche brwi lub chociaz powstrzymac

odradzam malowanie kretką brwi, ja tez tak kiedys robilam i mialam brwi
wyleniałe, teraz sa lepsze tylko dlatego ze zamiast kretki uzywam cienia
np.brazowego. Moim zdaniem tak powinno sie korygowac niedoskonałości brwi!

Bea

1. Data: 2004-06-12 18:25:00

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> odradzam malowanie kretką

czym????

1. Data: 2004-06-12 18:50:28

Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bea" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> czym????

kredka!!!!
każdy by się domyślił..., nie przycisnęły ci się kiedyś źle klawisze?

1. Data: 2004-06-12 19:23:43

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał

> czym????

Młodą samicą kreta :]

1. Data: 2004-06-12 20:33:59

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kredka!!!!
> każdy by się domyślił..., nie przycisnęły ci się kiedyś źle klawisze?

az dwa razy?

smieszne ...

1. Data: 2004-06-12 22:40:19

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusinka" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał

> Młodą samicą kreta :]

Ale to chyba tylko wtedy jak sie chce miec czarne?! ;-)

Pozdrawiam
ISIA

dermedic?
depilacja laserowa w Łodzi